Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка магнітно-маркерна або еквівалент (аналог)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2025-03-12-005035-a db662668f6fa4dceba440986d838e9d3
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Остапюк

+380678070630 zakupki3007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Код ЄДРПОУ: 08803566
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2
Контактна особа: Володимир Остапюк
+380678070630
zakupki3007@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 11:37
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:05
Початок аукціону: 24 березня 2025 13:05
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Дошка магнітно-маркерна або еквівалент (аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м.Золочів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2025 11:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 11:45
Оголошення ''Дошка магнітно-маркерна або еквівалент (аналог)''.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" 51 860,40
UAH з ПДВ
51 860,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 88 550,00
UAH з ПДВ
88 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" 94 806,00
UAH з ПДВ
94 806,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИТНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" 95 088,90
UAH з ПДВ
95 088,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2025 11:18
Електронний підпис
31 березня 2025 11:10
Пропозиція оновлена.pdf.p7s
31 березня 2025 11:10
Пропозиція оновлена.pdf
31 березня 2025 11:10
Файл підпису МВС.p7s
31 березня 2025 11:10
Копія Статуту + опису.pdf
31 березня 2025 11:10
Копія Статуту + опису.pdf.p7s
31 березня 2025 11:10
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
31 березня 2025 11:10
Довідка про банкрутство.pdf
31 березня 2025 11:10
Довідка про підписанта.pdf
31 березня 2025 11:10
Витяг з ЄДР.pdf
31 березня 2025 11:10
Виписка з ЄДР.pdf
31 березня 2025 11:10
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf.p7s
31 березня 2025 11:10
Витяг МВС.pdf
31 березня 2025 11:10
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
31 березня 2025 11:10
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
28 березня 2025 10:31
Електронний підпис
20 березня 2025 14:29
Електронний підпис
20 березня 2025 14:29
Електронний підпис
20 березня 2025 14:29
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
20 березня 2025 14:29
Технічні вимоги.pdf
20 березня 2025 14:29
Пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Витяг з ЄДР.pdf
20 березня 2025 14:29
Паспорт якості.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Копія Статуту + опису.pdf
20 березня 2025 14:29
Довідка про ст. 236 ГКУ.pdf
20 березня 2025 14:29
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Довідка про ст. 236 ГКУ.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Копія Виписки ЄДР.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Копія Статуту + опису.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Інформація про учасника.pdf
20 березня 2025 14:29
Пропозиція.pdf
20 березня 2025 14:29
Копія Виписки ЄДР.pdf
20 березня 2025 14:29
Технічні вимоги.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
20 березня 2025 14:29
Паспорт якості.pdf

Публічні документи

20 березня 2025 13:48
Електронний підпис
20 березня 2025 13:34
висновок СЕС.pdf
20 березня 2025 13:34
витяг.pdf
20 березня 2025 13:34
відомості про учасника.pdf
20 березня 2025 13:34
довідка п.47.pdf
20 березня 2025 13:34
паспорт та код.pdf
20 березня 2025 13:34
пропозиція на закупівлю.pdf
20 березня 2025 13:34
технічні вимоги.pdf
20 березня 2025 13:34
єдиний податок.pdf

Публічні документи

21 березня 2025 10:15
Електронний підпис
21 березня 2025 10:15
Електронний підпис
21 березня 2025 10:15
Відповідь на вимогу.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Аналогічний договір.rar.p7s
21 березня 2025 10:15
Статут.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
паспорт виробу дошки.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Николаенко СЭС.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
витяг ПДВ 2023.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Довідка ст.236 ГКУ.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Відповідь санкції.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Опис.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
21 березня 2025 10:15
Довідка норми.pdf.p7s

Публічні документи

21 березня 2025 09:44
Електронний підпис
21 березня 2025 09:44
Електронний підпис
21 березня 2025 09:40
Пропозиція.pdf
20 березня 2025 16:47
Електронний підпис
20 березня 2025 16:47
Електронний підпис
20 березня 2025 16:43
Досвід.pdf
20 березня 2025 16:41
Пропозиція.pdf
20 березня 2025 16:41
mineko.pdf
20 березня 2025 16:41
ses.pdf
20 березня 2025 16:41
Погоджений договір.pdf
20 березня 2025 16:41
Відомості про учасника.pdf
20 березня 2025 16:41
Довідка ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"

ФОП Рильцев Олег Віталійович

ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"

ФОП "СИТНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
#44812423
Переможець 51 860,40
UAH з ПДВ
29 березня 2025 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 20:01

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-12-005035-a за предметом «Дошка магнітно-маркерна або еквівалент (аналог)» в кількості: 23 штуки, по коду ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР", а саме: 1. Відповідно до ч. 23 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовником вимагалося: надати довідку в довільній формі щодо підтвердження Учасником при поданні пропозиції відсутності наступних підстав/обставин, а саме: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; 12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" на електронному майданчику закупівлі UA-2025-03-12-005035-a зазначений документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-03-12-005035-a – ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-03-12-005035-a – ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2025 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
#44812423
51 860,40
UAH з ПДВ
Документи