Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с.Неветленфолу – с.Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського район, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування. (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту МТД ЄС «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater). Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.)(ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів).
Очікувана вартість
23 705 069,00 UAH
UA-2025-03-11-014457-a 96bb2686ecd6473eb53759c29ab8fb61
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Вебсайт: http://buvrtysa.gov.ua
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2025 09:00
Початок аукціону: 12 травня 2025 13:49
Очікувана вартість: 23 705 069,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 525,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Відповідно до статті 25 Закону, тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: 1) Найменування закупівлі; 2) Номер оголошення про відкриті торги; 3) Тип банківської гарантії: безвідклична та безумовна, забезпечена 100% грошовим покриттям або майновими правами на депозит. (Бланкові гарантії – не допускаються). 4) Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 6. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 2.2. Гарантія повинна бути забезпечена 100 % грошовим покриттям або ліквідною заставою у вигляді майнових прав на депозит. Для підтвердження наявності оформленого з банком-гарантом правочину щодо забезпечення гарантії учасник ПОВИНЕН додатково НАДАТИ ДОВІДКУ З БАНКУ з інформацією про документ, який виступає в якості забезпечення (тобто про договір поруки, гарантія, договір застави, притримання, завдаток) та термін дії цього забезпечення. 2.3. Гарантія має містити реквізити, що передбачені розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 118 525,00 грн. (Сто вісімнадцять тисяч п’ятсот двадцять п’ять гривень 00 коп). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення: повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути чинною на день розкриття пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. Бенефіціар – Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, код ЄДРПОУ 01037057. Банківські реквізити Бенефіціара: р/р UA 798201720343171005300018512 в ДКСУ м. Київ, 2.5. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. 2.6. Електронна банківська гарантія надається банком, у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.7. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший, аніж строк дії тендерної пропозиції, на забезпечення якої воно видано, вважається наданою з порушенням умов цієї документації та відхиляється Замовником. 2.8. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 118525 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту МТД ЄС «Адаптація до кліматичних змін шляхом гармонізації водогосподарських заходів і попередження паводкового ризику в транскордонному басейні річок Батар-Паладь-Тур» (AdaptWater). Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.)

Закупівля здійснюється БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. Джерело фінансування - кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Субсидійний контракт № HUSKROUA/23/RI/1.1/005 від 13.12.2024р.).
УВАГА: Закупівля Робіт за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі БЕЗ ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи по об’єкту: «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с.Неветленфолу – с.Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського район, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2025  —  31 жовтня 2026
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), протягом 20 календарних днів з дня їх підписання уповноваженими представниками сторін та за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів, призначених для оплати даних робіт. Оплата Робіт здійснюється в межах фактично отриманого Замовником фінансування від Грантодавця та спроможностей здійснити вілповідну оплату органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 23:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Відповідно до статті 25 Закону, тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: 1) Найменування закупівлі; 2) Номер оголошення про відкриті торги; 3) Тип банківської гарантії: безвідклична та безумовна, забезпечена 100% грошовим покриттям або майновими правами на депозит. (Бланкові гарантії – не допускаються). 4) Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 6. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 2.2. Гарантія повинна бути забезпечена 100 % грошовим покриттям або ліквідною заставою у вигляді майнових прав на депозит. Для підтвердження наявності оформленого з банком-гарантом правочину щодо забезпечення гарантії учасник ПОВИНЕН додатково НАДАТИ ДОВІДКУ З БАНКУ з інформацією про документ, який виступає в якості забезпечення (тобто про договір поруки, гарантія, договір застави, притримання, завдаток) та термін дії цього забезпечення. 2.3. Гарантія має містити реквізити, що передбачені розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 118 525,00 грн. (Сто вісімнадцять тисяч п’ятсот двадцять п’ять гривень 00 коп). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення: повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути чинною на день розкриття пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. Бенефіціар – Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, код ЄДРПОУ 01037057. Банківські реквізити Бенефіціара: р/р UA 798201720343171005300018512 в ДКСУ м. Київ, 2.5. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. 2.6. Електронна банківська гарантія надається банком, у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.7. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший, аніж строк дії тендерної пропозиції, на забезпечення якої воно видано, вважається наданою з порушенням умов цієї документації та відхиляється Замовником. 2.8. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 118525 UAH
Форма підтвердження: документ
11 березня 2025 23:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 23:23
Додаток 4 Форма Згода персон. дані Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.docx
11 березня 2025 23:23
Додаток 2 Форма Тендерна пропозиція Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
Реєстраційна картка № 5857 Проекту AdaptWater від 14.02.2025р..pdf
11 березня 2025 23:23
Додаток 7 Підтвердження п.45, 47 Особливостей Екскаватор гусеничний Грант AdaptWater від 11.03.2025р.docx
11 березня 2025 23:23
Додаток 9 Декларація доброчесності Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.docx
11 березня 2025 23:23
Додаток 1 Відомості про учасника Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
Рекомендований ЗРАЗОК для заповнення Декларація доброчесності МТД ЄС 2025.docx
11 березня 2025 23:23
Додаток 8 Перелік документів Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
ТД Відкриті торги з особлив. Рекон-ція. Старий .Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
Додаток 5 Пр-кт Договору Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
Додаток 6 Підтвердження ст.16 Квал-ні кри-рії Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р.doc
11 березня 2025 23:23
Загальний план обєкту з розподілом за джерелами фінасування Держбюджета та Грант ЄС.pdf
11 березня 2025 23:23
Додаток 3 Технічні вимоги Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р..docx
11 березня 2025 23:23
Креслення Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2025 15:27
Дата відповіді: 27 березня 2025 17:24
Шановний Замовнику! В пункті 104 технічного завдання наявний Затвор щитовий глубинний ЗЩГР 2,6х4.7(2.2) із нержавіючої сталі АІSІ 304 в комплекті з шафою керування ШУ ЗЩ 001 (ВПУ) в кількості 3 шт. Для визначення вартості просимо розмістити детальні креслення даних затворів
Відповідь: На Ваше зверення, повідомляємо, що детальні креслення та геометричні параметри Шлюза-регулятора (Затвор щитовий глубинний ЗЩГР) знаходяться у складі Тендерної документації - файл «Креслення Старий Батар Грант AdaptWater від 11.03.2025р..pdf» (креслення 3021013135-380.1/2/2.2 ГР.01 (ст.66-68)).
Технічне завдання
Дата подання: 15 квітня 2025 11:29
Дата відповіді: 17 квітня 2025 11:38
Шановний Замовник! Чи може Підсумкова відомість ресурсів у складі Договірної ціни Учасника відрізнятись в частині «Розділ II. Будівельні машини та механiзми» від підсумкової відомості ресурсів Замовника, що надається у Додатку №3 до тендерної документації по об’єкту «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с.Неветленфолу – с.Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського район, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування»? Звертаємо увагу Замовника, що вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, на підставі п. 13 розділу 5.8 частини 5 Настанови з визначення вартості будівництва, приймається за ціною орендодавця, в якій включені відповідні матеріальні та трудові витрати. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються, відповідно, не можуть відображатись в відомості ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше зверення, повідомляємо, що відповідно до поставленого запитання стало зрозумілим, що передбачається використовувати орендовані будівельні машини та механізми. Вартість необхідно приймати відповідно до розділу 5.8 частини 5 Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
«5.8. Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.»
Звертаємо увагу, що при підготовці цінової пропозиції необхідно надати відповідні розрахунки та підтверджуючі документи.
Уточнення підсумкової відомості ресурсів
Дата подання: 24 квітня 2025 16:00
Дата відповіді: 25 квітня 2025 17:01
Шановний Замовнику! Додаток 3 вимог Тендерної документації Інформація про необхідні технічні вимоги щодо закупівлі роботи по об’єкту: «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с. Неветленфолу – с. Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського район, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування» складається із двох таблиць: «Відомість видів та обсягів робіт», та «Підсумкова відомість ресурсів» (кошторисний розрахунок із проектної документації замовника). В підсумковій відомості ресурсів вказано вісім видів кранів, а саме: П.12 Крани баштові при роботі на гідроенергетичному будівництві, вантажопідйомність 16-50 т; П.13 Крани баштові, вантажопідйомність 8 т; П.14 Крани баштові бетоноукладальні при роботі на гідроенергетичному будівництві; П.15 Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50 т; П.16 Крани козлові при роботі на гідроенергетичному будівництві, вантажопідйомність 120 т; П.18 Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; П.19 Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т; П. 20 Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; Відповідно до відомості видів та обсягів робіт максимальна сукупна вага монтуємого обладнання становить 1,623 т., звідси взагалі не зрозуміло навіщо крани вантажопідйомністю 120 т.? Просимо Вас привести підсумкову відомість ресурсів у відповідність, або включити до складу тендерної документації будгенплан з технологічною картою (яка передбачена проектом) де мають розташовуватися дані крани в технологічному процесі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше зверення, повідомляємо, що вартість необхідно приймати відповідно до розділу 5.9 частини 5 Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
«5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Звертаємо увагу, що при підготовці цінової пропозиції необхідно надати відповідні розрахунки та підтверджуючі документи.
Окрім цього, слід зазначити, що Додаток 3 вимог Тендерної документації Інформація про необхідні технічні вимоги щодо закупівлі роботи по об’єкту: «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с.Неветленфолу–с.Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського району, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування» формується на підставі проектно-кошторисної документації розробленої профільною проектною організацією з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Вказані у таблиці «Підсумкова відомість ресурсів» (кошторисний розрахунок із проектної документації замовника) види будівельних машин та механізмів передбачаються у інвесторській документації як такі, якими можливо виконати передбачені проектно-кошторисною документацією види будівельних робіт, і не забороняє застосовувати наявні у підрядній організації машин та механізмів, проте без порушення технологічного процесу.
тендер
Дата подання: 24 квітня 2025 17:18
Дата відповіді: 25 квітня 2025 17:03
Шановний замовнику ! Чи має право Учасник (на стадії підготовки тендерної пропозиції) замінити техніку для виконання окремих робіт, з обґрунтуванням доцільності такої заміни, (тобто «відступити» від тієї техніки, яка наведена у Підсумковій відомості ресурсів замовника), наприклад «Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т» замінити на «Самоскид спеціалізований вантажний TATRA 815 Вантажопідйомність 18 тон (13 м3)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше зверення, повідомляємо, як вже було зазначено вище, вартість необхідно приймати відповідно до розділу 5.9 частини 5 Настанови з визначення вартості будівництва, а саме: «5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»
Звертаємо увагу, що при підготовці цінової пропозиції необхідно надати відповідні розрахунки та підтверджуючі документи.
Окрім цього, слід зазначити, що Додаток 3 вимог Тендерної документації Інформація про необхідні технічні вимоги щодо закупівлі роботи по об’єкту: «Реконструкція каналу Старий Батар, Батарської меліоративної системи, біля с.Неветленфолу–с.Дюла, Пийтерфолвівська ОТГ, Берегівського району, Закарпатської області». I-ша Черга будівництва. Коригування» формується на підставі проектно-кошторисної документації розробленої профільною проектною організацією з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Вказані у таблиці «Підсумкова відомість ресурсів» (кошторисний розрахунок із проектної документації замовника) види будівельних машин та механізмів передбачаються у інвесторській документації як такі, якими можливо виконати передбачені проектно-кошторисною документацією види будівельних робіт, і не забороняє застосовувати наявні у підрядній організації машин та механізмів, проте без порушення технологічного процесу.
Відомість видів та обсягів робіт
Дата подання: 29 квітня 2025 12:53
Шановний замовнику! В розділі 02-01 МК Старий Батар Кошторис №02-01-01 на земляні роботи пункті №4 вказано "Ремонт і утримування ґрунтових землевозних доріг на кожні 0,5 км довжини, група ґрунтів 2" Відповідно до пункту №3 Перевезення грунту виконується на відстань до 1 км. Просимо розєснити по відстань грунтова дорога становить лише 0,5 км. (як вказано в технічному завданні п 4) чи всеж 1 км. Якщо протяжність грунтової дороги складає 1 км. просимо Вас внести зміни в технічне завдання з коригуванням пункту 4 - до загальної довжини 1 км.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання