Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Складові частини безпілотної системи (Провід мідний ПВС 2х0.75)»
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2025-03-05-005217-a 8df936316d634992b37d924adc0404bf
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ткач

+380509958113 headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4118
Код ЄДРПОУ: 26632364
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Ткач
+380509958113
headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2025 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 метр
Провід мідний ПВС 2х0.75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Відповідно до договору, Відповідно до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2025
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2025 11:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2025 11:38
Оголошення та документація Провід мідний.docx
05 березня 2025 11:38
Проєкт Договору Додаток 3.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій