Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої(42513200-7 — Холодильне обладнання)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2025-03-05-003199-a efda621b9c344bb8986f53f07179da32
Спрощена закупівля    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3029 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803661
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Білий
+380635519741
s.beliy@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2025 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 березня 2025 11:31
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Холодильна шафа AF14PKM TN PERFEKT Apach
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та належним чином оформлених накладних Постачальника на замовлений Товар. У разі затримки фінансування, розрахунок за належним чином поставлений та прийнятий Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з наступного дня після отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%