Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІЧНА будинок 11 |
Контактна особа: |
Наталія Сілакова +380630568208 00079@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2025 11:20 |
Початок аукціону: | 11 березня 2025 11:20 |
Очікувана вартість: | 24 794 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 970,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 495 882.00 грн. (чотириста дев’яносто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Строк сплати коштів за гарантією: протягом 5 (п’яти) банківських днів після дня отримання вимог(и) Замовника (бенефіціара). Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються учасником у відповідному електронному полі, визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Детальні умови надання гарантії зазначено у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 495882 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлену партію Товару в розмірі 100 % протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 20:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 20:29 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги для Учасника).docx | |
03 березня 2025 20:29 |
Додаток 5 до тендреної документації (тендерна пропозиція).docx | |
03 березня 2025 20:29 |
Додаток 4 до тендерної документації (для Переможця).docx | |
03 березня 2025 20:29 |
Тендерна документація з особливостями.docx | |
03 березня 2025 20:29 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
03 березня 2025 20:29 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) єгоза.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000048 ● ef008115d7c34cc9b1869d3a0a92064f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 10:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-03-03-012873-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:46:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Cпіральний бар'єр безпеки по типу «Єгоза»», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44310000-6: Вироби з дроту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-012873-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 12:30:53
Про надання пояснень
На ваш запит від 04.04.2025 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару: Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44310000-6: Вироби з дроту» (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-03-012873-a) Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Департаментом визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», а також проектом договору передбачено, що якість товару повинна відповідати нормам чинного законодавства та державним стандартам України до зазначеного предмета закупівлі, технічним умовам виробника тощо. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93 та втратою чинності наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві України 04.05.2005 за №466/10746, згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за №194/31646, обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО) скасована, тому якісні характеристики «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"» повинна відповідати чинним в Україні ДСТУ, ТУ підприємства- виробника.
Обґрунтування розміру витрат (бюджетного призначення). Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військово адміністрації від 09 грудня 2024 року № 815/5-24 «Про обласний бюджет на 2025 рік» (із змінами) на виконання заходів розділу 2.16 «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій» Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2025 рік, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, начальника обласної військово адміністрації від 01 січня 2025 року № 1/5-25, Департаменту передбачено кошти субвенції за КПКВК 3018110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» на поповнення регіонального матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Пунктом 2 розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 09 жовтня 2019 року № 1066/5-19 «Про заходи щодо створення та використання регіонального матеріального резерву Донецької області для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків» встановлено, що заходи зі створення та використання матеріальних цінностей регіонального матеріального резерву зокрема - будівельних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів, засобів енергозабезпечення, засобів забезпечення аварійно-рятувальних робіт, предметів першої необхідності, речового майна, засобів обігріву Донецької області здійснює Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації, відповідно до затвердженої Номенклатури та обсягів регіонального матеріального резерву Донецької області (далі – номенклатура). Номенклатурою визначено обсяг норми накопичення «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"» – 1 000 000 одиниць. Станом на дату планування та оголошення закупівлі, в регіональному матеріальному резерві зазначені матеріальні цінності обліковувалися «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"» – 0 одиниць. Враховуючи досвід роботи минулого року, головним спеціалістом відділу з питань надання оцінки наслідків НС та утримання регіонального резерву МТЗ було сформовано службову записку стосовно здійснення відповідної закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, відповідно рекомендацій, викладених в Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення аналізу ринку на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro" та отримання цінових пропозицій від постачальників товару «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"», код за ДК 021:2015 44310000-6: Вироби з дроту, а саме ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП», ТОВ «ЛІДЕРБУД КОМПАНІ», ТОВ «ПРОМ ІНТЕР ТРЕЙД», ТОВ «МК-Сталь», ТОВ «Агентство периметральної безпеки «Алігатор», ТОВ «ВГ»КАЙМАН», ТОВ «АРСЕЛОР МЕТ» та ТОВ «ГРАНД ЕКШН». З метою приведення всіх цін, наведених у комерційних пропозиціях, до єдиних умов, аналізувалися загальні суми пропозицій, які розглядалися. За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість Товару для проведення процедури закупівлі склала 24 794 100,00 гривень з ПДВ.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком».
Оскільки закупівля матеріальних цінностей для поповнення регіонального резерву Донецької області – Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"», згідно коду
ДК 021:2015(CPV): 44310000-6: Вироби з дроту, не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-z-pitan-civilnogo-zahistu-mobilizacijnoyi-ta-oboronnoyi-roboti
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-10 17:08:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Cпіральний бар'єр безпеки по типу «Єгоза»», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44310000-6: Вироби з дроту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-012873-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.04.2025 № 1 до договору від 02.04.2025 № 29/РМР.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 15:16:16
Про надання пояснень
На ваш запит від 10.04.2025 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару: Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44310000-6: Вироби з дроту» (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-03-012873-a) Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.03.2025 № 49 було визначено учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» (44429927) переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Так, між ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» та Департамент було укладено договір від 02.04.2025 №29/РМР.
Оскільки матеріальні цінності закуповуються до регіонального матеріального резерву Донецької області для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, та невідкладно видаються, у тому числі для потреб сил безпеки й оборони для здійснення заходів правового режиму воєнного стану, службовою запискою головного спеціаліста відділу з питань надання оцінки наслідків НС та утримання регіонального резерву МТЗ стосовно здійснення закупівлі та умовами тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2025 № 32, було визначено строк поставки товару – по 31 березня 2025 року включно.
Зважаючи на вище зазначене Замовником, спираючись на відповідні документи та обставини, було прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди № 1 від 02.04.2025 до Договору № 29/РМР від 02.04.2025 на продовження строку виконання зобов’язань, враховуючи лист ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» від 02.04.2025 № 0204/25-01, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України, частиною першою статті 652 Цивільного кодексу України, відповідно до підпункту 4 пункту 11.2. розділу 11. «Інші умови» та розділу 14. «Порядок зміни умов договору про закупівлю» Договору про закупівлю від 02 квітня 2025 року №29/РМР.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГ "Кайман" |
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ" |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
24 450 000,00
UAH з ПДВ
|
24 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВГ "Кайман" #21804553 |
Відхилено |
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 12:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ" #44429927 |
Переможець |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 17:07
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 16:58
|
Договір.pdf | укладений |
03 квітня 2025 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару за Договором про закупівлю від 02 квітня 2025 року № 29/РМР року (далі — Договір) та абзац перший пункт 3.1. розділу 3 Договору, викласти в такій редакції: «3.1. Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику з моменту підписання договору, по 21 квітня 2025 року включно, за адресами:». 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 31 грудня 2025 року включно |
Номер договору про закупівлю: | 29/РМР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |