Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скарифікатор звичайний, спис (НК 024:2023: 61579 - Скарификатор неавтоматичний одноразового використання) (ДК:021:2015:33140000-3 Медичні матеріали)
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2025-03-02-000332-a 1ccf5b558b784c6081763e6b79750b00
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Кременчуцький

+380961929072 prozorrotsarichanka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Олексій Кременчуцький
+380961929072
prozorrotsarichanka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Постачальник забезпечує поставку Товару до 31.12.2025 р. Товар постачається на підставі заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) Товару: 51000, вул.. Царичанська,134 А, смт. Царичанка, Дніпропетровська обл..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 штука
Скарифікатор звичайний, спис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вулиця Царичанська ,134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 20 банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку на поставлений товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

02 березня 2025 17:45
Додаток 2 Проект Договору ЗЦП (8).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип проколюючого елемента Можливі значення:
  • Спис
  • Тип застосування Можливі значення:
  • Звичайний
  • Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій