Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насос для свердловини
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2025-02-27-008643-a ● ed6b19a750fb480b865e003bc9e69159
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Оратівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41599050 |
Місцезнаходження: | 22600, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, смт. Оратів, вул. Героїв Майдану, 78 |
Контактна особа: |
Миронюк Катерина Іванівна +380433021738 buhor-vokms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:08 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:08 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Насос для свердловини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22600, Україна, Вінницька область, Вінницький район, смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 42122000-0 — Насоси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 14:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 12:44 |
перелік_змін.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_6.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_5.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_4.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_3.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_2.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
додаток_1.pdf | |
04 березня 2025 12:44 |
Тендерна_документацiя.pdf |
04 березня 2025 14:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
перелік_змін.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_6.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_5.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_4.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_3.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_2.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
додаток_1.pdf
|
||||||
04 березня 2025 12:44 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 27 лютого 2025 15:51
Дата відповіді: 28 лютого 2025 12:03
Шановний замовник просимо уточнити технічні характеристики обладнання, щоб запропонувати вам товар, який найкраще вам підійде.
1. Ви вимагаєте Насос для свердловини Занурювальний з Ступенем захисту ІР58, але такі насоси повинні мати ступінь захисту ІР68.
2. Ви вказуєте Мінімальний робочий тиск і Максимальний робочий тиск, але вони не є основними характеристиками при підборі обладнання, Визначальною вважається номінальна робота насоса. Тож який номінальний тиск потрібен при Номінальній пропускній здатності 5 куб.м/год ?
3. Вкажіть діаметр насоса який потрібен, або діаметр свердловини (для врахування достатньої швидкості охолодження двигуна).
Просимо надати відповіді та внести зміни в документацію.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимога щодо локалізації
Дата подання: 28 лютого 2025 09:39
Дата відповіді: 28 лютого 2025 12:03
Доброго дня!
Пунктом 1 частини 61 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), зокрема, передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, до яких застосовується локалізація згідно з підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році — 10 відсотків;
у 2023 році — 15 відсотків;
у 2024 році — 20 відсотків;
у 2025 році — 25 відсотків;
у 2026 році — 30 відсотків;
у 2027 році — 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту — 40 відсотків.
Вартість предмету закупівлі становить 40000 грн., тому вимога щодо локалізації не застосовується в даному випадку. Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Усунення незаконної та неправомірної вимоги
Дата подання: 03 березня 2025 20:08
Дата відповіді: 06 березня 2025 15:58
у підпункті 7 пункту 3 розділу Інша інформація Тендерної документації є вимога:
7. Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 1000,00 (одна тисяча гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. 8. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі, пов’язані з укладанням договору, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються за рахунок учасника. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Однак, предметом закупівлі є товар (насос), а не витрати, пов'язані з наданням Замовнику третьою стороною юридичних послуг, вказані витрати не можуть бути включені до документації конкурсних торгів. Згідно з чинним законодавством України, договір є добровільною згодою сторін, а у випадку відмови від укладення договору, ніхто не може зобов'язати сторону його укладати.
Законом визначено (пункт 34, стаття 1, Розділ I), що товари – продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з поставкою товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Отже, витрати, пов'язані з юридичними, консультаційними та інформаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі.
При цьому, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов (якими, зокрема, є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами) для переможця Процедури закупівлі, із яким було укладено договір відповідно до вимог Закону.
Згідно ст 33 закону Про публічні закупівлі, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв'язку із викладеним, вимога про оплату послуг консультанта торгів є незаконною та неправомірною, а тому не може бути застосована під час проведення Процедури закупівлі.
Радимо ознайомитися з рішеннями № 218-р/пк-ск від 20.02.2014 адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, де було успішно оскаржена така вимога та Замовників зобов'язали внести відповідні зміни: Рішення № 218-р/пк-ск від 20.02.2014 , Рішення № 486-р/пк-ск від 09.04.2015.
Неодноразово, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону.
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Вимагаємо вилучити дану вимогу , так як вона є незаконною та неправомірною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 1000,00 (одна тисяча гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції. Замовник в тендерній документації не встановив обов’язкової умови щодо оплати консультаційних послуг, а, отже, незгода на оплату консультаційних послуг жодним чином не впливає на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, як і не впливає на розгляд пропозиції в цілому. Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, не є дискримінаційною та у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору.
Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів.
Щодо практики рішень Антимонопольного комітету України, Замовник у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 1000,00 (одна тисяча гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції. Замовник в тендерній документації не встановив обов’язкової умови щодо оплати консультаційних послуг, а, отже, незгода на оплату консультаційних послуг жодним чином не впливає на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, як і не впливає на розгляд пропозиції в цілому. Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, не є дискримінаційною та у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору.
Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів.
Щодо практики рішень Антимонопольного комітету України, Замовник у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
гарантійний термін -суперечливі зобов'язання
Дата подання: 03 березня 2025 20:16
Дата відповіді: 04 березня 2025 12:44
В пункті 5 "Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена" додатку 3 - Гарантійний термін предмету закупівлі повинен становити 12 місяців з дня введення в експлуатацію,та в проєкті договору- пункт 2.9. Гарантійний строк щодо Товару, який поставляється за цим Договором, складає 12 місяців з дня введення в експлуатацію. Але в в проєкті договору- пункт 6.3. Постачальник зобов’язаний: - забезпечити гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну, що становить не менше 3-х років з дати переходу права власності на товар. це суперечливі зобов'язання, так як гарантійний термін 12міс, а 3 роки може бути термін обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" |
25 800,00
UAH з ПДВ
|
24 599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАВРОДІ ІВАН ІЛЛІЧ" |
25 840,00
UAH з ПДВ
|
24 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Козлюк О.О. |
29 595,00
UAH з ПДВ
|
29 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
34 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" #41264739 |
Очікує рішення |
24 599,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 12:43
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 09:45 |
Кінець періоду оскарження: | 25 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
14 березня 2025 09:45
|
Електронний підпис |
14 березня 2025 09:09
|
Протокол.pdf |