Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44519622 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул.Леонтовича Миколи, будинок 65 |
Контактна особа: |
Падюк В’ячеслав Олександрович +380976864932 kp2022blagoustriy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 11:32 |
Початок аукціону: | 05 березня 2025 11:32 |
Очікувана вартість: | 2 492 628,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 926,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 14:26 |
ТД Алея Нескорених 2025 р.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вам потрібно план -схему завантажити
Для розрахунку бралася форма плитки "Старе місто", але можливий і еквівалент.
Поребрик вказаний згідно проектно-кошторисної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-07-000032 ● 343d760ed9134c208cda272417b364ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2025 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 №18-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2025 №18-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-02-21-006643-a, 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-10 17:30:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту елементів благоустрою Алеї Нескорених на території кладовища м. Тульчин за межами с. Мазурівка Тульчинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-21-006643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином дотримано вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації на закупівлю робіт у строк, не пізніше ніж за 14 днів до визначеного замовником кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Чому в пункті 19 проекту договору, який є додатком до тендерної документації, містяться умови щодо надання забезпечення виконання договору, тоді як в пункті 5. розділу 6. тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає забезпечення виконання договору?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-03-12 20:54:58
Пояснення
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - очікувана вартість даної закупівлі розрахована згідно проектно-кошторисної документації затвердженої Замовником.
2. Яким чином дотримано вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації на закупівлю робіт у строк, не пізніше ніж за 14 днів до визначеного замовником кінцевого строку подання тендерних пропозицій? - прийнято рішення Замовником про скасування даної закупівлі, у звязку із неможливістю усунення виявлених порушень.
3. Чому в пункті 19 проекту договору, який є додатком до тендерної документації, містяться умови щодо надання забезпечення виконання договору, тоді як в пункті 5. розділу 6. тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає забезпечення виконання договору? - прийнято рішення про скасування даної закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення виявлені моніторингом даної закупівлі усунено, шляхом скасування закупівля.
2025-03-17 19:19:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто.
2025-03-18 12:02:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2025 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
2 284 165,69
UAH з ПДВ
|
2 284 165,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ПОДІЛЛЯ" |
2 490 616,26
UAH з ПДВ
|
2 490 616,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Переможець |
2 284 165,69
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 13:41
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 09:24 |
Кінець періоду оскарження: | 24 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 24 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливістю усунення порушень виявлених під час проведення закупівлі. |
13 березня 2025 09:24
|
Електронний підпис |
13 березня 2025 08:33
|
Протокол скасування закупівлі.jpg |