Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптер DJI Matrice 4T, DJI Mavic 3T (Thermal)
Очікувана вартість
1 502 000,00 UAH
UA-2025-02-21-000861-a 996ba0024952412aab7e28f30759f38e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Роман Леонідович

+380462942126 A_1624@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1624
Код ЄДРПОУ: 26615791
Місцезнаходження: Україна , Чернігівська обл., Чернігів,
Контактна особа: Іванов Роман Леонідович
+380462942126
A_1624@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2025 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 502 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
DJI Matrice 4T (CP.EN.00000546.02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
7 комплект
DJI Mavic 3T (Thermal) (CP.EN.00000415.01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 робочих днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином, визначеним правовими актами, оформлених документів на поставлений Товар, в тому числі видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений гербовою печаткою, який підтверджує одержання Товару та рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Робочі 100
Дата подання заявки Післяплата Одноразова поставка 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2025 09:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 09:47
Оголошення.docx
21 лютого 2025 09:47
Додаток 3 (Проект договору).docx
21 лютого 2025 09:47
Додаток 1 (Вимоги до кваліфікації учасника).docx
21 лютого 2025 09:47
Додаток 4 (Цінова пропозиція).docx
21 лютого 2025 09:47
Додаток 2 (Технічни вимоги).docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2025 14:40
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі довідкою №25-122 віл 28.02.2025 було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік (скорочення асигнувань на 1 502 000,00 грн) , за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Документи:
28 лютого 2025 14:41
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:40
Протокол №24