Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс»)
Очікувана вартість
2 726 810,43 UAH
UA-2025-02-20-007207-a ● 635f50415b2e4c87b23af825a31c4b81
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Турлакова Вікторія 380507873984 viktoriia.turlakova@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2025 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 726 810,43 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс»)
Тендерна документація
04 березня 2025 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 15:30 |
Перелік змін.docx | |
04 березня 2025 15:30 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція Фарба (нова редакція).docx | |
04 березня 2025 15:30 |
ТД Фарба для маркування лісу (нова редакція).docx | |
28 лютого 2025 12:53 |
Додаток 8 Перелік документів для Учасника.docx | |
28 лютого 2025 12:53 |
Додаток 5 Порівняння характеристик Фарба (нова редакція).docx | |
28 лютого 2025 10:19 |
Перелік змін.docx | |
28 лютого 2025 10:18 |
Додаток 3 Технічні характеристики Фарба для маркування (нова редакція).docx | |
26 лютого 2025 19:58 |
Перелік змін.docx | |
26 лютого 2025 19:57 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
20 лютого 2025 13:49 |
Додаток 7 Лист-згода.docx | |
20 лютого 2025 13:49 |
Додаток 9 Перелік документів для Переможця.docx | |
20 лютого 2025 13:49 |
Додаток 6 Відомості про учасника.docx | |
20 лютого 2025 13:49 |
Додаток 4 Проєкт договору Фарба для маркування лісу.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження
Дата подання: 24 лютого 2025 15:33
Дата відповіді: 25 лютого 2025 17:26
Шановний замовнику, Вами у тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, що є порушенням одного із основних принципів здійснення публічних закупівель.
Дискримінаційні вимоги встановлені зокрема Додатком 2 до тендерної документації, а саме:
Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (договорів) Учасник має надати в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі наявності):
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше 2 (двох) копій договорів з додатками (у разі наявності додатків до договору), зазначених Учасником у довідці.
2. Копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 2 (двох) договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
3. Листи відгуки (або рекомендаційні листи) від Замовників згідно аналогічних договорів, які зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції щодо належного виконання договорів.
Аналогічним у розумінні даної тендерної документації вважається Договір на поставку фарби для маркування лісу, деревини, який було виконано у 2021 р., або 2022 р. або у 2023 р., або виконується у 2024 р. із зазначенням назви, адреси Замовників, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб Замовників. В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету Договору, рік виконання (дії) Договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон або лист-пояснення про неможливість надання такої довідки.
Підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних Договорів є завантажені у систему скан-копії укладених аналогічних Договорів та документальне підтвердження виконання Договорів: акт прийому-передачі товару у повному обсязі/видаткові накладні на поставку товару у повному обсязі, підписані обома Сторонами договору, оригінал відгуку від Замовника за вказаним у довідці договором щодо його виконання у повному обсязі або інший документ, що підтверджує виконання договору.
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Копії аналогічних договорів, про який зазначено у довідці, додається у складі тендерної пропозиції.
По-перше, вимога про надання не менше 2 договорів є дискримінаційною для тих учасників, що нещодавно розпочали свою діяльність, і не мали можливості укласти два договори на таку спеціалізовану фарбу. Практика АМКУ доводить, що вимога щодо кількості договорів є дискримінаційною. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
По-друге, вказівка на рік виконання аналогічного договору також є дискримінаційною, зокрема через те, що вже минуло майже 2 місяці 2025 року, що достатньо на проведення закупівлі, укладення і виконання договору. Можливості надати договір виконаний в 2025 році учасники чомусь не мають. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
По-третє, закупівля складається з двох лотів: №1 Лот 1: фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс») та №2 Лот 2: фарба для клеймування лісу. Згідно вказаних Вами технічних характеристик для лоту №2, на ринку існує безліч варіантів фарби, що підпадає під такі вимоги, і це звичайна фарба в аерозолі для універсального застосування, в тому числі для дерева.
Аргументуйте, будь ласка, навіщо учасникам, які бажають взяти участь у лоті №2, надавати аналогічні договори на підтвердження поставки фарби для маркування лісу, деревини, якщо згідно технічних вимог – це звичайна універсальна фарба в аерозолі.
Вказана вимога також містить дискримінаційні вимоги, оскільки фарба для маркування лісу є специфічним продуктом, на який не часто проводяться закупівлі, в Україні не багато учасників, що мають такий досвід у формі повністю виконаного договору. Просимо внести зміни таким чином, щоб учасники могли підтвердити досвід за ідентичним кодом ДК, що цілком достатньо для визначення надійного постачальника.
По-четверте, знаючи специфіку Вашої діяльності, вважаємо неможливим надання повністю виконаних аналогічних договорів, оскільки закупівля проводиться ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІСИ УКРАЇНИ", але постачання здійснюється на філії чи надлісництва, які мають окремі коди ЄДРПОУ, самостійно купують аерозолі під один договір і часто не замовляють всю кількість, що передбачена договором, відповідно повністю виконаного договору може не бути в жодного із учасників. Тому просимо допустити надання частково виконаного договору на підтвердження вимоги.
По-п’яте, повідомляємо, що у зв’язку з великою кількістю філій, що самостійно купують аерозолі під один спільний договір, неможливо зібрати всі видаткові накладні, за якими відбувалося постачання. Не всі філії поспішають повернути постачальнику документи. Просимо видалити вимогу про надання підтверджуючих документів (актів виконання чи видаткових накладних) до договорів, де однією із сторін є ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" чи його філій. Вважаємо, що достатнім підтверджуючим постачання документом і добросовісне виконання зобов’язань за таким договором буде лише лист-відгук.
Враховуючи вищевикладене просимо вимогу Додатку 2 щодо кваліфікаційних критеріїв до учасника та способу їх документального підтвердження привести у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше запитання. Нами було прийнято його до уваги та у зв’язку з цим повідомляємо наступне.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Норми статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяють замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів.
Замовник встановив один кваліфікаційний критерій – досвід виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі.
Зокрема, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Такої ж думки дотримується ВС.
Щодо кількості аналогічних договорів, які в праві вимагати Замовник, законодавство в сфері публічних закупівель не встановлює чітких визначених меж та норм.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації та додатках до неї не міститься вимога щодо надання аналогічних договорів з видатковими накладними та листами-відгуками, що були укладені саме з ДП «Ліси України» чи відокремленими структурними підрозділами ДП «Ліси України».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Норми статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяють замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів.
Замовник встановив один кваліфікаційний критерій – досвід виконання аналогічного договору.
Аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі.
Зокрема, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Такої ж думки дотримується ВС.
Щодо кількості аналогічних договорів, які в праві вимагати Замовник, законодавство в сфері публічних закупівель не встановлює чітких визначених меж та норм.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації та додатках до неї не міститься вимога щодо надання аналогічних договорів з видатковими накладними та листами-відгуками, що були укладені саме з ДП «Ліси України» чи відокремленими структурними підрозділами ДП «Ліси України».
Технічні характеристики
Дата подання: 24 лютого 2025 17:38
Дата відповіді: 25 лютого 2025 17:27
Шановний Замовник.
Уважно ознайомившись з тендерною документацію, а саме з вимогами викладеними у додатку №3, просимо уточнити параметри товару.
Залишається не зрозумілим вимога, щодо "Маркування має бути помітне незалежно від погодних умов протягом тривалого часу, може наноситись навіть на вологу поверхню". Просимо уточнити, яким методом буде визначатись відповідність запропонованого товару даній вимозі.
Ця та інші технічні вимоги є не чіткими і не зрозумілими, щоб запропонувати товар, оскільки технічні регламенти на дану продукцію не містять подібних характеристик до товару.
Тому просимо конкретизувати вимоги і зазначити детальні вимоги, щодо товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше запитання. Нами буде прийнято до уваги Ваше звернення.
Щодо висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству
Дата подання: 27 лютого 2025 14:04
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:04
Добрий день!
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону України "Про систему громадського здоров'я" №2573-IX, які скасували необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Емалі в аерозолі відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо того, що товар, який буде поставлятись повинен відповідати висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи є неправомірною. Просимо привести вимоги у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Так, у зв’язку з втратою чинності 01 жовтня 2023 року Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», призвело до припинення процедури видачі саме Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
На заміну був розроблений Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Даний документ необхідний для реалізації товарів та участі у тендерах. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕВ, гігієнічний сертифікат) – документ, що підтверджує відповідність об’єкта експертизи встановленим вимогам чинного санітарного законодавства України, медичним критеріям безпеки/показникам.
Підтвердження відповідності продукції вимогам санітарних норм є важливим етапом у забезпеченні безпеки та здоров’я споживачів. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ, який підтверджує, що ваша продукція відповідає всім необхідним санітарним вимогам та стандартам.
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи оформлюється зокрема на товари, які мають контакт зі шкірою людини (наприклад, фарба, побутова хімія тощо).
Фарба для маркування лісу, клеймування лісу - це професійна фарба для роботи у лісі та призначена для використання на відводах, позначенні модельних дерев, різноманітних стежок, туристичних маршрутів, трасуванні лісових доріг, маркуванні лісоматеріалів тощо. Оскільки дана фарба являється хімічною продукцією вона не повинна подразнювати шкіру та очі при дотриманні заходів безпеки при використанні, а також повинно бути відсутнім вплив на ендокринну систему.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації зазначено саме «…Висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Так, у зв’язку з втратою чинності 01 жовтня 2023 року Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», призвело до припинення процедури видачі саме Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
На заміну був розроблений Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Даний документ необхідний для реалізації товарів та участі у тендерах. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕВ, гігієнічний сертифікат) – документ, що підтверджує відповідність об’єкта експертизи встановленим вимогам чинного санітарного законодавства України, медичним критеріям безпеки/показникам.
Підтвердження відповідності продукції вимогам санітарних норм є важливим етапом у забезпеченні безпеки та здоров’я споживачів. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ, який підтверджує, що ваша продукція відповідає всім необхідним санітарним вимогам та стандартам.
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи оформлюється зокрема на товари, які мають контакт зі шкірою людини (наприклад, фарба, побутова хімія тощо).
Фарба для маркування лісу, клеймування лісу - це професійна фарба для роботи у лісі та призначена для використання на відводах, позначенні модельних дерев, різноманітних стежок, туристичних маршрутів, трасуванні лісових доріг, маркуванні лісоматеріалів тощо. Оскільки дана фарба являється хімічною продукцією вона не повинна подразнювати шкіру та очі при дотриманні заходів безпеки при використанні, а також повинно бути відсутнім вплив на ендокринну систему.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації зазначено саме «…Висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Загальна кількість фарби для маркування лісу
Дата подання: 27 лютого 2025 16:09
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:05
Добрий день!
В Додатку №3 до лоту 1 Вами зазначено, що всього потрібно 7293 шт фарби для маркування лісу. При додаванні кількостей для кожного із надлісництв сума становить 7303 шт. Просимо внести зімни до Додатку 3 та правильно відобразити загальну кількість аерозолей.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Нами буде розглянуто це питання та внесено коректну кількість фарби.
не відповідність технічних вимог
Дата подання: 28 лютого 2025 10:46
Дата відповіді: 28 лютого 2025 12:46
Вітаємо. Наша компанія виявила бажання прийняти участь у цій закупівлі. Однак вивчивши документацію, виявили не точність, яку просимо уточнити.
Додаток 5 (Порівняльна таблиця) відрізняється від Додатку 3 (Технічні вимоги).
Який з них коректний та на який орієнтуватись?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Прийміть до уваги Додаток № 3 до тендерної документації щодо вимог до предмету закупівлі. Також у зв'язку з виявленою технічною помилкою нами буде завантажено коректний Додаток № 5 "Порівняльна таблиця" до тендерної документації.
Щодо висновку на відповідність санітарним нормам
Дата подання: 28 лютого 2025 13:21
Дата відповіді: 28 лютого 2025 15:59
Добрий день! Просимо надати відповідь, чи буде чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, датований 2019 роком, що виданий на запропонований товар, який введений в обіг з 2018р, достатнім підтвердженням вимоги пункту 2.7 Додатку №3 до тендерної документації, тобто підтвердженням товару вимогам санітарних норм. Чи учасники повинні виключно пропонувати товар, що відповідає висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне.
Терміни дії санітарно-епідеміологічного висновку знаходяться в межах від 1 року, 3 роки, 5 років, до безстрокових термінів.
Відповідно необхідно щоб він був чинний та актуальний для даної закупівлі, яка проводиться у 2025 році з поставкою товару до кінця року.
Терміни дії санітарно-епідеміологічного висновку знаходяться в межах від 1 року, 3 роки, 5 років, до безстрокових термінів.
Відповідно необхідно щоб він був чинний та актуальний для даної закупівлі, яка проводиться у 2025 році з поставкою товару до кінця року.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс») |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1: фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс»)
|
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 1 564 348,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 821,74 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
7293 шт
Лот 1: фарба для маркування лісу (філія «Карпатський лісовий офіс»)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються Покупцем шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
1 093 950,00
UAH з ПДВ
|
1 093 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА» |
1 328 055,30
UAH з ПДВ
|
1 328 055,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Очікує рішення |
1 093 950,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 15:11
|