Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптер DJI Mavic 3T – 250 одиниць
Очікувана вартість
42 500 000,00 UAH
UA-2025-02-20-006429-a c7f07227a34b4772bd0d8299df9ee8be
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ткач

+380509958113 headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4118
Код ЄДРПОУ: 26632364
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Ткач
+380509958113
headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2025 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 42 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 одиниця
Квадрокоптер DJI Mavic 3T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Відповідно до договору, Відповідно до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2025
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2025 18:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 13:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2025 18:54
Оголошення та документація Mavik 3T 250 од 24.02.2025.docx
20 лютого 2025 13:07
Оголошення та документація Mavik 3T 250 од.docx
24 лютого 2025 18:54
Перелік змін 24.02.2025 Mavic 3T..docx
20 лютого 2025 13:07
Проєкт Договору Додаток 3 Mavik 3T 250 од.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, шановний Замовнику! Вимоги, що містяться в Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними
Дата подання: 24 лютого 2025 17:07
Дата відповіді: 24 лютого 2025 18:52
Добрий день, шановний Замовнику! Вимоги, що містяться в Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, що унеможливлюють нашу участь. Вимогами пункту 4.12 документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що частиною 2 статті 5 Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевказане, повідомляємо про неможливість накласти КЕП або УЕП на окремі документи тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому з огляду на наступне. Відповідно до частини З статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлює, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром – у разі надання електронних довірчих послуг банками, іншими особами, що здійснюють діяльність на ринках фінансових послуг, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк України, операторами платіжних систем та/або учасниками платіжних систем, технологічними операторами платіжних послуг);  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Згідно з частиною З статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» порядок використання інформаційно- телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Тобто, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, спершу мас бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною країною нерезидента та мас виконуватись хоча б одна з умов, передбачених частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Однак на сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги”. Тобто наразі технічної сумісності засобів ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Таким чином, враховуючи те, що учасником спрощеної закупівлі є нерезидент та те, що міжнародних договорів між Україною та країною реєстрації (походження) учасника щодо визнання на території України сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів нерезидентів не було укладено, наща компанія не має можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та, відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі. Таким чином, просимо внести в Оголошення зміни та доповнити наступним положенням: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання пропозиції учасником - нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Вимогами пункту 4.12 документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що частиною 2 статті 5 Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевказане, повідомляємо про неможливість накласти КЕП або УЕП на окремі документи тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому з огляду на наступне. Відповідно до частини З статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлює, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром – у разі надання електронних довірчих послуг банками, іншими особами, що здійснюють діяльність на ринках фінансових послуг, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк України, операторами платіжних систем та/або учасниками платіжних систем, технологічними операторами платіжних послуг);  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Згідно з частиною З статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» порядок використання інформаційно- телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Тобто, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, спершу мас бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною країною нерезидента та мас виконуватись хоча б одна з умов, передбачених частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Однак на сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги”. Тобто наразі технічної сумісності засобів ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Таким чином, враховуючи те, що учасником спрощеної закупівлі є нерезидент та те, що міжнародних договорів між Україною та країною реєстрації (походження) учасника щодо визнання на території України сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів нерезидентів не було укладено, наща компанія не має можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та, відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі. Таким чином, просимо внести в Оголошення зміни та доповнити наступним положенням: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання пропозиції учасником - нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Виходячи з частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

Так, для підприємств, які зареєстровані в системі як нерезиденти, цей функціонал буде необов’язковим. І нерезиденти зможуть подати пропозицію без накладання електронного підпису, надавши лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.

Шановний учасник! Враховуючи ваше запитання до процедури, замовником у визначений законодавством термін будуть внесені зміни до документації спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БудКапітал Плюс 42 225 000,00
UAH
42 225 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2025 15:35
Електронний підпис
06 березня 2025 15:34
Витяг МВС
06 березня 2025 15:34
Довідка не ліцензування
06 березня 2025 15:34
Довідка фіз. особа
06 березня 2025 15:34
Довідка юр. особа
06 березня 2025 15:34
Довідки
06 березня 2025 15:34
Рішення засновника
06 березня 2025 15:34
Файл підпису
05 березня 2025 13:15
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:15
Електронний підпис
28 лютого 2025 15:13
Аналогічний договір.pdf
28 лютого 2025 15:13
Виписка від 28.02.2025.pdf
28 лютого 2025 15:13
Витяг ПДВ БудКапітал.pdf
28 лютого 2025 15:13
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2025 15:13
Довідка абз.14 п.47.pdf
28 лютого 2025 15:13
Довідка п.47.pdf
28 лютого 2025 15:13
Додаток 2 погоджений.pdf
28 лютого 2025 15:13
Опис.pdf
28 лютого 2025 15:13
Посібник DJI_Mavic_3E_3T укр.pdf
28 лютого 2025 15:13
Рішення від 27.02.2025.pdf
28 лютого 2025 15:13
Статут від 27.02.2025.pdf
28 лютого 2025 15:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БудКапітал Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП БудКапітал Плюс
#44905947
Переможець 42 225 000,00
UAH
06 березня 2025 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 13:02

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: відповідно до п.4.8. Лист-згода на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” (Додаток 4) - зазначити унікальний номер закупівлі З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.

Документи

06 березня 2025 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2025 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БудКапітал Плюс
#44905947
42 225 000,00
UAH
Документи

Документи

06 березня 2025 14:14
Електронний підпис