Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба в асортименті - 44810000-1 Фарби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
32 074,00 UAH
UA-2025-02-19-013111-a ● f92cebf7797545479d8c25c6345e892c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 08804689 |
Вебсайт: | http://arz.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36007, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
Контактна особа: |
Лілія Ільянова +380532567500 l.ilianova@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 15:33 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 15:33 |
Очікувана вартість: | 32 074,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 641,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Якість товару, що постачається повинна відповідати вимогам, зазначених у технічних умовах, державних стандартах України, міжнародним стандартам тощо, а також вимогам нормативних документів щодо показників якості, маркування, транспортування і зберігання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
6 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, шоколадна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
20 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, світло-сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, хакі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль (алкідна) ПФ- 115П, темно-сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штука
Емаль універсальна аерозольна (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
25 штука
Емаль універсальна аерозольна (білий глянець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
25 штука
Емаль універсальна аерозольна (яскраво-червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 16:49 |
Додаток 3 Проєкт договору НОВИЙ.doc | |
24 лютого 2025 16:49 |
Протокол 14-4 ВТ внесенння змін.pdf | |
24 лютого 2025 16:49 |
Тітул_24.02.2025.pdf | |
24 лютого 2025 16:49 |
Перелік змін.doc | |
19 лютого 2025 17:07 |
Додаток 1 Учасника.doc | |
19 лютого 2025 17:07 |
ВТ_ 2025_ 4481.doc | |
19 лютого 2025 17:07 |
Додаток 2 Переможця.doc |
24 лютого 2025 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2025 16:49 |
Додаток 3 Проєкт договору НОВИЙ.doc
|
|||
24 лютого 2025 16:49 |
Протокол 14-4 ВТ внесенння змін.pdf
|
|||
24 лютого 2025 16:49 |
Тітул_24.02.2025.pdf
|
|||
24 лютого 2025 16:49 |
Перелік змін.doc
|
|||
19 лютого 2025 17:07 |
Додаток 1 Учасника.doc
|
|||
19 лютого 2025 17:07 |
ВТ_ 2025_ 4481.doc
|
|||
19 лютого 2025 17:07 |
Додаток 2 Переможця.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 10:45
Дата відповіді: 24 лютого 2025 11:55
Пунктом 3.4. вказано, що Постачальник зобов’язаний на товар видати сертифікат, який посвідчує відповідність придбаного товару вимогам відповідних стандартів або технічних умов, декларацію відповідності технічним регламентам чи інші документи, що підтверджують якість товару та відповідність його вимогам, встановленим законодавством та/або Замовником. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
3.4. Постачальник зобов’язаний на товар видати сертифікат якості або паспорт якості виробника, який посвідчує відповідність придбаного товару вимогам відповідних стандартів або технічних умов, декларацію відповідності технічним регламентам (за вимогою) чи інші документи, що підтверджують якість товару та відповідність його вимогам, встановленим законодавством та/або Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідності до пункту 3.4 Договору «3.4. Постачальник зобов’язаний на товар видати сертифікат, який посвідчує відповідність придбаного товару вимогам відповідних стандартів або технічних умов, декларацію відповідності технічним регламентам чи інші документи, що підтверджують якість товару та відповідність його вимогам, встановленим законодавством та/або Замовником.» Замовник достеменно не володіє інформацією на який товар які документи надаються для підтвердження його якості та відповідності вимогам, встановленим законодавством та/або Замовником. Наявність відповідного сертифікату вжито у розумінні наявності відповідного сертифікату якості, що передбачений одним із стандартів і діючих державних стандартів, що чинні та діють на території України. Виходячи із вищевказаного у разі наявності у Постачальника на підтвердження даної вимоги одного із перерахованих у зверненні документів, що передбачені діючими державними стандартами та чинні на території України, Замовник розглядатиме такі документи як належні та не вбачає необхідності для внесення змін до проєкту договору. Дякуємо за Звернення.
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:00
Дата відповіді: 21 лютого 2025 15:01
Пунктом 6.2. вказано, що Постачальник зобов’язується за власний рахунок здійснювати гарантійне поточне технічне обслуговування та/або гарантійний ремонт Товару, що передається у власність Замовника. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються за ту виробника. Гарантійний ремонт на фарбу не передбачений, Постачальник зобовязується замінити неякісний товар в порядку визначеному умовами договору. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
6.2. Постачальник зобов’язується протягом строку придатності товару здійснювати заміну неякісного товару за власний рахунок, що передається у власність Замовника у строки визначені сторонами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваше звернення було розглянуто та прийнято до уваги. Найближчим часом у проекті Договору тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення і влучне зауваження!
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:03
Дата відповіді: 21 лютого 2025 15:03
Пунктом 6.4. вказано, що Терміни усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, за згодою Замовника, може бути збільшено з урахуванням його складності чи необхідності закупівлі рідкісних запчастин, деталей, інструментів, комплектуючих, матеріалів, обладнання тощо. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються за ту виробника. Запчастини, інструменти та комплектуючими на фарбу не передбачено. Прошу привести пункт договору у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваше звернення було розглянуто та прийнято до уваги. Найближчим часом у проекті Договору тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення і влучне зауваження!
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:13
Дата відповіді: 24 лютого 2025 10:53
Пунктом 8.4. вказано, що У разі допущення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ помилок при визначені обов’язкових реквізитів податкової накладної, передбаченої пунктом 201.1. статті 201 Податкового кодексу України, та /або порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування, внаслідок чого ЗАМОВНИК втратив право на віднесення сум податку до податкового кредиту - ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує на користь ЗАМОВНИКА штраф у розмірі, що дорівнює розміру сум податку, право на віднесення яких до податкового кредиту було втрачене ЗАМОВНИКОМ.
Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України.
Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин.
Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив:
«Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та привести у відповідність до податкового законодавства пункт 8.4. договору у наступній редакції:
8.4. У разі допущення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ помилок при визначені обов’язкових реквізитів податкової накладної, передбаченої пунктом 201.1. статті 201 Податкового кодексу України, та /або порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування, внаслідок чого ЗАМОВНИК втратив право на віднесення сум податку до податкового кредиту - ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує на користь ЗАМОВНИКА компенсацію у розмірі, що дорівнює розміру сум податку, право на віднесення яких до податкового кредиту було втрачене ЗАМОВНИКОМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Ваше звернення було розглянуто та прийнято до уваги. У разі потреби будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:15
Дата відповіді: 24 лютого 2025 10:31
Пунктом 9.4. вказано, що Доказом виникнення форс-мажорних обставин та строку їх дії є сертифікати щодо форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), видані Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 9.4 та викласти у наступній редакції:
9.4. Доказом виникнення форс-мажорних обставин та строку їх дії є сертифікати щодо форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), видані Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або підтвердження від іншого компетентного органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Існування обставин форс-мажору щодо порушення/невиконання зобов'язань, можуть доводитися будь-якими доказами. Жодними нормативними документами не передбачено, які саме підстави в частині підтвердження форс-мажорних обставин повинен включати в проект договору Замовник. В рамках Закону Замовником визначено підтвердження форс-мажорних обставин саме документами, які видаються Торгово-промисловою палатою України. В разі виникнення форс-мажорних обставин будуть прийняті документи відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме від Торгово-промислової палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат. Дякуємо за звернення!
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:16
Дата відповіді: 21 лютого 2025 15:47
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не користуєтеся електронним документообігом для укладання договорів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) та відповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». У разі участі у тендері Ваша тендерна пропозиція повинна бути підписана КЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Дякуємо за звернення!
проєкт
Дата подання: 20 лютого 2025 11:18
Дата відповіді: 24 лютого 2025 10:28
В Україні тривають військові дії. Ворог діє дуже підступно. Кожний куточок України регулярно зазнає ракетних та шахедних атак. Договір буде укладено під час військового стану, відповідно, військові дії можуть перешкодити виконувати Сторонам свої обов’язки належним чином. Враховуючи вище викладене, пропоную додати до договору пункт в наступній редакції: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником у Додатку 3 «Проєкт договору» для врегулювання вищевказаного питання відокремлено окремий ррозділ, а саме «ІХ. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ». Відповідно п.9.2 Договору «Форс-мажорними обставинами визначаються обставини війни, воєнні дії, диверсії, міжнародні санкції, пожежі, повені, землетруси, інші стихійні лиха». Даним пунктом визначено та в повній мірі врегульовано питання щодо врегулювання правовідносин між Сторонами у разі настання таких обставин в тому числі «військова агресія рф проти України та (або) її наслідки». Зважаючи, що Договір підписується в умовах воєнного стану, а на території України тривають військові дії, фактично дані обставини вже діють і посилання на них додатковим пунктом зі змістом, який Ви пропонуєте, а саме:«Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором)» - не є доцільним. Виходячи із вищевказаного Замовник не вбачає необхідності для коригування умов Додатку 3 «Проєкт договору». Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
18 492,00
UAH з ПДВ
|
18 492,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
21 362,21
UAH з ПДВ
|
20 720,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ ЕМ ГРУП" |
23 156,40
UAH з ПДВ
|
21 361,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
22 956,00
UAH з ПДВ
|
21 815,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІГ." |
22 044,00
UAH з ПДВ
|
22 044,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" #40529883 |
Переможець |
18 492,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 10:21
|
№243_ 18492,00.pdf | укладений |
12 березня 2025 10:11
|