Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3D принтери Bambu Lab X1E Combo
Очікувана вартість
298 810,00 UAH
UA-2025-02-19-009334-a d3cabb65bb0646cf864d18f2e376635c
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербань Павло Володимирович

+380980621665 zakupki_a2772@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А2772
Код ЄДРПОУ: 26605516
Місцезнаходження: Україна , Житомирська обл., Бердичів,
Контактна особа: Щербань Павло Володимирович
+380980621665
zakupki_a2772@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2025 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2025 09:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:48
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:48
Очікувана вартість: 298 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару повинна відповідати вимогам Замовника та вимогам чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
3D принтер Bambu Lab X1E Combo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13302, Україна, Житомирська область, м. Бердичів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 279 960,00
UAH з ПДВ
267 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛЖЕНІН ЮРІЙ ВАДИМОВИЧ" 278 000,00
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2025 15:02
Електронний підпис
10 березня 2025 15:01
Файл підпису.p7s
10 березня 2025 15:01
Довідка.zip
10 березня 2025 15:01
Витяг.pdf
07 березня 2025 15:04
Електронний підпис
07 березня 2025 15:03
Довідка_товар_не_рф.pdf
07 березня 2025 15:03
Довідка_згода_з_дог.pdf
25 лютого 2025 17:51
Електронний підпис
25 лютого 2025 17:51
Електронний підпис
25 лютого 2025 17:50
X1E Combo.pdf
25 лютого 2025 17:50
Гарант_лист_сервіс.pdf
25 лютого 2025 17:50
ІПН_Коваленко.pdf
25 лютого 2025 17:50
Довідка_підписант.pdf
25 лютого 2025 17:50
Довідка_гарант_термін.pdf
25 лютого 2025 17:50
Гарант_лист_не_обтяж.pdf
25 лютого 2025 17:50
Довідка_товар_не_рф.pdf
25 лютого 2025 17:50
ID Коваленко А.В..pdf
25 лютого 2025 17:50
Довідка_згода_з_дог.pdf
25 лютого 2025 17:50
Довідка_товар_новий.pdf
25 лютого 2025 17:50
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 12:06
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:06
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:06
2025-02-25_15-25-29-219.jpg
27 лютого 2025 12:06
2025-02-25_15-25-28-667.jpg
27 лютого 2025 12:05
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:05
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:04
1.Цінова пропозиція (3).pdf
27 лютого 2025 12:04
4. Відомості про ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП "ВОЛЖЕНІН ЮРІЙ ВАДИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОВАЛЕНКО АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3732407816
Переможець 267 500,00
UAH з ПДВ
08 березня 2025 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 19:51

Вимога про усунення невідповідностей

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А2772 (вч А2772) ПРОТОКОЛ № 52 уповноваженої особи за проведення оборонних закупівель в умовах воєнного стану по закупівлі товару, а саме: 3D принтери ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 06.03.2025 року м. Бердичів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Коваленко А.В." (3732407816) (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Конструкційних матеріалів різних ДК 021:2015: 3D принтери ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-19-009334-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. … 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 7. Довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток № 4). Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинна бути підтверджена у складі пропозиції: 7. Не приймаються пропозиції на товар, який виготовлений приватними та державними компаніями до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Примітка: Походження товару повинно відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 № 829-р (зі змінами), Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (зі змінами) та Митному кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI (зі змінами), згідно з якими заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів російської федерації/республіки білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти російської федерації/республіки білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб -підприємців) - резидентів російської федерації/республіки білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з російської федерації/республіки білорусь, придбаних до 19.10.2022. Учасником на виконання цих вимог у складі пропозиції надано: Довідку № 11 від 25.02.2025 в якій зазначено, в тому числі, що підпис документів здійснює особисто Коваленко Артем Юрійович. Довідку № 12 від 25.02.2025 в якій зазначено, в тому числі, що у разі визначення фізичної особи-підприємця Олійник Вадима Олеговича переможцем торгів, надаємо гарантію щодо підписання договору… Гарантійний лист № 14 від 25.02.2025 в якому зазначено, в тому числі, що «Також повідомляємо, що відповідно до офіційних джерел, визначених чинним законодавством України, ФОП Олійник Вадим Олегович не перебуває у переліку осіб, щодо яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)». Довідку № 10 від 25.02.2025 в якій зазначено, в тому числі, що «Фізична особа-підприємець Олійник Вадим Олегович гарантує дотримання всіх вимог чинного законодавства України щодо походження товарів, запропонованих у межах тендерної пропозиції». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Учасник повинен надати вище вказанні довідки з зазначенням виключно свого прізвища, ім’я та по батькові, без посилання на інших осіб. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа військової частини А2772 Павло ЩЕРБАНЬ

Документи

08 березня 2025 14:21
Електронний підпис
08 березня 2025 14:20
Протокол 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 березня 2025 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3732407816
267 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 березня 2025 14:21
Електронний підпис
08 березня 2025 14:20
Протокол 54.pdf