Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2025-02-17-003094-a 62356586bcb14a64b5ebfe70d426813c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдаржі Катерина Володимирівна

+380612390412 zor@zor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна рада
Код ЄДРПОУ: 20507422
Вебсайт: https://zor.gov.ua/
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя
Контактна особа: Гайдаржі Катерина Володимирівна
+380612390412
zor@zor.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2025 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2025 11:05
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50700000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ рахунка ВИКОНАВЦЯ, платіжними дорученнями ЗАМОВНИКА протягом 30 календарних днів за фактом надання послуг. Факт надання послуг у належній якості та в повному обсязі підтверджується актом про фактично надані послуги, який складається ВИКОНАВЦЕМ і підписується СТОРОНАМИ не пізніше останнього дня місяця, в якому надані послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 лютого 2025 11:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-17-000076 ● 937425baf3244ebabb7523792c4395be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


17.03.2025 № 25-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.03.2025 №25-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

10. UA-2025-02-17-003094-a, яку проводить Запорізька обласна рада;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-17 16:21:02

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради» (код ДК 021:2015: 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-003094-a), яку проводить Запорізька обласна рада (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) В ході дослідження тендерної документації до даних торгів встановлено, що Замовником не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, як того вимагає пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Прошу Замовника пояснити даний факт.
2) Моніторингом встановлено, що Замовником включено дану закупівлю до річного плану закупівель на 2025 рік, відповідно до якого, розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі становить 4 583 089,24 грн. При цьому, оголошенням про проведення закупівлі та тендерною документацією до даних торгів визначена очікувана вартість закупівлі – 4 100 000,00 грн. Проте, стаття 4 Закону наголошує: закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Прошу пояснити здійснення даної закупівлі не у відповідності до річного плану.
3) В ході дослідження тендерної документації до даних торгів, зокрема, проекту договору встановлено, що проект договору про закупівлю не містить обов’язкового зазначення порядку змін його умов, як то визначено пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону. Прошу Замовника пояснити даний факт.
4) Вимогами тендерної документації передбачено подання учасником листа-згоди учасника з проектом договору (Додаток 5), що викладений у Додатку 6 до тендерної документації. Водночас, умовами тендерної документації встановлено, що від форм довідок/листів тощо, наведених замовником у тендерній документації, учасникам заборонено відступати.
Учасником КП «Універс» ЗОР в складі тендерної пропозиції не надано такого листа-згоди за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення КП «Універс» ЗОР переможцем торгів, або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника КП «Універс» ЗОР надано лист-згоду учасника з проектом договору (Додаток 5), що викладений у Додатку 6 до тендерної документації.
5) Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом надання відповідної довідки з переліком обладнання/засобів разом з підтверджуючими документами.
Учасником КП «Універс» ЗОР надано Довідку від 20.02.2025 № 57 з переліком обладнання/засобів та додав відомість основних засобів та інших необоротно матеріальних активів на 28.02.2025.
Проте, вказаною відомістю не підтверджено власність учасника по наступним обладнанню/засобам, що зазначені учасником у Довідці від 20.02.2025 № 57, а саме: шуруповерт – 2 шт., шліфувальна машина – 2 шт., шліфувальна машина кутова – 2 шт., електроножиці – 1 шт.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення КП «Універс» ЗОР переможцем торгів, або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника КП «Універс» ЗОР надано підтвердження власності вказаних засобів.
6) Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасників вимагалось надання, поміж іншого, копії журналу з питань охорони праці на робочому місці працівників учасника в тому числі тих які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.
Згідно Довідки учасника від 20.02.2025 № 57/16 щодо наявності працівників, до виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника будуть залучені 13 працівників КП «Універс» ЗОР.
Проте, згідно наданої копії журналу з питань охорони праці на робочому місці, не підтверджено проведення інструктажу з питань охорони праці на робочому місці наступних працівників КП «Універс» ЗОР, які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника: Левчук Сергій Леонідович, Зінченко Володимир Григорович, Гірник Вадим Миколайович, Чорний Валерій Андрійович та Курило Михайло Володимирович.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення КП «Універс» ЗОР переможцем торгів.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-19 15:23:40

Пояснення надані через електрону систему закупівель щодо моніторингу UA-M-2025-03-17-000076 на запит від 17.03.2025

Щодо першого питання повідомляємо.
Законодавством не передбачено в якій формі (в якому розділі Тендерної документації) зазначається інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
В пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, Тендерної документації зазначено наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: .. 2) тендерна пропозиція: … - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо Замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;».
Таким чином Замовник зазначив інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції (шляхом відхилення), ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та виконав вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Щодо другого питання повідомляємо.
Замовником включено закупівлю «Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради» (код ДК 021:2015: 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) до річного плану закупівель на 2025 рік, відповідно до якого, розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі становить 4 583 089,24 грн.
При цьому, слід враховувати що зазначена сума очікуваної вартості предмета закупівлі є річною потребою на 2025 рік.
В пункті 4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу I. Загальні положення Тендерної документації зазначено наступне: «Строк надання послуг з дати підписання договору до 31.12.2025 року включно». Тендерна документація затверджена Протоколом Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі № 09 від 17 лютого 2025 року. Договір з переможцем підписано 10.03.2025.
Враховуючи частину 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, ДОДАТКОВА УГОДА № 2 січня 2025 року до договору № 05 від 18 січня 2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-28-011282-a) на суму 239 426 грн. 92 коп. (двісті тридцять дев’ять тисяч чотириста двадцять шість грн. 92 коп.) та ДОДАТКОВА УГОДА № 4 від лютого 2025 року до договору № 05 від 18 січня 2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-28-011282-a) на суму 239 426 грн. 92 коп. (двісті тридцять дев’ять тисяч чотириста двадцять шість грн. 92 коп.). Кошти в зазначених додаткових угодах відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік передбачені в бюджетному призначенні Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради в загальній сумі 4 583 089,24 грн.
Враховуючи зазначене, залишки коштів по бюджетному призначенні Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради очікувана вартість закупівлі визначена – 4 100 000,00 грн.

Щодо третього питання повідомляємо.
ДОДАТОКОМ 6 до тендерної документації є ПРОЄКТ ДОГОВОРУ в розділі 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» зазначено наступне:
«10.3. Даний Договір може бути розірваний за взаємною згодою обох СТОРІН.
10.4. Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою СТОРІН, що оформляється додатковою угодою до цього Договору. ЗАМОВНИК має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, попередньо письмово повідомивши ВИКОНАВЦЯ не пізніше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до дня розірвання Договору. У цьому разі останньою датою дії Договору є 5-й календарний день, який обчислюється, починаючи з наступного дня після направлення письмового повідомлення про розірвання Договору.
10.5. Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками СТОРІН.
10.6. Усі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням умов цього Договору і не врегульовані ним, регламентується нормами чинного в Україні законодавства.»
Таким чином Замовник зазначив в проєкті договору інформацію про порядок зміни умов договору та виконав вимоги визначені пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо четвертого питання повідомляємо.
В абзаці 10 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
ДОДАТОКОМ № 7 до тендерної документації є «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Замовником не було включено до Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції як обов’язкового документу лист-згода учасника з проєктом договору.
Таким чином у Замовника відсутні підстави вимагати безумовного подання Учасником листа-згоди з проєктом договору в зв’язку з тим що вимога не включена до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.

Щодо п’ятого питання повідомляємо.
ДОДАТОКОМ № 7 до тендерної документації є «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Передбачено надання «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою згідно п.п. 1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації».
На підтвердження права власності Учасником КП «Універс» ЗОР надано відомість основних засобів та інших необоротно матеріальних активів на 28.02.2025 р.
Учасником у Довідці від 20.02.2025 № 57 не підтверджено власність по наступному обладнанню/засобам: шуруповерт – 2 шт., шліфувальна машина – 2 шт., шліфувальна машина кутова – 2 шт., електроножиці – 1 шт.
В п.п. 1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наведено форму Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій передбачено перелік обладнання (засоби) який є примірним (не обов’язковим) що підтверджується виноскою: «**перелік є базовим/примірним».
В зв’язку з тим, що «перелік є базовим/примірним» Замовник при оцінці наданих документів не враховував обладнання по якому Учасник не надав підтверджувальних документів.
Таким чином у Замовника відсутні підстави вважати, що Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає вимогам Тендерної документації.

Щодо шостого питання повідомляємо.
ДОДАТОКОМ № 7 до тендерної документації є «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Передбачено надання: «копія журналу з питань охорони праці на робочому місці працівників учасника в тому числі тих які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника».
Формулювання «в тому числі» означає «включаючи когось, щось» та відсутня безумовна вимога Замовника включення всіх без виключення працівників які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.
Надавши копію журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці Учасник виконав вимогу Замовника.
В зв’язку з чим, у Замовника відсутні підстави вимагати надання будь яких інших документів з зазначеного питання.

З огляду на викладене, рішення Замовника щодо визначення КП «Універс» ЗОР переможцем торгів вважаємо таким що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Надання інформації про усунення порушення замовником

РІШЕННЯ управління із загальних питань та матеріально-технічного забезпечення діяльності ради виконавчого апарату Запорізької обласної ради Про проведену перевірку процедури закупівлі Запорізької обласної ради Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у межах проведення моніторингу було проведено перевірку процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради» (код ДК 021:2015: 50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-003094-a), яку проводила Запорізька обласна рада. Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зазначає, що було допущено порушення законодавства в частині вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. На зазначених підставах Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної ради від 10.11.2023 № 62-р «Про уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі (далі – уповноважена особа) визначено Гайдаржі Катерину Володимирівну, головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення та організації публічних закупівель управління із загальних питань та матеріально-технічного забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради. Враховуючи висновки Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, ВИЗНАЧАЮ: 1. Уповноваженій особі з метою недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель пройти додаткове навчання з питань організації та проведення публічних закупівель, з отриманням відповідного сертифіката. термін – до 09.05.2025 2. Уповноваженій особі забезпечити безумовне виконання законодавства у сфері публічних закупівель: 1) при підготовці річного плану закупівель в частині вимог статті 4 Закону; 2) при підготовці тендерної документації – вимог пункту 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону; 3) під час розгляду тендерних пропозицій – вимог пункту 43 Особливостей. термін – постійно 3. Врахувати висновки моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області та порушити питання про зменшення розміру премії Гайдаржі Катерині Володимирівні, головному спеціалісту відділу матеріально-технічного забезпечення та організації публічних закупівель управління із загальних питань та матеріально-технічного забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради, за результатами роботи в квітні 2025 року. термін – до 30.04.2025 Начальник управління із загальних питань та матеріально-технічного забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради Юрій ЩЕРБИНА 10 квітня 2025 року

2025-04-10 15:06:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

Порушення усунуто

2025-04-24 10:50:53

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 11:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 лютого 2025 09:38
Електронний підпис
24 лютого 2025 09:38
Електронний підпис
24 лютого 2025 09:37
24. Довідка про санкції.pdf
24 лютого 2025 09:37
3. Штатний розпис.pdf
24 лютого 2025 09:37
19. Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2025 09:37
18. .Виписка з ЄДР.pdf
24 лютого 2025 09:37
22. Уповноважена особа.pdf
24 лютого 2025 09:37
28. НАЗК фізособа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідку (за формою наведеною в Додатку 1), з інформацією, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг.

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у кількості необхідній для технічного обслуговування адміністративної будівлі Запорізької обласної ради з наданням відповідного розрахунку згідно з Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) та відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно з Технічними вимогами та Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України №105 від 11.05.2004.

Підтверджую

Учасник повинен підтвердити факт працевлаштування працівника(ків) шляхом надання у складі пропозиції копії штатного розпису, копій наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Участником на кожного працівника зазначеного в довідці (з зазначенням прізвища, імені, по-батькові (за наявності) та займаної посади), які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.

Підтверджую

Копії чинних довідок, видані в термін не раніше 01.12.2024, які підтверджують проходження медичного огляду всіх працівників учасника, що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.

Підтверджую

В зв’язку з особливостями пропускного режиму в приміщенння адміністративної будівлі Запорізької обласної ради та порядку, встановленого у межах адміністративної будівлі обласної ради, що забезпечується сукупністю заходів і правил внутрішнього розпорядку, обов'язкових для виконання особами, які в ньому перебувають, учасник надає Довідку довільної форми, що підтверджує виконання робіт виключно працівниками (з зазначенням прізвища, імені, по-батькові (за наявності) та займаної посади) що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника з зазначеною згодою того, що заміна кожного працівника потребує обов’язкового попереднього письмового узгодження із Замовником.

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Довідку довільної форми, що підтверджує досвід виконання договору (договорів) аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, з наданням копії зазначеного договору (договорів) з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору та додатковими угодами. Згідно приписів Єдиного закупівельного словника затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 ДК 021:2015 він призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель. Таким чином. УВАГА! Аналогічним вважається договір на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 44110000-4 —послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#13622246
Переможець 4 100 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2025 22:54

Документи

25 лютого 2025 22:54
Довідка НАЗК
25 лютого 2025 22:54
Електронний підпис
25 лютого 2025 22:49
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2025 22:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРС" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#13622246
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2025 22:54
Довідка НАЗК
25 лютого 2025 22:54
Електронний підпис
25 лютого 2025 22:49
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2025 22:45
Договір 15.pdf укладений
11 березня 2025 22:39