Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Очікувана вартість
1 179 947,00 UAH
UA-2025-02-13-001673-a ● c8e7316f020844a9a7dd3d959fe692d7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Анна Іскяндарова +380675503677 iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 12:10 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 179 947,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 799,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником на банківський рахунок Підрядника вартості фактично виконаних робіт протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передавання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 09:46 |
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc | |
21 лютого 2025 09:46 |
протокол змін 21.02.docx |
21 лютого 2025 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2025 09:46 |
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc
|
||||||
21 лютого 2025 09:46 |
протокол змін 21.02.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інженерно-геодезичні вишукування
Дата подання: 13 лютого 2025 15:14
Дата відповіді: 14 лютого 2025 09:29
Доброго дня! Чи наявні у Замовника інженерно-геодезичні вишукування по об'єкту?
Відповідь: Добрий день, відповідно до Додатку 4 тендерної документації зазначено, в що п.10. Завдання на проєктування : "Дані про інженерні вишукування" вказано що "Дані відсутні. Виконати при необхідності, відповідно до ДБН А.2.1-1. ".
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 09:55
Дата відповіді: 21 лютого 2025 09:35
В процесі подання цінової пропозиції у потенційного Учасника виникло питання щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі.
Зокрема, згідно умов тендерної документації ця Методика створена з урахуванням вимог «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). Ця Методика визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Однак, зазначена Методика розроблена без врахування норм Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до цього нормативно-правового акту поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні.
Як бачимо, Настанова з визначення вартості будівництва чітко покладає обов’язок проведення моніторингу цін саме на замовника, а не на виконавця проекту. Так само не передбачено і права замовника надавати іншим особам повноваження на проведення такого моніторингу.
Більше того, надання проектній організації права на проведення моніторингу повністю нівелює норми чинного законодавства, які покликані забезпечити використання ринкових (не завищених) цін про формуванні проєкту шляхом встановлення обов’язку замовника надати ціни на матеріали виконавцю проекту.
Тому Додаток 5 до проєкту договору публічної закупівлі прямо порушує норми чинного законодавства та основні принципи формування цін в сфері будівництва. При цьому вказана Методика містить в собі багато корупційних ризиків, пов’язаних із перекладуванням відповідальності на інших осіб.
При цьому сам зміст Додатку 5 є суперечливим та не логічним. Він не містить в собі конкретного порядку погодження замовником наданих звітів або можливості їх неприйняття, не встановлює ніяких правових наслідків подальшого використання отриманих за результатами моніторингу документів і т.п.
Окремо необхідно звернути увагу на п. 4.5. Методики. Згідно умов тендерної документації звіти за результатами моніторингу (з усіма додатками) щодо всіх основних матеріальних ресурсів надаються Замовнику разом з розробленою ПКД. Однак, згідно умов проекту договору проектно-кошторисна документація передається Замовнику в 4 (чотирьох) примірниках у друкованому вигляді та на USB флешносії з застосуванням програмних продуктів: для надання проектної документації (в т.ч. креслень, схем тощо) – в форматі узгодженому між Підрядником і Замовником, для надання кошторисної документації – в програмних комплексах АВК (з урахуванням останніх змін в нормативній базі). Як бачимо, жодних згадок про необхідність передати документи, які не є частиною проекту, в змісті проекту договору не має.
З огляду на це, просимо повідомити, якою конкретною нормою чинного нормативно-правового акту передбачено право замовника надавати виконавцю проекту право формування цін на матеріали за результатами проведеного моніторингу. А також просимо надати роз’яснення стосовно інших зазначених спірних пунктів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання питань потенційного Учасника щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) «Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел», тож вимога Замовника до Проектанта здійснити моніторинг при визначенні поточних цін на основні матеріальні ресурси і є дорученням Замовника, яке прямо передбачене Настановою, та має на меті отримати у кошторисній документації «обґрунтовану ціну матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні».
Методика (Додаток 5) визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Таким чином, зазначена Методика розроблена з урахуванням положень Настанови та не порушує їх.
Не зрозуміло про які саме корупційні ризики йде мова у питаннях потенційного учасника, тому цей момент залишено без пояснень.
Також зазначимо, щоб пункт 4.5. Методики та умови основного тексту договору узгоджувались між собою погоджуємось внести зміни до пунктів 6.1. та 6.2. Договору додавши їх тексту «звіти за результатами здійсненого моніторингу» поруч з проектно-кошторисною документацією, тобто Підрядник передаватиме Замовнику для розгляду звіти за результатами здійсненого моніторингу разом із розробленою ПКД. І через це погодження замовником наданих звітів буде відбуватись, як і погодження ПКД, а саме за пунктом 6.3. Договору.
Відповідно до пункту 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) «Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел», тож вимога Замовника до Проектанта здійснити моніторинг при визначенні поточних цін на основні матеріальні ресурси і є дорученням Замовника, яке прямо передбачене Настановою, та має на меті отримати у кошторисній документації «обґрунтовану ціну матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні».
Методика (Додаток 5) визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Таким чином, зазначена Методика розроблена з урахуванням положень Настанови та не порушує їх.
Не зрозуміло про які саме корупційні ризики йде мова у питаннях потенційного учасника, тому цей момент залишено без пояснень.
Також зазначимо, щоб пункт 4.5. Методики та умови основного тексту договору узгоджувались між собою погоджуємось внести зміни до пунктів 6.1. та 6.2. Договору додавши їх тексту «звіти за результатами здійсненого моніторингу» поруч з проектно-кошторисною документацією, тобто Підрядник передаватиме Замовнику для розгляду звіти за результатами здійсненого моніторингу разом із розробленою ПКД. І через це погодження замовником наданих звітів буде відбуватись, як і погодження ПКД, а саме за пунктом 6.3. Договору.
Проєкт договору
Дата подання: 21 лютого 2025 14:43
Дата відповіді: 24 лютого 2025 13:58
В свій відповіді Замовник посилається на п. 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Однак, вказаний пункт не може використовуватись при проведенні публічної закупівлі.
Згідно зазначеної норми поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел. Як бачимо, діюче законодавство в першу чергу покладає на замовника обов’язок надавати підряднику дані щодо поточних цін. Також допускається надання замовником виконавцю проекту джерел, з яких підрядник може отримати необхідну інформацію. Це означає, що Замовник надає виконавцю проекту перелік джерел, які підрядник може використовувати при визначенні поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси. І жодного відношення до так званого «моніторингу» такі дії не мають.
П. 4.1. вказує на те, що замовник лише визначає перелік джерел, а не дає доручення провести аналіз таких джерел. Тому даний пункт жодним чином не може використовуватись для обґрунтування законності застосування Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі.
Більше того, фраза «за дорученням» передбачає вчинення самостійних дій, які повинні бути окремо оплачені. Предметом даної закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації, а не надання послуг з моніторингу цін. В даному випадку замовник намагається кілька предметів публічної закупівлі об’єднати в одному, що є грубим порушенням основних принципів публічної закупівлі. Надання послуг з моніторингу цін не є складовою частиною процедури виготовлення проектно-кошторисної документації.
Одночасно з цим, замовник намагається перекласти свої обов’язки в частині визначення цін на виконавця проекту, що напряму суперечить самій процедурі визначення вартості будівництва, закріпленої в нормах чинного законодавства.
В своїй відповіді Замовник так і не надав відповідь на питання, якою конкретною нормою чинного нормативно-правового акту передбачено право замовника надавати виконавцю проекту право формування цін на матеріали за результатами проведеного моніторингу. Натомість Замовник посилається в своїй відповіді на норми, які не взагалі не мають жодного відношення до моніторингу цін.
Також у відповіді відсутня будь-яка інформації щодо застосування п. 4.9. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а саме: «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні». Даний пункт не передбачає жодної можливості для надання доручення з проведення аналізу цін іншій особі.
Складається таке враження, що, не зважаючи на чітко визначені норми чинного законодавства, замовник усіляко намагається створити сприятливі умови для участі у публічних закупівлях певних осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження, що вимоги п.4.1. Настанови з визначення вартості будівництва "не може використовуватись при проведенні публічної закупівлі". В закупівельному законодавстві відсутня будь-яка заборона або застереження щодо використання цього пункту Настанови при проведенні публічних закупівель.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження, про те, що "законодавство в першу чергу покладає на замовника обов’язок надавати підряднику дані щодо поточних цін", оскільки п.4.1. має диз'юнктивне формулювання, яке не передбачає такої черговості.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "п. 4.1. вказує на те, що замовник лише визначає перелік джерел, а не дає доручення провести аналіз таких джерел", оскільки в даному випадку вимоги п.4.1. стосуються саме визначення поточних цін на матеріальні ресурси і не містить норми про аналіз цін, натомість визначає процедуру визначення поточних цін.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "замовник намагається перекласти свої обов’язки в частині визначення цін на виконавця проекту, що напряму суперечить самій процедурі визначення вартості будівництва, закріпленої в нормах чинного законодавства".
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "фраза «за дорученням» передбачає вчинення самостійних дій, які повинні бути окремо оплачені".
При цьому Замовник наголошує, на тому, що:
- відповідно до вимог п.3.42 та п.3.43 Настанови з визначення вартості будівництва локальні (об'єктні) кошториси є невід'ємною частиною інвесторської проектної документації, яка розробляється "відповідно до вихідних даних на проектування";
- відповідно до вимог п.4.1. Настанови з визначення вартості будівництва" на етапі складання інвесторської проектної документації поточні ціни на матеріальні ресурси можуть прийматися (визначатися) за дорученням замовника з інших джерел;
- додатком 5 до договору Замовник надає виконавцю робіт з проектування перелік таких джерел;
- відповідно до наданого Замовником переліку джерел виконавець робіт з проектування і має визначити поточні ціни на матеріальні ресурси;
- додатком 5 до договору цей процес названий Замовником "моніторингом", що не суперечить логіці процесу та не порушує вимог Настанови з визначення вартості будівництва;
- після того, як виконавцем робіт з проектування буде розроблена проектна документація (в тому числі кошториси) та визначені поточні ціни на матеріальні ресурси, Замовником, буде проведений аналіз цін, відповідно до вимог п. 4.9. Настанови з визначення вартості будівництва.
Замовник наголошує, що вказана процедура ніяким чином "не створює сприятливих умов для участі у публічних закупівлях певних осіб", оскільки вказані вимоги відповідають діючому законодавству, та однакові для всіх учасників закупівлі.
При цьому, Замовник аргументує, що такі вимоги вказані виключно для цілей покращення якості проектної документації, оскільки раніше неодноразово стикався з випадками коли у проектній документації проектантом визначалися поточні ціни на матеріальні ресурси, які не відповідали середній ціні у регіоні, та не були при цьому достатньо обґрунтованими, що призводило до завищення або заниження загальної вартості робіт згідно розробленої проектної документації.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження, про те, що "законодавство в першу чергу покладає на замовника обов’язок надавати підряднику дані щодо поточних цін", оскільки п.4.1. має диз'юнктивне формулювання, яке не передбачає такої черговості.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "п. 4.1. вказує на те, що замовник лише визначає перелік джерел, а не дає доручення провести аналіз таких джерел", оскільки в даному випадку вимоги п.4.1. стосуються саме визначення поточних цін на матеріальні ресурси і не містить норми про аналіз цін, натомість визначає процедуру визначення поточних цін.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "замовник намагається перекласти свої обов’язки в частині визначення цін на виконавця проекту, що напряму суперечить самій процедурі визначення вартості будівництва, закріпленої в нормах чинного законодавства".
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "фраза «за дорученням» передбачає вчинення самостійних дій, які повинні бути окремо оплачені".
При цьому Замовник наголошує, на тому, що:
- відповідно до вимог п.3.42 та п.3.43 Настанови з визначення вартості будівництва локальні (об'єктні) кошториси є невід'ємною частиною інвесторської проектної документації, яка розробляється "відповідно до вихідних даних на проектування";
- відповідно до вимог п.4.1. Настанови з визначення вартості будівництва" на етапі складання інвесторської проектної документації поточні ціни на матеріальні ресурси можуть прийматися (визначатися) за дорученням замовника з інших джерел;
- додатком 5 до договору Замовник надає виконавцю робіт з проектування перелік таких джерел;
- відповідно до наданого Замовником переліку джерел виконавець робіт з проектування і має визначити поточні ціни на матеріальні ресурси;
- додатком 5 до договору цей процес названий Замовником "моніторингом", що не суперечить логіці процесу та не порушує вимог Настанови з визначення вартості будівництва;
- після того, як виконавцем робіт з проектування буде розроблена проектна документація (в тому числі кошториси) та визначені поточні ціни на матеріальні ресурси, Замовником, буде проведений аналіз цін, відповідно до вимог п. 4.9. Настанови з визначення вартості будівництва.
Замовник наголошує, що вказана процедура ніяким чином "не створює сприятливих умов для участі у публічних закупівлях певних осіб", оскільки вказані вимоги відповідають діючому законодавству, та однакові для всіх учасників закупівлі.
При цьому, Замовник аргументує, що такі вимоги вказані виключно для цілей покращення якості проектної документації, оскільки раніше неодноразово стикався з випадками коли у проектній документації проектантом визначалися поточні ціни на матеріальні ресурси, які не відповідали середній ціні у регіоні, та не були при цьому достатньо обґрунтованими, що призводило до завищення або заниження загальної вартості робіт згідно розробленої проектної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРАФ-ПРОЕКТ" |
949 368,42
UAH з ПДВ
|
819 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПЕРША УНІВЕРСАЛЬНА" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІК ПРОЕКТ" |
964 000,00
UAH з ПДВ
|
964 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" #44128729 |
Переможець |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 09:34
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 05 березня 2025 10:38
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" #44128729 |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2025 16:35
|
Кошторис геолог.rtf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|
Кошторис геодез.rtf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|
Кошторис проект.rtf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|
ДЦ.rtf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|
Кошторис експерт.rtf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|
Договір.pdf | укладений |
19 березня 2025 16:32
|