Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Очікувана вартість
1 179 947,00 UAH
UA-2025-02-13-001673-a ● c8e7316f020844a9a7dd3d959fe692d7
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Анна Іскяндарова +380675503677 iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 179 947,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 799,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником на банківський рахунок Підрядника вартості фактично виконаних робіт протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передавання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 09:46 |
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc | |
21 лютого 2025 09:46 |
протокол змін 21.02.docx |
21 лютого 2025 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2025 09:46 |
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc
|
||||||
21 лютого 2025 09:46 |
протокол змін 21.02.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інженерно-геодезичні вишукування
Дата подання: 13 лютого 2025 15:14
Дата відповіді: 14 лютого 2025 09:29
Доброго дня! Чи наявні у Замовника інженерно-геодезичні вишукування по об'єкту?
Відповідь: Добрий день, відповідно до Додатку 4 тендерної документації зазначено, в що п.10. Завдання на проєктування : "Дані про інженерні вишукування" вказано що "Дані відсутні. Виконати при необхідності, відповідно до ДБН А.2.1-1. ".
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 09:55
Дата відповіді: 21 лютого 2025 09:35
В процесі подання цінової пропозиції у потенційного Учасника виникло питання щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі.
Зокрема, згідно умов тендерної документації ця Методика створена з урахуванням вимог «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). Ця Методика визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Однак, зазначена Методика розроблена без врахування норм Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до цього нормативно-правового акту поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні.
Як бачимо, Настанова з визначення вартості будівництва чітко покладає обов’язок проведення моніторингу цін саме на замовника, а не на виконавця проекту. Так само не передбачено і права замовника надавати іншим особам повноваження на проведення такого моніторингу.
Більше того, надання проектній організації права на проведення моніторингу повністю нівелює норми чинного законодавства, які покликані забезпечити використання ринкових (не завищених) цін про формуванні проєкту шляхом встановлення обов’язку замовника надати ціни на матеріали виконавцю проекту.
Тому Додаток 5 до проєкту договору публічної закупівлі прямо порушує норми чинного законодавства та основні принципи формування цін в сфері будівництва. При цьому вказана Методика містить в собі багато корупційних ризиків, пов’язаних із перекладуванням відповідальності на інших осіб.
При цьому сам зміст Додатку 5 є суперечливим та не логічним. Він не містить в собі конкретного порядку погодження замовником наданих звітів або можливості їх неприйняття, не встановлює ніяких правових наслідків подальшого використання отриманих за результатами моніторингу документів і т.п.
Окремо необхідно звернути увагу на п. 4.5. Методики. Згідно умов тендерної документації звіти за результатами моніторингу (з усіма додатками) щодо всіх основних матеріальних ресурсів надаються Замовнику разом з розробленою ПКД. Однак, згідно умов проекту договору проектно-кошторисна документація передається Замовнику в 4 (чотирьох) примірниках у друкованому вигляді та на USB флешносії з застосуванням програмних продуктів: для надання проектної документації (в т.ч. креслень, схем тощо) – в форматі узгодженому між Підрядником і Замовником, для надання кошторисної документації – в програмних комплексах АВК (з урахуванням останніх змін в нормативній базі). Як бачимо, жодних згадок про необхідність передати документи, які не є частиною проекту, в змісті проекту договору не має.
З огляду на це, просимо повідомити, якою конкретною нормою чинного нормативно-правового акту передбачено право замовника надавати виконавцю проекту право формування цін на матеріали за результатами проведеного моніторингу. А також просимо надати роз’яснення стосовно інших зазначених спірних пунктів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання питань потенційного Учасника щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) «Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел», тож вимога Замовника до Проектанта здійснити моніторинг при визначенні поточних цін на основні матеріальні ресурси і є дорученням Замовника, яке прямо передбачене Настановою, та має на меті отримати у кошторисній документації «обґрунтовану ціну матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні».
Методика (Додаток 5) визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Таким чином, зазначена Методика розроблена з урахуванням положень Настанови та не порушує їх.
Не зрозуміло про які саме корупційні ризики йде мова у питаннях потенційного учасника, тому цей момент залишено без пояснень.
Також зазначимо, щоб пункт 4.5. Методики та умови основного тексту договору узгоджувались між собою погоджуємось внести зміни до пунктів 6.1. та 6.2. Договору додавши їх тексту «звіти за результатами здійсненого моніторингу» поруч з проектно-кошторисною документацією, тобто Підрядник передаватиме Замовнику для розгляду звіти за результатами здійсненого моніторингу разом із розробленою ПКД. І через це погодження замовником наданих звітів буде відбуватись, як і погодження ПКД, а саме за пунктом 6.3. Договору.
Відповідно до пункту 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) «Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел», тож вимога Замовника до Проектанта здійснити моніторинг при визначенні поточних цін на основні матеріальні ресурси і є дорученням Замовника, яке прямо передбачене Настановою, та має на меті отримати у кошторисній документації «обґрунтовану ціну матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні».
Методика (Додаток 5) визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Таким чином, зазначена Методика розроблена з урахуванням положень Настанови та не порушує їх.
Не зрозуміло про які саме корупційні ризики йде мова у питаннях потенційного учасника, тому цей момент залишено без пояснень.
Також зазначимо, щоб пункт 4.5. Методики та умови основного тексту договору узгоджувались між собою погоджуємось внести зміни до пунктів 6.1. та 6.2. Договору додавши їх тексту «звіти за результатами здійсненого моніторингу» поруч з проектно-кошторисною документацією, тобто Підрядник передаватиме Замовнику для розгляду звіти за результатами здійсненого моніторингу разом із розробленою ПКД. І через це погодження замовником наданих звітів буде відбуватись, як і погодження ПКД, а саме за пунктом 6.3. Договору.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро