Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Очікувана вартість
1 179 947,00 UAH
UA-2025-02-13-001673-a c8e7316f020844a9a7dd3d959fe692d7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Іскяндарова

+380675503677 iskyandarova@vodokanal.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа: Анна Іскяндарова
+380675503677
iskyandarova@vodokanal.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2025 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2025 09:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 12:10
Початок аукціону: 03 березня 2025 12:10
Очікувана вартість: 1 179 947,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 799,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 71320000-7 Послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція мережі водопроводу Ду 100 півострову Аляуди від вул. Поромний Узвіз ріг вул. 1 Інгульскої до паркану військової частини з влаштування дюкеру через річку Інгул в м. Миколаєві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником на банківський рахунок Підрядника вартості фактично виконаних робіт протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передавання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2025 09:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжна інструкція з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжна інструкція з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % вартості договору
21 лютого 2025 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 09:46
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc
21 лютого 2025 09:46
протокол змін 21.02.docx
21 лютого 2025 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2025 09:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2025 09:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2025 09:46
ТД пкд Аляуди зі змінами .doc
13 лютого 2025 09:54
ТД пкд Аляуди .doc
21 лютого 2025 09:46
протокол змін 21.02.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інженерно-геодезичні вишукування
Дата подання: 13 лютого 2025 15:14
Дата відповіді: 14 лютого 2025 09:29
Доброго дня! Чи наявні у Замовника інженерно-геодезичні вишукування по об'єкту?
Відповідь: Добрий день, відповідно до Додатку 4 тендерної документації зазначено, в що п.10. Завдання на проєктування : "Дані про інженерні вишукування" вказано що "Дані відсутні. Виконати при необхідності, відповідно до ДБН А.2.1-1. ".
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 09:55
Дата відповіді: 21 лютого 2025 09:35
В процесі подання цінової пропозиції у потенційного Учасника виникло питання щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі. Зокрема, згідно умов тендерної документації ця Методика створена з урахуванням вимог «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). Ця Методика визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу. Однак, зазначена Методика розроблена без врахування норм Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до цього нормативно-правового акту поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Як бачимо, Настанова з визначення вартості будівництва чітко покладає обов’язок проведення моніторингу цін саме на замовника, а не на виконавця проекту. Так само не передбачено і права замовника надавати іншим особам повноваження на проведення такого моніторингу. Більше того, надання проектній організації права на проведення моніторингу повністю нівелює норми чинного законодавства, які покликані забезпечити використання ринкових (не завищених) цін про формуванні проєкту шляхом встановлення обов’язку замовника надати ціни на матеріали виконавцю проекту. Тому Додаток 5 до проєкту договору публічної закупівлі прямо порушує норми чинного законодавства та основні принципи формування цін в сфері будівництва. При цьому вказана Методика містить в собі багато корупційних ризиків, пов’язаних із перекладуванням відповідальності на інших осіб. При цьому сам зміст Додатку 5 є суперечливим та не логічним. Він не містить в собі конкретного порядку погодження замовником наданих звітів або можливості їх неприйняття, не встановлює ніяких правових наслідків подальшого використання отриманих за результатами моніторингу документів і т.п. Окремо необхідно звернути увагу на п. 4.5. Методики. Згідно умов тендерної документації звіти за результатами моніторингу (з усіма додатками) щодо всіх основних матеріальних ресурсів надаються Замовнику разом з розробленою ПКД. Однак, згідно умов проекту договору проектно-кошторисна документація передається Замовнику в 4 (чотирьох) примірниках у друкованому вигляді та на USB флешносії з застосуванням програмних продуктів: для надання проектної документації (в т.ч. креслень, схем тощо) – в форматі узгодженому між Підрядником і Замовником, для надання кошторисної документації – в програмних комплексах АВК (з урахуванням останніх змін в нормативній базі). Як бачимо, жодних згадок про необхідність передати документи, які не є частиною проекту, в змісті проекту договору не має. З огляду на це, просимо повідомити, якою конкретною нормою чинного нормативно-правового акту передбачено право замовника надавати виконавцю проекту право формування цін на матеріали за результатами проведеного моніторингу. А також просимо надати роз’яснення стосовно інших зазначених спірних пунктів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання питань потенційного Учасника щодо Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) «Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел», тож вимога Замовника до Проектанта здійснити моніторинг при визначенні поточних цін на основні матеріальні ресурси і є дорученням Замовника, яке прямо передбачене Настановою, та має на меті отримати у кошторисній документації «обґрунтовану ціну матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні».
Методика (Додаток 5) визначає порядок проведення аналізу відпускних цін на матеріальні ресурси за дорученням Замовника, установлює принципи, терміни і поняття процесу моніторингу.
Таким чином, зазначена Методика розроблена з урахуванням положень Настанови та не порушує їх.
Не зрозуміло про які саме корупційні ризики йде мова у питаннях потенційного учасника, тому цей момент залишено без пояснень.
Також зазначимо, щоб пункт 4.5. Методики та умови основного тексту договору узгоджувались між собою погоджуємось внести зміни до пунктів 6.1. та 6.2. Договору додавши їх тексту «звіти за результатами здійсненого моніторингу» поруч з проектно-кошторисною документацією, тобто Підрядник передаватиме Замовнику для розгляду звіти за результатами здійсненого моніторингу разом із розробленою ПКД. І через це погодження замовником наданих звітів буде відбуватись, як і погодження ПКД, а саме за пунктом 6.3. Договору.
Проєкт договору
Дата подання: 21 лютого 2025 14:43
Дата відповіді: 24 лютого 2025 13:58
В свій відповіді Замовник посилається на п. 4.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Однак, вказаний пункт не може використовуватись при проведенні публічної закупівлі. Згідно зазначеної норми поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел. Як бачимо, діюче законодавство в першу чергу покладає на замовника обов’язок надавати підряднику дані щодо поточних цін. Також допускається надання замовником виконавцю проекту джерел, з яких підрядник може отримати необхідну інформацію. Це означає, що Замовник надає виконавцю проекту перелік джерел, які підрядник може використовувати при визначенні поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси. І жодного відношення до так званого «моніторингу» такі дії не мають. П. 4.1. вказує на те, що замовник лише визначає перелік джерел, а не дає доручення провести аналіз таких джерел. Тому даний пункт жодним чином не може використовуватись для обґрунтування законності застосування Додатку 5 до проєкту договору публічної закупівлі. Більше того, фраза «за дорученням» передбачає вчинення самостійних дій, які повинні бути окремо оплачені. Предметом даної закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації, а не надання послуг з моніторингу цін. В даному випадку замовник намагається кілька предметів публічної закупівлі об’єднати в одному, що є грубим порушенням основних принципів публічної закупівлі. Надання послуг з моніторингу цін не є складовою частиною процедури виготовлення проектно-кошторисної документації. Одночасно з цим, замовник намагається перекласти свої обов’язки в частині визначення цін на виконавця проекту, що напряму суперечить самій процедурі визначення вартості будівництва, закріпленої в нормах чинного законодавства. В своїй відповіді Замовник так і не надав відповідь на питання, якою конкретною нормою чинного нормативно-правового акту передбачено право замовника надавати виконавцю проекту право формування цін на матеріали за результатами проведеного моніторингу. Натомість Замовник посилається в своїй відповіді на норми, які не взагалі не мають жодного відношення до моніторингу цін. Також у відповіді відсутня будь-яка інформації щодо застосування п. 4.9. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а саме: «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні». Даний пункт не передбачає жодної можливості для надання доручення з проведення аналізу цін іншій особі. Складається таке враження, що, не зважаючи на чітко визначені норми чинного законодавства, замовник усіляко намагається створити сприятливі умови для участі у публічних закупівлях певних осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження, що вимоги п.4.1. Настанови з визначення вартості будівництва "не може використовуватись при проведенні публічної закупівлі". В закупівельному законодавстві відсутня будь-яка заборона або застереження щодо використання цього пункту Настанови при проведенні публічних закупівель.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження, про те, що "законодавство в першу чергу покладає на замовника обов’язок надавати підряднику дані щодо поточних цін", оскільки п.4.1. має диз'юнктивне формулювання, яке не передбачає такої черговості.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "п. 4.1. вказує на те, що замовник лише визначає перелік джерел, а не дає доручення провести аналіз таких джерел", оскільки в даному випадку вимоги п.4.1. стосуються саме визначення поточних цін на матеріальні ресурси і не містить норми про аналіз цін, натомість визначає процедуру визначення поточних цін.
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "замовник намагається перекласти свої обов’язки в частині визначення цін на виконавця проекту, що напряму суперечить самій процедурі визначення вартості будівництва, закріпленої в нормах чинного законодавства".
Учасником застосоване помилкове та не аргументоване твердження про те, що "фраза «за дорученням» передбачає вчинення самостійних дій, які повинні бути окремо оплачені".
При цьому Замовник наголошує, на тому, що:
- відповідно до вимог п.3.42 та п.3.43 Настанови з визначення вартості будівництва локальні (об'єктні) кошториси є невід'ємною частиною інвесторської проектної документації, яка розробляється "відповідно до вихідних даних на проектування";
- відповідно до вимог п.4.1. Настанови з визначення вартості будівництва" на етапі складання інвесторської проектної документації поточні ціни на матеріальні ресурси можуть прийматися (визначатися) за дорученням замовника з інших джерел;
- додатком 5 до договору Замовник надає виконавцю робіт з проектування перелік таких джерел;
- відповідно до наданого Замовником переліку джерел виконавець робіт з проектування і має визначити поточні ціни на матеріальні ресурси;
- додатком 5 до договору цей процес названий Замовником "моніторингом", що не суперечить логіці процесу та не порушує вимог Настанови з визначення вартості будівництва;
- після того, як виконавцем робіт з проектування буде розроблена проектна документація (в тому числі кошториси) та визначені поточні ціни на матеріальні ресурси, Замовником, буде проведений аналіз цін, відповідно до вимог п. 4.9. Настанови з визначення вартості будівництва.
Замовник наголошує, що вказана процедура ніяким чином "не створює сприятливих умов для участі у публічних закупівлях певних осіб", оскільки вказані вимоги відповідають діючому законодавству, та однакові для всіх учасників закупівлі.
При цьому, Замовник аргументує, що такі вимоги вказані виключно для цілей покращення якості проектної документації, оскільки раніше неодноразово стикався з випадками коли у проектній документації проектантом визначалися поточні ціни на матеріальні ресурси, які не відповідали середній ціні у регіоні, та не були при цьому достатньо обґрунтованими, що призводило до завищення або заниження загальної вартості робіт згідно розробленої проектної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АВТОГРАФ-ПРОЕКТ" 949 368,42
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПЕРША УНІВЕРСАЛЬНА" 990 000,00
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІК ПРОЕКТ" 964 000,00
UAH з ПДВ
964 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2025 16:14
Електронний підпис
07 березня 2025 11:45
Електронний підпис
07 березня 2025 11:31
забезпечення.pdf
07 березня 2025 11:22
право підпису.pdf
07 березня 2025 11:22
мвс.zip
07 березня 2025 11:22
ДПВИ николаев.pdf
07 березня 2025 11:22
Довідка.zip
07 березня 2025 11:22
Довідка (1).zip
04 березня 2025 15:35
Електронний підпис
04 березня 2025 15:34
Статутні документи.pdf
04 березня 2025 15:34
Сертифікат.pdf
04 березня 2025 15:34
Аналогічний договір.pdf
04 березня 2025 15:34
Довідки.pdf
04 березня 2025 15:34
усунення.pdf
27 лютого 2025 15:46
Електронний підпис
27 лютого 2025 15:43
Довідки.pdf
27 лютого 2025 15:43
Статутні документи.pdf
27 лютого 2025 15:43
Сертифікат.pdf
27 лютого 2025 15:43
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 12:52
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:52
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:50
0 Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2025 11:45
Електронний підпис
27 лютого 2025 11:45
Електронний підпис
27 лютого 2025 11:43
+0 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2025 00:04
Електронний підпис
28 лютого 2025 00:03
Статут.pdf.p7s
28 лютого 2025 00:03
Наказ.pdf.p7s
28 лютого 2025 00:02
Інформаційна довідка-1.pdf
28 лютого 2025 00:02
Статут.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-5.pdf
28 лютого 2025 00:01
Наказ.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-8.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-6.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-7.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-3.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-2.pdf
28 лютого 2025 00:01
Інформаційна довідка-4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка (1).zip

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка.zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Довідка (1).zip

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

мвс.zip

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

забезпечення.pdf

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

забезпечення.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору)

ТОВ "АВТОГРАФ-ПРОЕКТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПЕРША УНІВЕРСАЛЬНА"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору)

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

ТОВ "ВІК ПРОЕКТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"
#44128729
Переможець 640 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2025 10:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 09:34

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати документи, а саме: Згідно наданої довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору за вих. №10 від 27.02.2025 р. зазначений предмет договору та предмет договору згідно п.1.1 договору №112 від 04.08.2023 копію якого Учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції та лист відгук від Глеюватської сільської ради за вих. №1472/012 від 31.10.2022р. який підтверджує виконання договору, відрізняються. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей. Учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної документації. Учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору за вих. №10 від 27.02.2025 р. відповідно до копії договору №112 від 04.08.2023р. та лист відгук від Глеюватської сільської ради за вих. №1472/012 від 31.10.2022р.; - надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей; - надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної документації; - надати в складі тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної доку-ментації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.

Документи

05 березня 2025 10:38
Довідка НАЗК
05 березня 2025 10:38
Електронний підпис
05 березня 2025 10:37
протокол розгляду ТП.pdf
03 березня 2025 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2025 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ"
#44128729
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2025 10:38
Довідка НАЗК
05 березня 2025 10:38
Електронний підпис
05 березня 2025 10:37
протокол розгляду ТП.pdf
03 березня 2025 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2025 16:35
Кошторис геолог.rtf укладений
19 березня 2025 16:32
Кошторис геодез.rtf укладений
19 березня 2025 16:32
Кошторис проект.rtf укладений
19 березня 2025 16:32
ДЦ.rtf укладений
19 березня 2025 16:32
Кошторис експерт.rtf укладений
19 березня 2025 16:32
Договір.pdf укладений
19 березня 2025 16:32