Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби (Захисне поліуретанове покриття)
Очікувана вартість
22 391 639,00 UAH
UA-2025-02-12-009830-a ● 691a3516feee4bec82ec62a56e107a9e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Тодорова Юлія Вадимівна 380442397822 TODOROVA-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2025 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2025 13:11 |
Початок аукціону: | 04 березня 2025 13:11 |
Очікувана вартість: | 22 391 639,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 916,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 до тендерної документації та пункту 4.10 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 671000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, Додатку 6.2 до тендерної документації та пункту 4.11 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39752.9 літр
Захисне поліуретанове покриття (Захисне поліуретанове покриття (50 оС) в комплекті з розчинником (44810000-1))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, с. Юрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов розділу 4 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Постачальником та прийнятих Покупцем Товарів не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати, яка є останньою: дати підписання Покупцем без зауважень Акту приймання ТМЦ за кількістю та якістю та дати підписання Покупцем видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2025 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_1.1_Гарантійний лист Учасника.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_ТД.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_6.2_Забезпечення виконання договору.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_6.1_Вимоги до тендерного забезпечення.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_4_Проєкт Договору.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_1_Технічні вимоги.docx | |
12 лютого 2025 14:43 |
25-1065_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Terms
Дата подання: 13 лютого 2025 11:54
Дата відповіді: 13 лютого 2025 16:32
Only prepayment, BG or L/C.
Відповідь: Умови оплати Замовником визначені у проєкті договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) (Додаток 4 до тендерної документації), а саме у розділі 4 проєкту договору.
Вимога щодо змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2025 11:34
Дата відповіді: 21 лютого 2025 16:03
Права та обов’язки оператора газотранспортної системи (далі – Оператор ГТС) визначаються Законом України «Про ринок природного газу», кодексом газотранспортної системи, іншими нормативно-правовими актами, а також договором транспортування природного газу.
Чинним законодавством не передбачено ведення Оператором ГТС Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України.
Таким чином вимога у тендерній документації, що захисне поліуретанове покриття повинно бути внесене в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ ) є неправомірною, протирічить антимонопольному законодавству та Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, згідно із витягом від 16.01.2025 з Закупівельної політики товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», затвердженої наказом від 23.05.2024 № 407, вхідний контроль – здійснення Комісією з приймання ТМЦ/робіт/послуг перевірки ТМЦ, що надходять від Постачальника, для визначення відповідності встановленим вимогам щодо кількості, якості, комплектності, асортименту та придатності ТМЦ для використання з тією ціллю, з якою їх придбали, з метою недопущення отримання ТМЦ, що не відповідають умовам укладених договорів, супровідним документам, встановленим державним стандартам, іншим нормативно-правовим документам. Невідповідність – невідповідність ТМЦ визначеним вимогам (стандартам, технічним умовам, інструкціям, умовам договорів чи чинному законодавству України).
Разом з цим у п. 5.2.1.2. Порядку приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів про закупівлю зазначено, що ТМЦ не потребує додаткового контролю з якості (лабораторний аналіз, випробування, тощо) виходячи з його зовнішнього вигляду та/або умовами договору чи вимогами чинного законодавства України не передбачено такого додаткового контролю.
Отже, вимога у тендерній документації, що захисне поліуретанове покриття повинно бути внесене в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України містить корупційну складову та не може застосовуватись в тендерних закупівлях.
З огляду на зазначене просимо видалити із тендерної документації вимогу, що захисне поліуретанове покриття повинно бути внесене в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ «Оператор ГТС України» здійснює свою діяльність у відповідності до приписів чинного законодавства.
Газотранспортна система, яку експлуатує ТОВ «Оператор ГТС України», в розумінні ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, в розумінні ст. 1 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» відноситься до об’єктів трубопровідного транспорту.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» «Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати /…/ дотримання діючих норм і правил безпеки та технічної експлуатації трубопроводів, правил пожежної охорони та охорони навколишнього природного середовища …».
В п. 1.3 розділу IV НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» зазначено «За безпечне проектне рішення, якість будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, безпечні конструкції обладнання, якість технічного діагностування ТОЩО відповідає суб’єкт господарювання, що виконує відповідні роботи.»
Товар, що закуповується, буде використовуватись в якості захисного покриття класу В згідно з п/п 3 табл. 4 ДСТУ 4219 для захисту від корозії підземних магістральних газопроводів, про що зазначено в додатку 1 до тендерної документації.
Захисне покриття є ключовим елементом забезпечення безпечної експлуатації магістрального газопроводу, попереджає виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф.
Чинне законодавство України не забороняє Замовнику ведення Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (далі – Реєстру).
Ведення Реєстру є необхідним заходом для забезпечення ефективного вибору та застосування якісних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), що відповідають нормативним вимогам та умовам експлуатації магістральних газопроводів. Перевірка якості та технічної відповідності ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі забезпечує попередження корозійних пошкоджень магістральних газопроводів, які викликані застосуванням неякісних, невідповідних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), безпечну експлуатацію магістрального газопроводу, попередження виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф, а також забезпечує об’єктивну інформацію для закупівлі Товару (ізоляційного матеріалу) та подальшого його застосування на магістральних газопроводах.
В тендерній документації Реєстр зазначений, як технічна і якісна характеристика предмета закупівлі, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога в тендерній документації щодо Реєстру не суперечить чинному законодавству, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», з врахуванням наступного:
Реєстр та Положення про Комісію з контролю якості ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, що застосовуються на об’єктах газотранспортної системи України (далі – Положення), відповідно до якого ізоляційний матеріал вноситься в Реєстр (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/), оприлюднені у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, публічним;
Вимоги Положення є не змінними з жовтня місяця 2019 року;
Відповідно до Положення не передбачена оплата Організацією-заявником будь-яких коштів на користь ТОВ «Оператор ГТС України» для включення ізоляційного матеріалу (Товару) в Реєстр;
З метою аналізу ринку, підготовки до проведення закупівлі, у тому числі для отримання рекомендацій та інформації стосовно майбутньої закупівлі «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» від суб’єктів господарювання, ТОВ «Оператор ГТС України» провело попередні Ринкові Консультації з потенційними надавачами Товару/Матеріалу «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ). Окрім оприлюднення у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (публічним), ТОВ «Оператор ГТС України» направляло запрошення 151 потенційному учаснику. До початку ринкових консультацій 11 потенційних учасників повідомило про намір взяти участь у ринкових консультаціях. Фактично в ринкових консультаціях взяло участь 4 учасника. Під час ринкових консультацій зауваження/пропозиції щодо Реєстру не надходили, результати ринкових консультацій оформлені протоколом № ТОВВН-25-26 від 06.01.2025 (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ).
Вимоги тендерної документації не суперечать Закупівельній політиці ТОВ «Оператор ГТС України».
Враховуючи вищенаведене, вимоги тендерної документації є вичерпними та не підлягають змінам.
Газотранспортна система, яку експлуатує ТОВ «Оператор ГТС України», в розумінні ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, в розумінні ст. 1 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» відноситься до об’єктів трубопровідного транспорту.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» «Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати /…/ дотримання діючих норм і правил безпеки та технічної експлуатації трубопроводів, правил пожежної охорони та охорони навколишнього природного середовища …».
В п. 1.3 розділу IV НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» зазначено «За безпечне проектне рішення, якість будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, безпечні конструкції обладнання, якість технічного діагностування ТОЩО відповідає суб’єкт господарювання, що виконує відповідні роботи.»
Товар, що закуповується, буде використовуватись в якості захисного покриття класу В згідно з п/п 3 табл. 4 ДСТУ 4219 для захисту від корозії підземних магістральних газопроводів, про що зазначено в додатку 1 до тендерної документації.
Захисне покриття є ключовим елементом забезпечення безпечної експлуатації магістрального газопроводу, попереджає виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф.
Чинне законодавство України не забороняє Замовнику ведення Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (далі – Реєстру).
Ведення Реєстру є необхідним заходом для забезпечення ефективного вибору та застосування якісних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), що відповідають нормативним вимогам та умовам експлуатації магістральних газопроводів. Перевірка якості та технічної відповідності ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі забезпечує попередження корозійних пошкоджень магістральних газопроводів, які викликані застосуванням неякісних, невідповідних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), безпечну експлуатацію магістрального газопроводу, попередження виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф, а також забезпечує об’єктивну інформацію для закупівлі Товару (ізоляційного матеріалу) та подальшого його застосування на магістральних газопроводах.
В тендерній документації Реєстр зазначений, як технічна і якісна характеристика предмета закупівлі, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога в тендерній документації щодо Реєстру не суперечить чинному законодавству, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», з врахуванням наступного:
Реєстр та Положення про Комісію з контролю якості ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, що застосовуються на об’єктах газотранспортної системи України (далі – Положення), відповідно до якого ізоляційний матеріал вноситься в Реєстр (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/), оприлюднені у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, публічним;
Вимоги Положення є не змінними з жовтня місяця 2019 року;
Відповідно до Положення не передбачена оплата Організацією-заявником будь-яких коштів на користь ТОВ «Оператор ГТС України» для включення ізоляційного матеріалу (Товару) в Реєстр;
З метою аналізу ринку, підготовки до проведення закупівлі, у тому числі для отримання рекомендацій та інформації стосовно майбутньої закупівлі «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» від суб’єктів господарювання, ТОВ «Оператор ГТС України» провело попередні Ринкові Консультації з потенційними надавачами Товару/Матеріалу «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ). Окрім оприлюднення у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (публічним), ТОВ «Оператор ГТС України» направляло запрошення 151 потенційному учаснику. До початку ринкових консультацій 11 потенційних учасників повідомило про намір взяти участь у ринкових консультаціях. Фактично в ринкових консультаціях взяло участь 4 учасника. Під час ринкових консультацій зауваження/пропозиції щодо Реєстру не надходили, результати ринкових консультацій оформлені протоколом № ТОВВН-25-26 від 06.01.2025 (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ).
Вимоги тендерної документації не суперечать Закупівельній політиці ТОВ «Оператор ГТС України».
Враховуючи вищенаведене, вимоги тендерної документації є вичерпними та не підлягають змінам.
Банківська гарантія.
Дата подання: 18 лютого 2025 13:11
Дата відповіді: 21 лютого 2025 08:58
Доброго дня !
Деякі компанії приймають як банківські гарантії , так і страхові гарантії. Наприклад ДП"НАЄК"ЕНЕРНРАТОМ".
Чи можливе застосування Страхової гарантії для цього тендеру?
Відповідь: Пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено, що забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно статті 25 Закону у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Вимоги до тендерного забезпечення чітко і зрозуміло викладено у Додатку 6.1 до Тендерної документації.
Додатково слід зазначити, що станом на 20.02.2025 року орієнтовна кількість банків-резидентів, які відповідають вимогам замовника, становить близько 45 банківських установ (при загальній кількості банків в Україні – 62). Орієнтовний перелік банків, що відповідає вимогам замовника, розміщено на офіційному сайті Замовника за адресою: https://tsoua.com/zakupivli/uchasnykam-torgiv/
Додатково слід зазначити, що станом на 20.02.2025 року орієнтовна кількість банків-резидентів, які відповідають вимогам замовника, становить близько 45 банківських установ (при загальній кількості банків в Україні – 62). Орієнтовний перелік банків, що відповідає вимогам замовника, розміщено на офіційному сайті Замовника за адресою: https://tsoua.com/zakupivli/uchasnykam-torgiv/
Про Реєстр
Дата подання: 22 лютого 2025 15:14
Дата відповіді: 25 лютого 2025 13:58
Шановний Замовнику просимо вказати на статтю/пункт/підпункт нормативно-правового акта відповідно до якого створений і ведеться Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України. Дякуємо.
Відповідь: Комісія з контролю якості ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, що застосовуються на об’єктах ГТС України, створена для перевірки відповідності ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі вимогам ДСТУ 4219, що в свою чергу передбачено вимогами п. 3 розділу Х нормативно-правового акту НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», п. 5.5 ДСТУ-Н Б А.3.1-29:2015 «Магістральні трубопроводи. Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова», для здійснення контролю згідно з останнім абзацом п. 6.2.6 ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» зі зміною №1, з врахуванням ст. 16 ЗУ «Про трубопровідний транспорт», п. 1.3 розділу IV НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», п. 4.2 ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» зі зміною №1. За результатами роботи Комісії в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України вносяться усі покриття, що пройшли перевірку на відповідність вимогам ДСТУ 4219 (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/).
Щодо участі
Дата подання: 22 лютого 2025 15:23
Дата відповіді: 25 лютого 2025 14:05
Шановний Замовнику просимо надати роз'яснення з наступного питання. Чи можуть брати участь у даній закупівлі учасники, які пропонують товар, який відповідає технічним характеристикам, які зазначені у тендерній документації, але не внесений до Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не забороняє брати участь у закупівлі учасникам (резидентам та нерезидентам) всіх форм власності та організаційно-правових форм. В ч. 2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.»
При цьому пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
При цьому пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо вивог ТЗ
Дата подання: 24 лютого 2025 16:55
Дата відповіді: 26 лютого 2025 14:48
Шановний Замовнику! Підскажіть будь ласка, якого кольору повинні бути Фарби (Захисне поліуретанове покриття)? Поспілкувавшись з заводом виробником від кольору фарби залежить іі вартість. В Додатку 1 25-1065_Додаток_1_Технічні вимоги до ТД - вимог щодо кольору Фарби (Захисне поліуретанове покриття) не зазначено Замовником. Дякуємо.
Відповідь: Для захисного поліуретанового покриття, яке є предметом закупівлі, Замовник не встановлює вимоги щодо кольору.
Технічні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2025 18:54
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:46
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну документацію до процедури закупівлі, вважаємо, що її умови містять вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, не відповідають та суперечать принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників чим порушують право потенційного учасника процедури закупівлі на участь у цих відкритих торгах зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, з наступних підстав:
Пунктом 11 «Вимога щодо можливості застосування захисного поліуретанового покриття на магістральних газопроводах (об’єктах ГТС України)» додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що захисне поліуретанове покриття є захисним покриттям класу В згідно п/п 3 таблиці 4 ДСТУ 4219 для захисту від корозії підземних магістральних газопроводів (об’єктів ГТС України) під час їх ремонтів. Захисне поліуретанове покриття повинно бути випробуване, сертифіковане відповідно до вимог ДСТУ 4219 та внесена в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/).
При переході за вищевказаним посиланням завантажується Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України, яким зокрема затверджені конкретні назви та виробники ізолюючих матеріалів, захисного покриття.
Тобто, вищевказані вимоги Тендерної документації Замовника обмежуються можливістю закупівлі Товару, який складається з 31 позиції (назви) ізолюючого матеріалу, захисного покриття – виробництва 14 компаній, а саме:
- STOPAQ EUROPE B.V. (Нідерланди);
- CANUSA (Канада);
- ТОВ «ВЕЛЕСГАРД» (Україна);
- Jining Xunda Pipe Coating Materials Co. LTD (КНР);
- ALTA ALTENE S.R.L. (Італія);
- ПрАТ «ОЗОМ» м.Одеса;
- НВП «УЦРТ» с.м.т. Калинівка, Київська обл.;
- МКП «МАЖОР» м.Борислав, ЛЛьвівська обл.;
- ДП «ДЗКМ» с.м.т. Дашава, Україна;
- CYG Changtong New Material Co. LTD (КНР);
- PPG Protective & Marine Coatings, Бельгія/Польща;
- ZETAGI Srl, (Італія);
- Carboline Company (США, Італія);
- DENSO GmbH, Німеччина.
Проте, не надано жодного обґрунтування необхідності встановлення у Тендерній документації зазначених вище обмежень, щодо найменування позицій Товару та конкретизації їх Виробника, за умови наявності аналогів ізолюючого матеріалу, захисного покриття які відповідають Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені Додатком №1 до Тендерної документації Замовника.
Як приклад, аналогом Товару що відповідає Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені Додатком №1 до Тендерної документації Замовника є двокомпонентна епоксидна фарба на смолі виробництва компанії Alfa-Alfa Energy S.A. (Грецька Республіка), яка має діючий Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві підприємства-виробника запропонованого товару вимогам ISO 9001 (ДСТУ ISO 9001). Але цей матеріал відсутній Реєстрі ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що Технічна специфікація Замовника повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Однак відповідно до частини 4 статті 23 Закону - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вищевказані обставини свідчать, що вимоги тендерної документації суперечать вимогам статті 23 Закону та автоматично обмежують перелік Товарів їх Виробників та коло Учасників, які зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість поставки Товару який відповідає Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені Додатком №1 до Тендерної документації Замовника, однак не входить до затвердженого Реєстру ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України розміщеного за посиланням https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/.
Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель, основним з яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а частиною четвертою статті передбачено, що Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо поставки Товару з зазначенням конкретної марки та виробника суперечать положенням статті 23 Закону, вимогам пункту 4 частини першої статті 5 Закону та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, як то передбачено пунктом 3 частини першої статті 5 Закону.
Аналогічна правова позиція висловлена Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Рішенні № 5728-р/пк-пз від 25.03.2020 року при розгляді скарги Приватного підприємства «Реламакс» від 04.03.2020 № UA-2020-02-24-002415-c.a3.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо внести зміни до пункту 11 «Вимога щодо можливості застосування захисного поліуретанового покриття на магістральних газопроводах (об’єктах ГТС України)» додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» шляхом виключення дискримінуючих вимог щодо виключної можливості поставки Товарів внесених в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/), яким затверджений конкретний перелік марок та виробників ізоляційних матеріалів та захисних покривів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ «Оператор ГТС України» здійснює свою діяльність у відповідності до приписів чинного законодавства.
Газотранспортна система, яку експлуатує ТОВ «Оператор ГТС України», в розумінні ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, в розумінні ст. 1 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» відноситься до об’єктів трубопровідного транспорту.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» «Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати /…/ дотримання діючих норм і правил безпеки та технічної експлуатації трубопроводів, правил пожежної охорони та охорони навколишнього природного середовища …».
В п. 1.3 розділу IV НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» зазначено «За безпечне проектне рішення, якість будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, безпечні конструкції обладнання, якість технічного діагностування ТОЩО відповідає суб’єкт господарювання, що виконує відповідні роботи.»
Товар, що закуповується, буде використовуватись в якості захисного покриття класу В згідно з п/п 3 табл. 4 ДСТУ 4219 для захисту від корозії підземних магістральних газопроводів, тип покриття – ПОЛІУРЕТАНОВЕ, про що зазначено в додатку 1 до тендерної документації.
В поставленому Вами запитанні зазначається двокомпонента ЕПОКСИДНА фарба на смолі, що не відповідає вимогам Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що захисне покриття є ключовим елементом забезпечення безпечної експлуатації магістрального газопроводу, попереджає виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф.
Чинне законодавство України зобов’язує ТОВ «Оператор ГТС України» проводити перевірку захисних покриттів на відповідність вимогам ДСТУ 4219 та не забороняє внесення ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ ).
Перевірка захисних покриттів на відповідність вимогам ДСТУ 4219 є необхідним заходом для забезпечення ефективного застосування якісних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), що відповідають нормативним вимогам та умовам експлуатації магістральних газопроводів, забезпечує попередження корозійних пошкоджень магістральних газопроводів, які викликані застосуванням неякісних, невідповідних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), безпечну експлуатацію магістрального газопроводу, попередження виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф, а також забезпечує об’єктивну інформацію для подальшого його застосування на магістральних газопроводах.
В тендерній документації вимога п.11 додатку №1 до тендерної документації зазначена, як технічна і якісна характеристика предмета закупівлі, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога в тендерній документації щодо перевірки відповідності захисного покриття не суперечить чинному законодавству, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», з врахуванням наступного:
Положення про Комісію з контролю якості ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, що застосовуються на об’єктах газотранспортної системи України (далі – Положення), відповідно до якого ізоляційний матеріал вноситься в Реєстр (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/), оприлюднені у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, публічним;
Вимоги Положення є не змінними з жовтня місяця 2019 року;
Відповідно до Положення не передбачена оплата Організацією-заявником будь-яких коштів на користь ТОВ «Оператор ГТС України» для включення ізоляційного матеріалу (Товару) в Реєстр;
З метою аналізу ринку, підготовки до проведення закупівлі, у тому числі для отримання рекомендацій та інформації стосовно майбутньої закупівлі «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» від суб’єктів господарювання, ТОВ «Оператор ГТС України» провело попередні Ринкові Консультації з потенційними надавачами Товару/Матеріалу «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ). Окрім оприлюднення у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (публічним), ТОВ «Оператор ГТС України» направляло запрошення 151 потенційному учаснику. До початку ринкових консультацій 11 потенційних учасників повідомило про намір взяти участь у ринкових консультаціях. Фактично в ринкових консультаціях взяло участь 4 учасника. Під час ринкових консультацій зауваження/пропозиції щодо Реєстру не надходили, результати ринкових консультацій оформлені протоколом № ТОВВН-25-26 від 06.01.2025 (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ).
Враховуючи вищенаведене, вимоги тендерної документації є вичерпними та не підлягають змінам.
Відповідно до Положення ТОВ «Оператор ГТС України» жодного разу не отримувало від Організацій-заявників Заяви для атестації будь-якої продукції виробництва компанії Alfa-Alfa Energy S.A. (Грецька Республіка), про яку [компанію] йдеться в запитанні.
Пропонуємо Вам в найкоротші терміни звернутись у ТОВ «Оператор ГТС України» для перевірки відповідності будь-якого ізоляційного матеріалу та захисного покриву на його основі вимогам ДСТУ 4219 відповідно до Положення.»
Газотранспортна система, яку експлуатує ТОВ «Оператор ГТС України», в розумінні ЗУ «Про об’єкти підвищеної небезпеки» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, в розумінні ст. 1 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» відноситься до об’єктів трубопровідного транспорту.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про трубопровідний транспорт» «Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати /…/ дотримання діючих норм і правил безпеки та технічної експлуатації трубопроводів, правил пожежної охорони та охорони навколишнього природного середовища …».
В п. 1.3 розділу IV НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» зазначено «За безпечне проектне рішення, якість будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, безпечні конструкції обладнання, якість технічного діагностування ТОЩО відповідає суб’єкт господарювання, що виконує відповідні роботи.»
Товар, що закуповується, буде використовуватись в якості захисного покриття класу В згідно з п/п 3 табл. 4 ДСТУ 4219 для захисту від корозії підземних магістральних газопроводів, тип покриття – ПОЛІУРЕТАНОВЕ, про що зазначено в додатку 1 до тендерної документації.
В поставленому Вами запитанні зазначається двокомпонента ЕПОКСИДНА фарба на смолі, що не відповідає вимогам Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що захисне покриття є ключовим елементом забезпечення безпечної експлуатації магістрального газопроводу, попереджає виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф.
Чинне законодавство України зобов’язує ТОВ «Оператор ГТС України» проводити перевірку захисних покриттів на відповідність вимогам ДСТУ 4219 та не забороняє внесення ізоляційних матеріалів та захисних покриттів на їх основі в Реєстр ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі дозволених до застосування на об’єктах ГТС України (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ ).
Перевірка захисних покриттів на відповідність вимогам ДСТУ 4219 є необхідним заходом для забезпечення ефективного застосування якісних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), що відповідають нормативним вимогам та умовам експлуатації магістральних газопроводів, забезпечує попередження корозійних пошкоджень магістральних газопроводів, які викликані застосуванням неякісних, невідповідних ізоляційних матеріалів (захисних покриттів), безпечну експлуатацію магістрального газопроводу, попередження виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків, техногенних катастроф, а також забезпечує об’єктивну інформацію для подальшого його застосування на магістральних газопроводах.
В тендерній документації вимога п.11 додатку №1 до тендерної документації зазначена, як технічна і якісна характеристика предмета закупівлі, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога в тендерній документації щодо перевірки відповідності захисного покриття не суперечить чинному законодавству, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», з врахуванням наступного:
Положення про Комісію з контролю якості ізоляційних матеріалів та захисних покривів на їх основі, що застосовуються на об’єктах газотранспортної системи України (далі – Положення), відповідно до якого ізоляційний матеріал вноситься в Реєстр (див. https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/), оприлюднені у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, публічним;
Вимоги Положення є не змінними з жовтня місяця 2019 року;
Відповідно до Положення не передбачена оплата Організацією-заявником будь-яких коштів на користь ТОВ «Оператор ГТС України» для включення ізоляційного матеріалу (Товару) в Реєстр;
З метою аналізу ринку, підготовки до проведення закупівлі, у тому числі для отримання рекомендацій та інформації стосовно майбутньої закупівлі «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» від суб’єктів господарювання, ТОВ «Оператор ГТС України» провело попередні Ринкові Консультації з потенційними надавачами Товару/Матеріалу «Фарби (Захисне поліуретанове покриття)» (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ). Окрім оприлюднення у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (публічним), ТОВ «Оператор ГТС України» направляло запрошення 151 потенційному учаснику. До початку ринкових консультацій 11 потенційних учасників повідомило про намір взяти участь у ринкових консультаціях. Фактично в ринкових консультаціях взяло участь 4 учасника. Під час ринкових консультацій зауваження/пропозиції щодо Реєстру не надходили, результати ринкових консультацій оформлені протоколом № ТОВВН-25-26 від 06.01.2025 (див. https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ ).
Враховуючи вищенаведене, вимоги тендерної документації є вичерпними та не підлягають змінам.
Відповідно до Положення ТОВ «Оператор ГТС України» жодного разу не отримувало від Організацій-заявників Заяви для атестації будь-якої продукції виробництва компанії Alfa-Alfa Energy S.A. (Грецька Республіка), про яку [компанію] йдеться в запитанні.
Пропонуємо Вам в найкоротші терміни звернутись у ТОВ «Оператор ГТС України» для перевірки відповідності будь-якого ізоляційного матеріалу та захисного покриву на його основі вимогам ДСТУ 4219 відповідно до Положення.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2025 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕСГАРД УКРАЇНА" |
21 282 708,84
UAH
|
18 413 543,28
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Торговий Дім "Пальміра" |
19 885 000,00
UAH
|
19 885 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
22 390 639,00
UAH
|
22 390 639,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕСГАРД УКРАЇНА" #42889075 |
Переможець |
18 413 543,28
UAH
|
11 березня 2025 11:30
|