Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shostka-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 13:39 |
Очікувана вартість: | 998 748,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 994,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт/послуг здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Надання послуг | Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 13:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 1.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 2.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 3 .doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 5 .doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 7.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 8.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Документація _ 11.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 6 Проект договору.doc | |
11 лютого 2025 13:34 |
Додаток _ 4 .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-10-000007 ● 0d93c9ff7ca44fc8828ce4fe38cd1987
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2025 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.03.2025 №17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-02-11-008200-a 11.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 14:08:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа I-III ступенів № 12 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: м. Шостка вул. Максима Киричука 10» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-008200-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) яким чином учасником виконано вимоги пункту 7 додатку 7 до тендерної документації з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції надано Договір від 06.01.2025 №06/01/25 (файл «Договір АВК+додаток.pdf»), відповідно до якого послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на програмному комплексі АВК-5 буде надавати ФОП Якименко В.І., однак, відповідно до кошторисної документації, наданої у складі тендерної пропозиції, її склала та підписала Жолудь І.Ю. (згідно наказу від 18.09.2024 №8 є працівником учасника за сумісництвом);
2) просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника містяться гарантійний лист (у довільній формі) від учасника про те, що постачальник не підлягає під санкції або заборону здійснення державних/публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Рішенням Ради Національної безпеки і оборони України (Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України та гарантує, що учасник не порушував Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року. № 361-IX (вимога пункту 24 додатку 7 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 10:18:23
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11.03.2025 року
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11.03.2025 року по закупівлі за предметом: «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Шосткинської міської ради Сумської області» за адресою: м. Шостка вул. Максима Киричука 10», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-02-11-008200-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо першого питання: Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Відповідь: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області за КЕКВ 2240. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. а саме: згідно пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме відповідно до дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі складає: 998`748,12 грн. (з ПДВ) (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч сімсот сорок вісім грн. 12 коп.).
Щодо другого питання: Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Управлінням освіти Закупівля опублікована 11.02.2025 року на власному веб-сайті https://osvita.shostka-rada.gov.ua у розділі Документи/Публічні закупівлі/Обґрунтування закупівель за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/14o5r4-cW9SQBKsnIQpYNrTjbmMQg0faA
Щодо третього питання: Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) яким чином учасником виконано вимоги пункту 7 додатку 7 до тендерної документації з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції надано Договір від 06.01.2025 №06/01/25 (файл «Договір АВК+додаток.pdf»), відповідно до якого послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації на програмному комплексі АВК-5 буде надавати ФОП Якименко В.І., однак, відповідно до кошторисної документації, наданої у складі тендерної пропозиції, її склала та підписала Жолудь І.Ю. (згідно наказу від 18.09.2024 №8 є працівником учасника за сумісництвом);
Відповідь: Відповідно Договору 06/01/25 від 06 січня 2025 року, заключено між учасником ТОВ «УБ «Н.О.В.А.» та ФОП Якименко В.І. виконано проектно-кошторисну документацію для участі в Закупівлі, що підписана сертифікованим інженером-проектувальником, що її складав Жолудь І.Ю., яка є найманим працівником ФОП Якименко В.І,. Поряд з цим Жолудь І.Ю. працює за сумісництвом на ТОВ «УБ «Н.О.В.А.» на посаді інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
2) просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника містяться гарантійний лист (у довільній формі) від учасника про те, що постачальник не підлягає під санкції або заборону здійснення державних/публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Рішенням Ради Національної безпеки і оборони України (Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України та гарантує, що учасник не порушував Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року. № 361-IX (вимога пункту 24 додатку 7 до тендерної документації);
Відповідь: На вимогу пункту 24 додатку 7 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл із назвою п.47.pdf у форматі PDF де підтягнуто довідку (у довільній формі) №76/25 від 12.02.25 року відповідно до пункту 10 якої учасник не підлягає під санкції або заборону здійснення державних/публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Рішенням Ради Національної безпеки і оборони України (Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України та гарантує, що учасник не порушував Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" |
998 748,12
UAH з ПДВ
|
998 748,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
Переможець |
998 748,12
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 16:26
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 лютого 2025 16:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
998 748,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2025 13:57
|
238_Підсумкова відомость ресурсів.rtf | укладений |
25 лютого 2025 13:56
|
238 Договірна ціна.rtf | укладений |
25 лютого 2025 13:56
|
Договір.doc | укладений |
25 лютого 2025 13:56
|
Договір _ 09-25-УБК від 25022025.PDF | укладений |
25 лютого 2025 13:56
|