Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області
Очікувана вартість
27 613 590,00 UAH
UA-2025-02-07-013431-a d47c6ae4687445128a1578ba2f9deab4
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 45682351
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Малишка, будинок 6
Контактна особа: Володимир Федчишин
380663754741
ukb_zakupivli_2025@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2025 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2025 14:44
Очікувана вартість: 27 613 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 067,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 138 067 грн 95 коп. (Сто тридцять вісім тисяч шістдесят сім гривень 95 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 138067.95 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 08700, м. Обухів, Київської обл., вул. Київська, 10 код ЄДРПОУ 35161650 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області 08700, м. Обухів, Київської обл., вул. Київська, 10 Код ЄДРПОУ 04362680 р/р UA388201720344231076400030588 в Держказначейській службі України, м.Київ МФО 820172

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, вул. Малишка, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2025 16:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 138 067 грн 95 коп. (Сто тридцять вісім тисяч шістдесят сім гривень 95 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації

Сума забезпечення: 138067.95 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 08700, м. Обухів, Київської обл., вул. Київська, 10 код ЄДРПОУ 35161650 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області 08700, м. Обухів, Київської обл., вул. Київська, 10 Код ЄДРПОУ 04362680 р/р UA388201720344231076400030588 в Держказначейській службі України, м.Київ МФО 820172
Форма забезпечення
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Пропозиція повинна містити лист від банку (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання ціею банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
07 лютого 2025 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2025 16:19
Протокольне рішення зірочка ТД.pdf
07 лютого 2025 16:19
ТД Зірочка 2025.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оббухів як завжди виділився
Дата подання: 10 лютого 2025 22:27
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:35
Шановні організатори торгів. Приймаємо участі у закупівлях оголшених поПрограмі з відновлення Українипередбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації та мусимо повдомити, що умови є такмими, які, допустимо, надають неконкурентну перевагу в учаті у закупівлі завідома визначеному Переможцю. ВАМ НЕ СОРМНО? Як можна так нагліти? Преставники ЄІБ знають про вашу вимогу? (Допоможемо пану Македонському про це дізнатися). Ваша вимога (п. 6 розділу 3) - "Для оцінки власних можливостей та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції Учасник повинен ознайомитися з об’єктом предмету закупівлі та підписати у замовника Акт огляду в період уточнення тендерної документації. Акт огляду приєднується до тендерної пропозиції". Моливо простіше відразу приходити до Замовника бити поклони та просити "право" прийнти учать у закупівлі??? Таке міг придумати тільки Обухів) Будь ласка, поясніть, навіщо вами вимагаються: Дозвіл або декларація Учасника або субпідрядника на роботи підвіщеної небезпеки матеріально-техніческой бази, зокрема, - виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів (УЧАСНИК МАЄ ОБОВЯЗКОВО ВИЗГОТОВЛЯТИ СКЛОВАТУ, АЗБЕСТ ІТД? ) - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах (ВИ ПЛАНУЄТЕ ОБЛАШТУВАТИ В САДОЧКУ ЗАПРАВКУ???) Ми раніше не бачили сертифікати ДСТУ EN ISO 9001,14001, 45001 у закупівлях По відновленню. Як їх наявність впливає на якість робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога Тендерної документації згідно п. 6 розділу ІІІ: «Для оцінки власних можливостей та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції Учасник повинен ознайомитися з об’єктом предмету закупівлі та підписати у замовника Акт огляду в період уточнення тендерної документації. Акт огляду приєднується до тендерної пропозиції.» буде видалена. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.

2. Згідно поп. 10 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає: «Дозвіл або декларацію Учасника або субпідрядника на роботи підвищеної небезпеки матеріально-технічної бази, зокрема:
- виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів;
- газонебезпечні роботи та роботи у вибух пожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах».

Згідно Додатку 3 Технічне завдання передбачає п. 587 Мастика бітумна для бетонних та пластикових тримачів (50гр на один Н-303), тобто роботи передбачають застосування мастик на бітумній основі.
Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу або декларації регламентуються Постановою Кабінетів Міністрів № 77 від 03.02.2022 р. «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а також Постановою Кабінетів Міністрів № 357 від 24.03.2022 р. (діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування). Цей перелік не передбачає окремого пункту використання мастик на бітумній основі, але містить пункт «виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів».
Вимога замовника є обґрунтованою, оскільки передбачає роботи з застосування мастик на бітумній основі.

Вимога Тендерної документації згідно пап. 10 п. 1 розділу ІІІ: «Дозвіл або декларація Учасника або субпідрядника на роботи підвищеної небезпеки матеріально-технічної бази, зокрема: - газонебезпечні роботи та роботи у вибух пожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах» буде видалена. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.

3. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівельне товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівельну.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
У свою чергу нагадуємо, що за частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Будівельні та монтажні роботи загального призначення
Дата подання: 11 лютого 2025 08:52
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:38
Маємо ліцензію на виконання робіт СС2 за частиною найменування робіт, що вами закуповуються. Також, маємо намір залучити до частини виконання робіт субпідрядника який має відповідні дозволи та ліцензії. Ваша вимога щодо "Ліцензія Учасника на Будівельні та монтажні роботи загального призначення " перешкоджає нашій участі у закупівлі, оскільки вона має бути саме в учасника. Будь ласка, усуньте дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», деякі види робіт із будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягають ліцензуванню.
Тобто наявність будівельної ліцензії є обов’язковою для проведення робіт на об’єктах за класом наслідків СС2. Технічне завдання до даної закупівлі передбачає наявність ліцензії на Будівельні та монтажні роботи загального призначення, при цьому Замовником не було вказано чіткого переліку видів робіт цього розділу. Отже учасник для виконання Будівельних та монтажних робіт загального призначення, які відсутні в його ліцензії може залучити субпідрядні організації.
Також хочемо зазначити, що це підтверджується пап. 10 п. 1 розділу ІІІ: «- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).».
Вимога надання сертифікатів виданих саме акредитованими органами з цінки відповідності
Дата подання: 11 лютого 2025 08:57
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:39
Вами вимагаються дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними - чинні сертифікати Учасника на системи 9001, 14001 та 45001 видані саме акредитованими оранами з оцінки відповідності. Дана вимога є незконнню та неодноразово оскржувалалася на Комісії АМКУ з розгляду скарг у сфері публіних закупіель. Будь ласка, приберіть дану незаконну вимогу.Також, не зрозуміло, чому їх мають надавати субпідрядники (вимога - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Замовника в частині щодо Сертифікатів ISO, які видані українським органом по сертифікації, акредитованим НААУ (надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками) буде видалена. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції будь-яких Сертифікатів ISO від субпідрядних організацій. Дана вимога стосується виключно Учасника.
Контроль якості будівельних матеріалів
Дата подання: 11 лютого 2025 09:06
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:39
Вам вимогається сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком, що містить перелік вимірювальних можливостей відповідної лабораторії та атестат про акредитацію з додатком зі сферою акредитації будівельної лабораторії. Є вимірювання та випробовування. Лбаораторії є вимірювальні (тут свідоцтво чи сертифікат) або випробовувальні (тут атестат). Вимога очевидно, що дуже важлива для вас і ви розумієте що просите. Ми не розуміємо. Поясніть конкретно що ви тут просите
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У своїй роботі випробувальні лабораторії повинні керуватися стандартами міжнародного і національного формату. Це основний фактор достовірності, точності та надійності результатів, які видає лабораторія. Крім того, приведення роботи випробувальних інститутів до єдиної системи стандартів забезпечує визнання їх висновків усіма учасниками ринку.
З цією метою в Україні проводиться акредитація та сертифікація випробувальних лабораторій у відповідності до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) та ДСТУ ISO 10012:2005. Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання 2007 (62973).
В результаті процедури акредитації або сертифікації випробувальна лабораторія отримує атестат про акредитацію випробувальної лабораторії з додатком до нього «Сфера акредитації випробувальної лабораторії», який містить перелік випробувальних можливостей лабораторії, або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком «Перелік вимірювальних можливостей будівельної лабораторії».
Вимогами Тендерної документації передбачається наявність в учасника або субпідрядника власної або залученої сертифікованої та атестованої будівельної лабораторії для виконання досліджень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. Ця вимога може підтверджуватися однією або двома різними лабораторіями.
Вимоги, що не мають жодного відношення до предмету закупілві.
Дата подання: 11 лютого 2025 09:11
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:42
Вами вимагається: Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується Учасником шляхом надання у складі пропозиції сертифікату фахівця будівельної галузі, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016). Учасник підтверджує наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації. Учасник повинен підтвердити наявність у головного інженера або виконроба посвідчень і протоколів (витягів з протоколів): 1) з питань пожежної безпеки 2) з охорони праці, а саме: - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - Правила охорони праці під час робіт з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; - Загальний курс з охорони праці; - Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; - Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; - Правила охорони праці під час зварювання металів НПАОП 28.52-1.31-13. 3) з питань охорони праці та з питань технології робіт: - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - правила улаштування електроустановок; - правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; - правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; - групи з електробезпеки не нижче ІІ; - правила пожежної безпеки. Половина того, що вам написали, не має жодного відношення до предмету закупівлі (дивно що вам цю ТД не завернули). Або поясніть нащо це все, або приведіть тендерну документацію у відповідність до Зконону та Особливостей. ПОВТОРЮЮ, ВАША ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВИДІЛЄТЬСЯ НА ФОНІ ІНШИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ПРОГРАМОЮ ВІДБУДОВИ!!! Ніхто інший крім вас такого не прописував! Наслідком вашо "поезії" може бути відміна тендера та направлення коштів і інші, прозоріші, проекти
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику не зрозуміло, яка саме «половина» кваліфікаційних вимог, на вашу думку, не має жодного відношення до предмету закупівлі?
Чикаємо ваші уточнення та конкретні запитання, в якій частині вимог щодо підтвердження кваліфікації працівників замовник порушив Закон «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація не суперечить Закону «Про публічні закупівлі» та містить певні додаткові обов'язкові умови, встановленні ПВУ. В той же час Тендерна документація не має буди ідентичною до Тендерних документацій інших закупівель за цією же програмою, оскільки предмет закупівель може буди різним.
Енергетичний аудитор будівель?
Дата подання: 11 лютого 2025 23:36
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:45
шановний Замовник! надайте обгрунтування та документальне підтвердження щодо необхідності встановлення у ТД на вашу закупівлю умови: "Учасник підтверджує наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічного завдання будуть проводитися роботи, результатом виконання яких є підвищення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель та/або показників споживання енергетичних ресурсів інженерними системами, а саме: утеплення фасаду та заміна вікон і дверей. Тому учасник повинен мати фахівця, який має право та досвід провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності з метою правильної оцінки отриманої інформації щодо стану огороджувальних конструкцій та інженерних систем.
Аудит енергетичної ефективності – це обстеження, яке здійснюється енергоаудитором, під час якого здійснюється аналіз інформації щодо фактичних характеристик інженерних систем, оцінюється відповідність розрахункового рівня енергетичної ефективності встановленим мінімальним вимогам до енергетичної ефективності будівель та надаються рекомендації щодо підвищення рівня енергетичної ефективності. Законом України «Про енергетичну ефективність будівель» встановлено, що енергетичний аудит будівель - систематизований процес оцінки ефективності споживання (використання) енергії будівлею або групою будівель у межах обсягу робіт, визначених замовником енергетичного аудиту будівлі, з метою визначення економічно обґрунтованих рекомендацій щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівлі або групи будівель. Така діяльність здійснюється не будь-яким працівником, а кваліфікованим фахівцем.
Відповідно до п. 7 ст. 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель», енергетичний аудитор будівель - фізична особа, яка має дійсний кваліфікаційний сертифікат, отриманий за результатами проходження сертифікації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності, енергетичного аудиту будівель та обстеження технічних установок. Таким чином, Замовник на підтвердження кваліфікації, просить підтвердити у складі тендерної пропозиції наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації. Дана вимога є законною та не може бути дискримінаційною для будь-якого учасника, що здійснює діяльність у сфері, до якої відноситься предмет закупівлі. Така вимога встановлена з метою підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник додає, що роботи надаються у закладі освіти, тому Замовник не може нехтувати здоров'ям дітей та працівників.
Згідно наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.03.2024 р. № 186 «Про визначення будівель, які часто відвідують громадяни» будівля відноситься до вищевказаного переліку будівель, сертифікація енергетичної ефективності є обов'язковою для даного виду будівлі.
З метою здійснення якісного ремонту по даній закупівлі, вважаємо за доцільне в даній закупівлі зазначити умову щодо наявності в учасника фахівця з кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель».
надмірні неправомірні умови ТД
Дата подання: 11 лютого 2025 23:43
Дата відповіді: 12 лютого 2025 19:46
Шановний замовник! надайте обгрунтування та документальне підтвердження необхідності наявності посвідчень у головного інженера або виконроба щодо наступних видів з питань ОП: - Правила охорони праці під час зварювання металів НПАОП 28.52-1.31-13. - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - правила улаштування електроустановок; - правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; - правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; - групи з електробезпеки не нижче ІІ; Вважаємо, що надмірні вимоги, що вказані вище, мають бути вилучені з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Роз’яснень наданих Державною службою України з питань праці щодо «Визначення необхідної групи з електробезпеки електротехнологічним працівникам» (https://dsp.gov.ua/faq/vyznachennia-neobkhidnoi-hrupy-z-elektrobezpeky-elektrotekhnolohichnym-pratsivnykam/) працівники, які працюють з ручним електрифікованим інструментом І-го класу (електроінструмент, у якого всі деталі, що перебувають під напругою, ізольовані і штепсельна вилка має заземлювальний контакт), повинні мати ІІ групу з електробезпеки.
Головний інженер / виконроб відповідно до Національного класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій» належить до категорії «керівники».
Керівники структурних підрозділів, яким безпосередньо підпорядковані електротехнологічні працівники, повинні мати групу з електробезпеки не нижчу, ніж у підлеглих працівників, і здійснювати технічне керівництво цими працівниками та контроль за їхньою роботою.
Замовник повідомляє, що ІІ група з електробезпеки передбачає наступне навчання: - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - правила улаштування електроустановок; - правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; - правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; правила пожежної безпеки, відповідно до Роз’яснень наданих Державною службою України з питань праці щодо «Порядок присвоєння груп з електробезпеки» (https://dsp.gov.ua/faq/poriadok-prysvoennia-hrup-z-elektrobezpeky/).

Технічне завдання (Додаток 3) Тендерної документації передбачає роботи по зварюванню металів, а саме: демонтаж металоконструкції, монтаж металоконструкції (пандус, поручень, огорожа). Тому головний інженер / виконроб, як «керівник» повинен пройти навчання з Правил охорони праці під час зварювання металів НПАОП 28.52-1.31-13. Ці Правила встановлюють вимоги охорони праці під час електрозварювання металів, а саме: - електродугового і плазмового зварювання, наплавлення, різання; - атомно-водневого зварювання; - електронно-променевого зварювання; - лазерного зварювання і різання (зварювання і різання світловим променем); - електрошлакового зварювання, наплавлення; - контактного зварювання. Ці Правила є обов’язковими для роботодавців та працівників, що виконують роботи з електрозварювання металів (https://dnaop.com/html/32346/doc-%D0%9D%D0%9F%D0%90%D0%9E%D0%9F_28.52-1.31-13).
Наявнсть офісу для виконання будівельних робіт
Дата подання: 14 лютого 2025 21:53
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:06
Доброго дня! Вами вимаогається - "...наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації". По переше, вами здійсн.ється закпівля робіт з будівництва а не енергетичного аудиту (технічний нагляд, проектні роботи виконуєте ви, тому самі і шукайте такого аудитора). Ваша вимога є дискриинаційною та не має жодного відношення до оголошеної закупівлі. Аналогічною є практика Органу оскраження в рішеннях від 05.02.2024 № 2154 та від 19.04.2023 № 5080. ВИ РЕАЛЬНО ДОГРАЄТЕСЬ ДО ТОГО, ЩО ЦІ КОШТИ БУДУТЬ ПЕРЕНАПРАВЛЕНІ НА ІНШІ ПОТРЕБИ ТА ПРОЕКТИ. Останній раз просимо схаменутися, не займатися лобіюванням окремих учасників та привсети доументацію у відповідність до вимог законодавстав. В іншому випадку, вимушені будемо направити скарг до Органу оскрження, та оргнізації яка здіснює фінансування закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічного завдання будуть проводитися роботи, результатом виконання яких є підвищення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель та/або показників споживання енергетичних ресурсів інженерними системами, а саме: утеплення фасаду та заміна вікон і дверей. Тому учасник повинен мати фахівця, який має право та досвід провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності з метою правильної оцінки отриманої інформації щодо стану огороджувальних конструкцій та інженерних систем.
Аудит енергетичної ефективності – це обстеження, яке здійснюється енергоаудитором, під час якого здійснюється аналіз інформації щодо фактичних характеристик інженерних систем, оцінюється відповідність розрахункового рівня енергетичної ефективності встановленим мінімальним вимогам до енергетичної ефективності будівель та надаються рекомендації щодо підвищення рівня енергетичної ефективності. Законом України «Про енергетичну ефективність будівель» встановлено, що енергетичний аудит будівель - систематизований процес оцінки ефективності споживання (використання) енергії будівлею або групою будівель у межах обсягу робіт, визначених замовником енергетичного аудиту будівлі, з метою визначення економічно обґрунтованих рекомендацій щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівлі або групи будівель. Така діяльність здійснюється не будь-яким працівником, а кваліфікованим фахівцем.
Відповідно до п. 7 ст. 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель», енергетичний аудитор будівель - фізична особа, яка має дійсний кваліфікаційний сертифікат, отриманий за результатами проходження сертифікації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності, енергетичного аудиту будівель та обстеження технічних установок. Таким чином, Замовник на підтвердження кваліфікації, просить підтвердити у складі тендерної пропозиції наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації. Дана вимога є законною та не може бути дискримінаційною для будь-якого учасника, що здійснює діяльність у сфері, до якої відноситься предмет закупівлі. Така вимога встановлена з метою підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Об’єкт, де будуть проводитися роботи має клас наслідків СС2 та при завершенні робіт потребує введення в експлуатацію. А згідно наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.03.2024 р. № 186 «Про визначення будівель, які часто відвідують громадяни» будівля відноситься до вищевказаного переліку будівель, тобто сертифікація енергетичної ефективності є обов'язковою для даного виду будівлі.
Відповідно до вище зазначеного, після завершення робіт об’єкт неможливо ввести в експлуатацію без Енергетичного сертифікату, який видає енергетичний аудитор будівель.
Тому відповідно до Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» та метою здійснення якісного ремонту по даній закупівлі, вважаємо за доцільне в даній закупівлі зазначити умову щодо наявності в учасника фахівця з кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель».
Протокли з охорони праці
Дата подання: 14 лютого 2025 21:56
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:07
Вамипередбачена наявність інженера з охорони праці, головного інженера та виконроба. Разом з тим, Учасник повинен підтвердити наявність самем у головного інженера або виконроба посвідчень і протоколів (витягів з протоколів). Чи не логічно що такі протоколи мають бути у інженера з охорони праці??? Будь ласка, внесіть умову, що перебачає модливість надання таких протколів у інженера з охорони праці. Умова - "..або у інженера з охорони праці"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник внесе відповідні зміни до Тендерної документації стосовно можливості надання протоколів та посвідчень з оп від інженера з охорони праці.
Незаконна та дискримінаційна вимога щодо надання серифікату наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель»
Дата подання: 17 лютого 2025 09:58
Дата відповіді: 19 лютого 2025 16:58
Вами вимагається - "Учасник підтверджує наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію. Прошу врахувати практику Комсії АМКу з розгляду скарг у закупівлі UA-2024-01-16-015368-a (рішення 05.02.2024 № 2154). ...Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Враховуючи наведене, зазначена вимога не узгоджується з предметом закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)", який виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Також, враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування", що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.. Приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що Тендерна документація не містить вимог щодо внутрішнього аудиту ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)", який виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), а також не містить вимог щодо надання сертифікату внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування".

Згідно Тендерної документації Учасник підтверджує наявність на підприємстві фахівця з присвоєною повною професійною кваліфікацією «Енергетичний аудитор будівель». Кваліфікація підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідного чинного сертифікату, виданим установою, що акредитована Національним агентством кваліфікації.

Замовник вже раніше надавав відповідь щодо доцільності цієї вимоги.
уточнення до попередньго звернення
Дата подання: 17 лютого 2025 10:01
Дата відповіді: 19 лютого 2025 16:59
Замість "приведіть тендерну документацію до вимог тендерної документації" читати "приведіть тенедрну документацію у відповідність до вимог Закону та Особливостей"
Відповідь: Замовник внесе відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання