Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електрична енергія з постачанням та передачею». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5: Електрична енергія)
Очікувана вартість
8 300 897,16 UAH
UA-2025-02-07-010576-a ● 4c61ac76e36b443182bf9933b94c98c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Лотицька Ірина Миколаївна 380324751785 loticka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 16:00 |
Очікувана вартість: | 8 300 897,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 504,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Адреса:
1. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Садова, 14 (СЗШ №1),
2. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 19 (НВК «СЗШ №2 – гімназія»),
3. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 98 (СЗШ №3),
4. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. В. Стуса, 8 (ДНЗ №2 «Ялинка»),
5. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Бориславська, 34 (ДНЗ №4 «Сонечко»),
6. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 68 (ДНЗ №5 «Зірочка»),
7. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Л.Українки, 21 (ДНЗ №6 «Теремок»),
8. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 94 (ДНЗ №7 «Дзвіночок»),
9. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 11 (ДЮСК «Спортовець»)
10. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 12 (БУТ)
11. 82186, Львівська область, Дрогобицький район, с. Модричі, вул Шкільна, 37 (Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів),
12. 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4 (ЗДО «Півник»),
13. 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Стебницька, 18 (Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів),
14. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, вул. Прикарпатська, 3А (Уличненський ЗЗСО)
15. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, Шкільна,2А (Уличненський ЗЗСО)
16. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, пров. Родини Гарабачів 1 (ЗДО «Диво»),
17. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г (ДНЗ «Вікторія»).
18. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 246 (Орівський ЗЗСО)
19. 82172, Львівська область, Дрогобицький район, с. Станиля, вул. Івана Франка, 1 (Станильський ЗЗСО І ст.)
Розгорнути
Згорнути
Адреса:
1. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Садова, 14 (СЗШ №1),
2. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 19 (НВК «СЗШ №2 – гімназія»),
3. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 98 (СЗШ №3),
4. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. В. Стуса, 8 (ДНЗ №2 «Ялинка»),
5. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Бориславська, 34 (ДНЗ №4 «Сонечко»),
6. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 68 (ДНЗ №5 «Зірочка»),
7. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Л.Українки, 21 (ДНЗ №6 «Теремок»),
8. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 94 (ДНЗ №7 «Дзвіночок»),
9. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Данилишиних, 11 (ДЮСК «Спортовець»)
10. 82200, Львівська область, Дрогобицький район, м. Трускавець, вул. Стебницька, 12 (БУТ)
11. 82186, Львівська область, Дрогобицький район, с. Модричі, вул Шкільна, 37 (Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ступенів),
12. 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4 (ЗДО «Півник»),
13. 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с. Доброгостів, вул. Стебницька, 18 (Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів),
14. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, вул. Прикарпатська, 3А (Уличненський ЗЗСО)
15. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, Шкільна,2А (Уличненський ЗЗСО)
16. 82177, Львівська область, Дрогобицький район, с. Уличне, пров. Родини Гарабачів 1 (ЗДО «Диво»),
17. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г (ДНЗ «Вікторія»).
18. 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с. Орів, вул. Шевченка, 246 (Орівський ЗЗСО)
19. 82172, Львівська область, Дрогобицький район, с. Станиля, вул. Івана Франка, 1 (Станильський ЗЗСО І ст.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
947591 кіловат-година
Електрична енергія з постачанням та передачею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Садова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Строк оплати протягом 10 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 10:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx | |
14 лютого 2025 10:58 |
Тендерна документація за Особливостями (Електрична енергія) Нова редакція.docx |
14 лютого 2025 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2025 10:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
|
|||
14 лютого 2025 10:58 |
Тендерна документація за Особливостями (Електрична енергія) Нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога вилучення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2025 06:59
Дата відповіді: 11 лютого 2025 14:47
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови додатку 2 до ТД, якими передбачено надання сертифікатів ISO. Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей. Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Сертифікати ISO, які вимагаються Замовником відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, підтверджують відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією, а також відповідність системі енергетичного менеджменту, що у свою чергу підтверджує орієнтацію на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність таких сертифікатів свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань щодо постачання електричної енергії, в тому числі своєчасність його поставки.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту.
Наявність таких сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, вважаємо, що вимога про надання сертифікату ISO є обґрунтованою.
Таким чином, вимоги викладені у тендерній документації щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційними та жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, оскільки її в повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі.
Дякуємо, гарного дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Сертифікати ISO, які вимагаються Замовником відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, підтверджують відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією, а також відповідність системі енергетичного менеджменту, що у свою чергу підтверджує орієнтацію на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність таких сертифікатів свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань щодо постачання електричної енергії, в тому числі своєчасність його поставки.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту.
Наявність таких сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, вважаємо, що вимога про надання сертифікату ISO є обґрунтованою.
Таким чином, вимоги викладені у тендерній документації щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційними та жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, оскільки її в повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі.
Дякуємо, гарного дня!
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Дата подання: 10 лютого 2025 08:43
Дата відповіді: 13 лютого 2025 15:19
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації «У складі пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі та засвідчувати використання учасником відповідної системи менеджменту. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Оригінал чинного на дату розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю, виданого учаснику органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO 28001:2007, IDT).
Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів») пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), та вимог положень ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT)».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.». Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: Сертифікати ISO, які вимагаються Замовником відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, підтверджують відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі електроенергією, а також відповідність системі енергетичного менеджменту, що у свою чергу підтверджує орієнтацію на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Наявність таких сертифікатів свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань щодо постачання електричної енергії, в тому числі своєчасність його поставки. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Наявність таких сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, вважаємо, що вимога про надання сертифікату ISO є обґрунтованою. Таким чином, вимоги викладені у тендерній документації щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційними та жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, оскільки її в повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі. Дякуємо, гарного дня!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
8 215 613,97
UAH з ПДВ
|
8 215 613,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
8 215 613,97
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2025 10:22
|
ду 2 дог 68.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2025 16:45
|
ду 1 Договір 68.pdf | зміни до договору |
04 березня 2025 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 16:33
|
Договір 68.pdf | укладений |
04 березня 2025 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою у дод. угоді №1 від 27.02.2025 року, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Згідно пункту 2.3 вказаного Договору зменшити обсяг постачання товару та видатків на суму 1 036 458,70 грн. (Один мільйон тридцять шість тисяч чотириста п’ятдесят вісім грн. 70 коп.). 2. Пункт 5.2. Договору та «Замовлене місячне споживання електричної енергії (активної) викласти в наступній редакції: 3. «5.2. Сума Договору становить: 7 179 155,27 грн. (Сім мільйонів сто сімдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят п’ять грн. 27 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія з постачанням та передачею | 828045.59 | кіловат-година |
8,67
UAH з ПДВ
|