Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012740 |
Вебсайт: | http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
Контактна особа: |
Світлана Парнета +380967162728 parneta1905@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 23:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 201 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 005,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 23:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 23:32 |
Тендерна документація висвітлення діяльності у мережі інтернет 2025.pdf | |
05 лютого 2025 23:32 |
Проект договору (додаток 5) висвітлення у мережі інтернет.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000019 ● 0c7ae779f29c4677a2dc5d02c05fb555
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 10:37 |
03.03.2025 № 41
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-02-05-018119-a 05.02.2025 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 10:17:11
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-11 22:01:04
Відповідь на звернення
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради у відповідь на Ваш Запит про надання пояснень, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі предмету Послуга щодо висвітлення діяльності Кам’янської міської ради у мережі Інтернет на основі CPV за ДК 021:2015 – 79340000-9 – рекламні та маркетингові послуги за № ID: UA-2025-02-05-018119-a уповноваженою особою було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням нормативних вимог п. 28 Особливостей, статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень «Примірної тендерної документації», затвердженої Мінекономіки наказом №680 від 13.04.2016. Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій було отримано 3 письмові цінові пропозиції від учасників ринку – активних постачальників. Згідно річного плану, джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет у сумі 201 000,00 грн. Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради . https://kam.gov.ua/ua/main-mediafunc-osxfile.file/pg/200521992688108_p38_56o/.
Також повідомляємо, що між Замовником та Постачальником було укладено додаткову угоду та розірвано договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІА "Пильний погляд!" |
201 000,00
UAH з ПДВ
|
201 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІА "Пильний погляд!" #43260873 |
Переможець |
201 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 20:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2025 16:56
|
ДУ 1 Пильний полгяд.pdf | зміни до договору |
11 березня 2025 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2025 20:02
|
Договір 13-03.pdf | укладений |
05 березня 2025 20:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13-03/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 березня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з технічною помикою при підготовці тендерної документації та неможливістю виправити дану помилку та на підставі додаткової угоди №1 між сторонами |