Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колісні осі
Очікувана вартість
128 000 000,00 UAH
UA-2025-02-05-006541-a ● b3b7426deb1641c2a6dbaec3c4c618de
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 45462724 |
Вебсайт: | https://uz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Алмаатинська, 74 |
Контактна особа: |
Ковальчук Петро Григорович 380955810926 kovalchuk.p.h@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2025 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 14:51 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 14:51 |
Очікувана вартість: | 128 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 640 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Вісь вагонна РУ1Ш з механічною обробкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64660, Україна, Харківська область, смт Панютине, 64660, Харківська обл., м. Лозова, смт. Панютине, вул. Заводська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяплата 45 к д | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД 2.docx | |
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 лютого 2025 16:54 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025.docx | |
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД 3.docx | |
14 лютого 2025 16:54 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами 3.docx | |
07 лютого 2025 11:04 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами 2.docx | |
06 лютого 2025 09:00 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами.docx |
14 лютого 2025 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД 2.docx
|
||||||||||||
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||
14 лютого 2025 16:54 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025.docx
|
||||||||||||
14 лютого 2025 16:54 |
Перелік змін до ТД 3.docx
|
||||||||||||
14 лютого 2025 16:54 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами 3.docx
|
||||||||||||
07 лютого 2025 11:04 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами 2.docx
|
||||||||||||
06 лютого 2025 09:00 |
Тендерна документація1 док_491 ПЗ 2025 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
closing
Дата подання: 05 лютого 2025 15:32
Дата відповіді: 06 лютого 2025 08:42
The only two manufacturers of such axles, except Russia:
1. NTZ (Interpipe - Pinchuk)
2. Maanshan.
China has National Holidays till the end of this week. So, please extend the closing date at least till 25.02.25 to let people work on your order the normal way.
Of course, if you have special relations with Interpipe, you will proceed with them. But note, upon falling of Pokrovsk, NTZ will be stopped without cocking coal.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у зв`язку з нагальною потребою у закупівлі товару маємо можливість подовжити термін подання пропозицій тільки до 17.02.2025 року. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у зв`язку з нагальною потребою у закупівлі товару маємо можливість подовжити термін подання пропозицій тільки до 17.02.2025 року. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Thank you
Дата подання: 06 лютого 2025 11:47
Дата відповіді: 06 лютого 2025 15:11
You shall plan such procurement in advance without unnecessary emergencies.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
various
Дата подання: 06 лютого 2025 17:05
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:16
Dear Petro Grigorovich,
You have cooperatively extended tender closing date. Thank you for understanding. But extension is till 17.02 at 00-00 (means midnight of 16.02). If you are not working at midnights, please correct it till 17.02. 10-00.
Also, at preparation of documents for Chinese factory we faced one discriminating term: delivery within 20 days. It was clearly written for Interpipe. In 20 days is possible to ship from Dnipro to Lozova. But even in this case if goods are ready, wagons are ordered in advance etc. Unless you are ready to send a cargo aircraft to Shanghai at your cost, please amend this unreasonable figure to a reasonable 90 days or word "scheduled". We cannot send 20 days term to the factory as it will be treated as unrealistic and unreasonable. Only sea shipping from China to Gdansk is 45 days. Then - land transportation.
Thank you.
================
Шановний Петре Григоровичу!
Ви спільно продовжили дату закриття тендеру. Дякуємо за розуміння. Але продовження до 17.02 о 00-00 (значить опівночі 16.02). Якщо ви не працюєте опівночі, виправте це до 17.02. 10-00.
Також при оформленні документів для китайського заводу ми зіткнулися з одним дискримінаційним терміном: доставка протягом 20 днів. Це було чітко написано для Інтерпайпу. За 20 днів можлива відправка з Дніпра до Лозової. Але навіть у цьому випадку, якщо товари готові, вагони замовляються заздалегідь тощо. Якщо ви не готові відправити вантажний літак до Шанхаю за свій рахунок, будь ласка, змініть цю необґрунтовану цифру на розумні 90 днів або слово "заплановано". Ми не можемо надіслати на завод 20-денний термін, оскільки це буде вважатися нереальним і необґрунтованим. Тільки морська доставка з Китаю до Гданська триває 45 днів. Далі – наземний транспорт.
дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Термін подання пропозицій буде подовжено до 10:00 17.02.2025 року. Відповідні зміни будуть внесені у Тендерну документацію. У зв`язку з нагальною потребою та затвердженим графіком будівництва вагонів не маємо можливості змінити терміни доставки.
Термін подання пропозицій буде подовжено до 10:00 17.02.2025 року. Відповідні зміни будуть внесені у Тендерну документацію. У зв`язку з нагальною потребою та затвердженим графіком будівництва вагонів не маємо можливості змінити терміни доставки.
Внесення корегувань до ТД
Дата подання: 07 лютого 2025 10:55
Дата відповіді: 07 лютого 2025 11:24
Шановний Замовнику! Дякуємо за надані відповіді на попередні питання від потенційного учасника. У зв’язку з вище викладеними питаннями та наданими відповідями, просимо розглянути доцільність внесення змін до тендерної документації Додатку №6 проєкту Договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, а саме, в п. 2.9. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійних строків експлуатації, зберігання, придатності* становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання відповідного акту.
Зауважимо, що на підставі наявного питання від потенційного учасника, стосовно нереальних і необґрунтованих строків поставки в 20-денний термін, та відтермінуванням «на розумні 90 днів або слово "заплановано"» головним фактором при поставці є якість даного товару і можливість заміни, у разі виявлення дефектів, що становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання відповідного акту. Тобто, з наявного запитання учасника, є ймовірність що поставка товару, або його заміна у разі виявлення дефектів, можлива лише через 90 днів, що призведе до зриву планових ремонтів вашим підприємством. Дане запитання просимо прийняти до уваги, та внести відповідні зміни в п.2.9. до проєкту Договору.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що у Тендерній документації використано затверджену АТ «Укрзалізниця» форму договору. Внесення змін неможливе.
Наступним повідомляємо, що у Тендерній документації використано затверджену АТ «Укрзалізниця» форму договору. Внесення змін неможливе.
delivery time
Дата подання: 07 лютого 2025 11:41
Дата відповіді: 10 лютого 2025 08:48
Delivery within 20 days is impossible physically. Shall we recall your inquiry from the factory?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Вимоги Тендерної документації є єдиними для всіх потенційних учасників закупівлі.
Вимоги Тендерної документації є єдиними для всіх потенційних учасників закупівлі.
Прохаємо Вас перенести кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 27.02.2025 р.
Дата подання: 07 лютого 2025 12:12
Дата відповіді: 10 лютого 2025 08:53
Засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємось з проханням перенести кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 05.02.2025 р. на порталі Уповноваженого органу була оприлюднена закупівля UA-2025-02-05-006541-a (Вісь вагонна РУ1Ш з механічною обробкою) для потреб філії «УЗ ВАГОН-СЕРВІС».
Умовами тендерної документації передбачено надання потенційним учасником низки документів, які посвідчують технічні і якісні характеристики предмету закупівлі та підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи значний перелік документів, які надаються у складі пропозиції для підтвердження вимог. У нашої компанії відсутня можливість у зборі тендерної документації у рамках оголошеної закупівлі №UA-2025-02-05-006541-a (закупівля Колісних осей та бандажів й інших частин локомотивів чи рейкового рухомого складу) в строк до 17.02.2025 р. У зв’язку з чим, прохаємо Вас перенести кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 27.02.2025 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що на звернення потенційних учасників закупівлі замовником вже було подовжено термін подання тендерних пропозицій та обгрунтовано неможливість подовження на більш тривалий термін.
Наступним повідомляємо, що на звернення потенційних учасників закупівлі замовником вже було подовжено термін подання тендерних пропозицій та обгрунтовано неможливість подовження на більш тривалий термін.
Стосовно Назви предмета закупівлі у Оголошенні на проведення відкритих торгів
Дата подання: 07 лютого 2025 15:31
Дата відповіді: 10 лютого 2025 08:56
Шановні Організатори, просимо повідомити причину зміни назви предмета закупівлі: у першому Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-02-05-006541 назва предмету закупівлі зазначалась як "Вісь вагонна РУ1Ш з механічною обробкою". Наразі, назва предмету закупівлі змінена на "Колісні осі". Про які колісні осі йде мова? Просимо внести поправку та вказати в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-02-05-006541 назву предмету закупівлі - "Вісь вагонна РУ1Ш з механічною обробкою"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що в тендерній документації змінено тільки узагальнену назву предмета закупівлі. Найменування товару або еквівалент відповідно Додатку 1 та Додатку А тендерної документації залишилось без змін.
Наступним повідомляємо, що в тендерній документації змінено тільки узагальнену назву предмета закупівлі. Найменування товару або еквівалент відповідно Додатку 1 та Додатку А тендерної документації залишилось без змін.
Проект договору
Дата подання: 10 лютого 2025 11:50
Дата відповіді: 10 лютого 2025 13:55
3. Доброго дня! Шановний Замовнику з метою забезпечення дзеркальної відповідальності за своїми зобов’язаннями (Замовника та Учасника) просимо наступні пункти проекту договору викласти наступним чином:
п. 7.2 Для платників ПДВ: «Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на ____ (_____________) календарний день з дати підписання видаткової накладної в розмірі 80% вартості поставленого Товару. Остаточний розрахунок в розмірі 20 % вартості поставленої партії Товару, не пізніше наступного дня від дати реєстрації відповідної податкової накладної, складеної належним чином та зареєстрованої в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН)».
п. 9.2. «У випадку порушення Покупцем строків оплати за Товар така оплата вважається простроченою, а Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення платежу, від суми заборгованості за кожен календарний день прострочення».
п. 9.2.1. «При простроченні оплати за цим Договором на строк більше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів Покупець зобов’язаний, окрім пені визначеної в п. 9.2. цього Договору, сплатити Постачальнику штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від суми заборгованості.
п. 9.2.2. «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що при здійсненні оплати з порушенням строків погоджених Сторонами така оплата вважається простроченою. При простроченні оплати за цим Договором Покупець зобов’язаний сплачувати Постачальнику 60% річних за користування чужими грошовими коштами від простроченої суми за весь період прострочення оплати».
п. 9.2.3. «За односторонню необґрунтовану відмову від замовленого Товару, Покупець зобов'язаний сплатити Постачальнику всі витрати, пов'язані з доставкою (транспортуванням) Товару, на підставі розрахунків Постачальника. Оплата проводиться протягом 3-х банківських днів з моменту направлення рахунків. Рахунки надсилаються Постачальником на електрону адресу Покупця, яка зазначена в цьому Договорі».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що у Тендерній документації використано затверджену АТ «Укрзалізниця» форму договору. Внесення змін неможливе.
Наступним повідомляємо, що у Тендерній документації використано затверджену АТ «Укрзалізниця» форму договору. Внесення змін неможливе.
Звернення ТОВ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
Дата подання: 11 лютого 2025 10:17
Дата відповіді: 11 лютого 2025 11:11
Шановний Замовник, розглянувши Тендерну документацію (надалі - ТД) щодо проведення процедури на закупівлю ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху просимо Замовника внести наступні зміни до умов ТД, а саме:
1. 1.4.4 Строк поставки товарів - Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
2. 1.4.5 Умови оплати - На 7 (сьомий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, щодо п.1.4.4 Строк поставки товарів - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію. Щодо п. 1.4.5 – Умови оплати відповідають Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, внесення змін неможливе.
Наступним повідомляємо, щодо п.1.4.4 Строк поставки товарів - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію. Щодо п. 1.4.5 – Умови оплати відповідають Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, внесення змін неможливе.
Щодо переносу кінцевого строку подання пропозицій
Дата подання: 13 лютого 2025 21:00
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:20
Шановний Замовнику. З метою виконання вимог ТД та у зв’язку з необхідністю отримання листа від органу сертифікації щодо строків завершення розпочатої процедури оцінки відповідності від уповноваженого органу з оцінки відповідності та підписання договору про надання послуг інспекторського контролю з філією «НДКТІ» АТ «Українська Залізниця», просимо Вас подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 21.02.2025 року. Це дозволить нашому підприємству також прийняти участь в даній закупівлі та знизити вартість даної продукції в результаті аукціону. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з чисельними зверненнями - строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 10:00 21.02.2025 року. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з чисельними зверненнями - строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 10:00 21.02.2025 року. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Строк та графік поставки
Дата подання: 13 лютого 2025 21:02
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:29
Доброго дня! Шановний Замовнику у зв’язку з особливостями виготовлення продукції, просимо Вас переглянути строк поставки до 45 календарних днів, з моменту направлення заявки. В ТД попередньої закупівлі на аналогічну продукцію (UA-2024-09-23-007361-a) було передбачено саме такий строк постачання. Крім цього просимо передбачити можливість обмеження місячного обсягу поставки у кількості 200-300шт. Ця вимога базується як на виробничих можливостях виробника так і на спроможності місячної переробки самого Замовника. До речі, дана практика використовувалась філією "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" і максимально можливий обсяг постачання зазначався в ціновій пропозиції Учасника (ідентифікатори закупівлі: UA-2021-04-23-005289-a, UA-2021-06-11-002861-c). Виходячи вищевикладеного, просимо Замовника звернутись до відповідних департаментів АТ «Українська залізниця» щодо погодження про внесення зазначених змін та внести їх в ТД та проект договору. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що строки поставки по даній закупівлі погоджені відповідними департаментами АТ «Укрзалізниця». Внесення змін за цим питанням в Тендерну документацію не можливе. Але, як повідомлялось Замовником у відповіді на Звернення ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 11.02.2025 - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію.
Наступним повідомляємо, що строки поставки по даній закупівлі погоджені відповідними департаментами АТ «Укрзалізниця». Внесення змін за цим питанням в Тендерну документацію не можливе. Але, як повідомлялось Замовником у відповіді на Звернення ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 11.02.2025 - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію.
Проект договору
Дата подання: 13 лютого 2025 21:04
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:34
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до умов договору, передбачивши зрозумілий для постачальника графік поставки. Вказана вимога базується на декларації самого Замовника в особі АТ «Українська залізниця» та її посадових осіб, які на «День постачальника», організованого АТ «Українська залізниця» 23.12.2024р. декларували наявність графіків поставки до договорів на постачання ключових позицій. Вісі вагонні РУ1Ш з механічною обробкою точно є ключовою позицією для рухомого складу залізниці. Просимо Замовника звернути увагу на наявність погодженого проекту договору з наявним графіком поставки (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-013689-a) погодженого згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця та внести відповідні зміни до проекту договору на дану закупівлю. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з тим, що на сьогоднішній день в АТ «Укрзалізниця» не затверджені фінансові плани на 2025 рік – погодження проєкту договору за графіком поставки є неможливим. Внесення змін за цим питанням в Тендерну документацію не буде. Але, як повідомлялось Замовником у відповіді на Звернення ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 11.02.2025 - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію.
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з тим, що на сьогоднішній день в АТ «Укрзалізниця» не затверджені фінансові плани на 2025 рік – погодження проєкту договору за графіком поставки є неможливим. Внесення змін за цим питанням в Тендерну документацію не буде. Але, як повідомлялось Замовником у відповіді на Звернення ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» від 11.02.2025 - для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 200 од. в місяць починаючи з квітня. Видача рознарядок буде відбуватись на кожну партію.
Повторне звернення ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» щодо переносу кінцевого терміну подання тендерних пропозицій до 27.02.2025 р.
Дата подання: 13 лютого 2025 22:43
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:45
Засвідчуємо Вам свою повагу та повторно звертаємось з проханням перенести кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Враховуючи значний перелік документів, які надаються у складі пропозиції для підтвердження вимог. У нашої компанії відсутня можливість у зборі тендерної документації у рамках оголошеної закупівлі №UA-2025-02-05-006541-a (закупівля Колісних осей та бандажів й інших частин локомотивів чи рейкового рухомого складу) в строк до 17.02.2025 р. У зв’язку з неможливістю збору документів у строк до 17.02.2025 р., прохаємо Вас перенести кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 27.02.2025 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з чисельними зверненнями, але зважаючи на нагальну потребу - строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 10:00 21.02.2025 року. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Наступним повідомляємо, що у зв`язку з чисельними зверненнями, але зважаючи на нагальну потребу - строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 10:00 21.02.2025 року. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ" |
124 720 000,00
UAH
|
89 999 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД" |
128 000 000,00
UAH
|
90 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ" #36689854 |
Очікує рішення |
89 999 800,00
UAH
|
24 лютого 2025 15:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 14:47 |
Кінець періоду оскарження: | 10 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю закупівлі Код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колісні осі), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-05-006541-a відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
27 лютого 2025 14:47
|
Електронний підпис |
27 лютого 2025 14:46
|
Протокол про відміну відкритих торгів згідно підп. 3 п. 50 Особливостей.docx |