Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти поштові; Конверти поштові; Конверти поштові
Очікувана вартість
5 408,50 UAH
UA-2025-02-04-016179-a ● eca7854fac254244a03c6f515b99cfc5
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 лютого 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця Житомирського району Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 01 квітня 2025 року;
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції".
У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції".
У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 штука
Конверти поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 лютого 2025 17:06 |
Проєкт договору.docx |
04 лютого 2025 17:06 |
Проєкт договору.docx
|
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір конверту |
Можливі значення:
|
|
Тип паперу |
Можливі значення:
|
|
Форма клапану |
Можливі значення:
|
|
Наявність розширення | Ні | |
Внутрішне запечатування | Ні | |
Зовнішній друк | Так | |
Прозора вставка | Ні | |
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 90 до 90 | |
Формат |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір конверту |
Можливі значення:
|
|
Тип паперу |
Можливі значення:
|
|
Форма клапану |
Можливі значення:
|
|
Наявність розширення | Ні | |
Внутрішне запечатування | Ні | |
Зовнішній друк | Так | |
Прозора вставка | Ні | |
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 80 до 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір конверту |
Можливі значення:
|
|
Тип паперу |
Можливі значення:
|
|
Форма клапану |
Можливі значення:
|
|
Наявність розширення | Ні | |
Внутрішне запечатування | Ні | |
Зовнішній друк | Так | |
Прозора вставка | Ні | |
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 80 до 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ" |
2 535,00
UAH з ПДВ
|
2 535,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
2 900,00
UAH з ПДВ
|
2 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Бердник Олександр Сергійович |
3 425,00
UAH з ПДВ
|
3 425,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ГАЙНЕТДІНОВА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА |
3 750,00
UAH з ПДВ
|
3 750,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
3 870,00
UAH з ПДВ
|
3 870,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ" #36002620 |
Переможець |
2 535,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2025 11:47
|
Договір №41.pdf | укладений |
12 лютого 2025 11:45
|