Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пошкоджених ділянок будівлі
Очікувана вартість
76 922 261,70 UAH
UA-2025-02-04-006542-a ● 0b3ee0df91234bd49a765f98af328f93
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
133 Відділ закупівель 380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 16:00 |
Очікувана вартість: | 76 922 261,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 384 611,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт пошкоджених ділянок будівлі
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт пошкоджених ділянок будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж для закупівлі матеріалів складає 40% кошторисної вартості робіт та перераховується протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури Замовником | Аванс | 10 | Календарні | 40 |
Виконання робіт | Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 10 (десяти) календарних днів із дати підписання Сторонами Акту передачі-приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 10:31 |
Перелік змін.docx | |
10 лютого 2025 10:31 |
Додаток 4 крита ділянка роботи 29 01 зі змінами.docx | |
10 лютого 2025 10:31 |
КД ЛДК-2 - 29 01 - зі змінами.docx | |
04 лютого 2025 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 10:31 |
Перелік змін.docx
|
||
10 лютого 2025 10:31 |
Додаток 4 крита ділянка роботи 29 01 зі змінами.docx
|
||
10 лютого 2025 10:31 |
КД ЛДК-2 - 29 01 - зі змінами.docx
|
||
04 лютого 2025 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність Конкурсної документації
Дата подання: 08 лютого 2025 18:39
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:39
1. Шановний замовнику, п. 3 Розділу 5 Конкурсної документації містить підстави відхилення конкурсної пропозиції Учасника, зокрема, визначено, що Замовник може прийняти рішення про відхилення конкурсної пропозиції Учасника у випадку, якщо за наданою фінансовою звітністю річний обіг грошових коштів суб’єкта господарювання за останній звітний період менший ніж 50 % від суми закупівлі ТРП або наявність дебіторської заборгованості, що перевищує 10 % від обороту Учасника, та такий Учасник має збиткову діяльність. Водночас, п. 13 Додатку 1 до конкурсної документації та п. 4 Додатку 2 до Конкурсної документації визначено вимогу щодо підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) та/або перше півріччя 2024 року на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції. Відтак, просимо надати роз’яснення щодо необхідного обсягу річного обігу грошових коштів (обороту), а також привести конкурсну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Для приведення конкурсної документації у відповідність внесли відповідні зміни.
Стосовно наявності обороту - це кваліфікаційний критерій.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Для приведення конкурсної документації у відповідність внесли відповідні зміни.
Стосовно наявності обороту - це кваліфікаційний критерій.
Недостатньо інформації для розрахунку
Дата подання: 08 лютого 2025 23:25
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:51
Додатком 3 до Конкурсної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Конкурсу, однак зазначений додаток і Конкурсна документація вцілому не містить відомостей про умови виконання ремонтно-будівельних робіт згідно РЕКН, що необхідні для правильного розрахунку цінової пропозиції. Просимо внести зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Розрахунок кошторисної документації розробити згідно Кошторисних норм України. Ресурсні елементні коштоисні норми на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи". Затверджено: Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. №156.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Розрахунок кошторисної документації розробити згідно Кошторисних норм України. Ресурсні елементні коштоисні норми на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи". Затверджено: Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. №156.
Невідповідність
Дата подання: 09 лютого 2025 11:39
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:40
Шановний замовнику пункт 5 Розділу 1 Конкурсної документації визначає категорію або технічний стан предмета закупівлі, а саме: «Новий товар, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2024 року.», при цьому згідно пункту 1 Розділу 1 Конкурсної документації предмет Конкурсу визначено як «Капітальний ремонт пошкоджених ділянок будівлі», відповідно до пункту 2 Розділу 1 Конкурсної документації код за CPV (ДК 021:2015) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. В п. 6 Розділу 1 Конкурсної документації визначено кількість – 1 робота. Виходячи з викладеного, просимо надати роз’яснення щодо того чи є предметом конкурсу товари чи все ж роботи? Відтак, у разі допущення описки в пункті 5 Розділу 1 Конкурсної документації, вживаючи слово «товар» у сенсі слова «роботи» - яким чином, враховуючи, що закупівля здійснюється в 2025 році, можливо виконати роботи не раніше 2024 року?. Просимо привести Конкурсну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни до конкурсної документації.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни до конкурсної документації.
Проект договору
Дата подання: 09 лютого 2025 15:49
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:52
Шановний Замовник, згідно Додатку 4 п.3 пп.3.1. зазначено:
3.1. Оплата вартості робіт за даним Договором відбувається поетапно, відповідно до виставлених Підрядником рахунків-фактур на основі кошторисів, наступним чином:
3.1.1. Попередня оплата для закупівлі матеріалів складає 40% кошторисної вартості робіт та перераховується протягом 10-ти календарних днів з дати отримання рахунку-фактури Замовником і становить ___________ грн. ___ коп., в тому числі ПДВ: ____ грн. ___коп.
3.1.2. кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 10 (десяти) календарних днів із дати підписання Сторонами Акту передачі-приймання виконаних робіт і становить _______ грн. ____ коп., в тому числі ПДВ: ______ грн. ____коп.
Просимо уточнити тлумачення п. 3.1.2. проекту договору та по можливості викласти його у наступній редакції :
3.1. Оплата вартості робіт за даним Договором відбувається поетапно, відповідно до виставлених Підрядником рахунків-фактур на основі кошторисів, наступним чином:
3.1.2. Поетапний розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 10 (десяти) календарних днів із дати підписання Сторонами кожного Акту передачі-приймання виконаних робіт і становить ___ грн. __ коп., в тому числі ПДВ: __ грн. __коп.
3.1.3. Кінцевий розрахунок здійснюється Замовником не пізніше 10 (десяти) календарних днів із дати підписання Сторонами кінцевого Акту передачі-приймання виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни до документації.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Внесли відповідні зміни до документації.
Щодо МТБ
Дата подання: 09 лютого 2025 21:53
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:45
Шановний замовнику, п. 3 Розділу 5 Конкурсної документації містить підстави відхилення конкурсної пропозиції Учасника, зокрема, визначено, що Замовник може прийняти рішення про відхилення конкурсної пропозиції Учасника у випадку якщо у Учасника відсутні виробничі потужності, матеріально-технічна база, необхідні фахівці або відсутня мінімальна наявність працівників, що може спричинити ризик невиконання договору, ухилення від виконання гарантійних зобов’язань. Відтак, просимо надати роз’яснення щодо способу визначення замовником наявності у Учасника виробничих потужностей чи матеріально-технічної бази, враховуючи відсутність в Конкурсній документації будь яких вимог щодо їх наявності, або внести відповідні зміни до Конкурсної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Ця інформація буде надана при перевірці контрагента та прийнята до уваги при визначені переможця.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Ця інформація буде надана при перевірці контрагента та прийнята до уваги при визначені переможця.
Щодо строку виконання робіт та наслідків його порушення
Дата подання: 10 лютого 2025 09:23
Дата відповіді: 10 лютого 2025 10:55
Пунктом 7 Розділу 1 Конкурсної документації визначено, що Загальна тривалість виконання робіт по цьому Договору становить 180 робочих днів з моменту отримання авансового платежу, але не пізніше 30.01.2026 р. Інформація вказана в проекті до договору (Додаток 4). Тим часом, п. 7.2. Проекту Договору викладеного в додатку 4 до Конкурсної документації містить наступну інформацію: «7.2.При порушенні Виконавцем строків виконання зобов'язання (Робіт) за даним Договором або при простроченні усунення недоліків, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості несвоєчасно виконаних Робіт за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості», відтак, враховуючи неоднозначне визначення строку виконання робіт Замовником, постає питання – з якого моменту наступають наслідки визначені п. 7.2. Проекту Договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Відповідальність наступає на наступний день після кінцевої дати виконання робіт, якщо інше не буде передбачено законодавством.
Вдячні за Вашу увагу до нашого конкурсу.
Відповідальність наступає на наступний день після кінцевої дати виконання робіт, якщо інше не буде передбачено законодавством.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 лютого 2025 17:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення: 1) Скасувати конкурс за номером UA-2025-02-04-006542-a (Капітальний ремонт пошкоджених ділянок будівлі) у зв'язку з фактом про допущення технічної помилки. 2) оприлюднити рішення про скасування конкурсу у вигляді цього Рішення в системі електронних закупівель Prozorro. |
Документи:
11 лютого 2025 17:01
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 17:01
|
Рішення ВО №357.docx |