Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95-Євро5 по талонах/скретч картах, дизельне паливо-Євро5 по талонах/скретч картах)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2025-02-04-005955-a ● ec27ef9b870844a69e93bb212f79b536
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 20001645 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Вікторія Слабчук +380993083284 slabchuk.vika@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2025 11:41 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2025 11:41 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13200 літр
бензин А-95-Євро5 по талонах/скретч картах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8990 літр
дизельне паливо-Євро5 по талонах/скретч картах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар у вигляді бланків-дозволів здійснюється лише за фактично отриманий Товар протягом 7-ми робочих днів з дня отримання належно оформлених документів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2025 19:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2025 19:53 |
Додаток 3_Технічні характеристики у новій редакції.docx | |
08 лютого 2025 19:53 |
Тендерна документація у новій редакції.docx | |
08 лютого 2025 19:53 |
Зміни, що додаються.docx | |
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток №4, 4.1., 4.2. Перелік документів від переможця.docx | |
04 лютого 2025 11:42 |
Додатки №1, 1.1.-1.4. Перелік документів від Учасник.docx | |
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток 2_ДОГОВІР.docx | |
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток 1.5. Кваліфікаційні критерії.docx |
08 лютого 2025 19:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2025 19:53 |
Додаток 3_Технічні характеристики у новій редакції.docx
|
|||
08 лютого 2025 19:53 |
Тендерна документація у новій редакції.docx
|
|||
08 лютого 2025 19:53 |
Зміни, що додаються.docx
|
|||
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток №4, 4.1., 4.2. Перелік документів від переможця.docx
|
|||
04 лютого 2025 11:42 |
Додатки №1, 1.1.-1.4. Перелік документів від Учасник.docx
|
|||
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток 2_ДОГОВІР.docx
|
|||
04 лютого 2025 11:42 |
Додаток 1.5. Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 07 лютого 2025 11:20
Дата відповіді: 08 лютого 2025 20:00
Керуючись п. 54 Постанови КМУ №1178 від 12.101.2022року, звертаємось щодо надання роз’яснень щодо положення п.3 Додатку 3 до тендерної документації та наголошуємо на необхідності приведення умов закупівлі у відповідність до положень чинного законодавства України.
п. 3 Додатку 3 до тендерної документації встановлює технічну вимогу в частині кількості АЗС, а саме:
«3. Обов’язковою умовою є можливість цілодобового режиму відпуску палива на підставі талонів/ скретч-карток на АЗС в кожному обласному центрі України за виключенням окупованих територій:
- по Одеській області, не менше 20 (двадцяти) АЗС, які розташовані в радіусі 70 км від міста Одеса;
- в м. Одеса не менше двох АЗС Учасника у кожному адміністративному районі міста;
- в Миколаївській області та в м. Миколаїв в кожному адміністративному районі міста.».
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати пояснення щодо необхідності встановлення кількості АЗС, зазначеній в п.3 Додатку 3 до тендерної документації, та додати документальне обґрунтування даної технічної вимоги уповноваженої особи, зовнішня форма якого має вигляд рішення/протоколу відповідно до вимог, встановлених Державної аудиторської служби України України для обґрунтування технічних характеристик закупівель.
Вимога носить дискримінаційний характер та обмежує коло потенційних учасників, що, у свою чергу, порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» базові принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. У випадку відмови, просимо надати документальне підтвердження наявності конкуренції при даній технічній вимозі з посиланням на мережі АЗС, керуючись загальнодоступними даними.
Ми, як потенційний учасник закупівлі, готові забезпечити своєчасну поставку палива, яке відповідає всім технічним характеристикам, відображеним умовами тендерної документації, та гарантувати належне виконання умов договору в повному обсязі у встановленій замовником кількості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення повідомляємо, наступне:
Вимога щодо встановлення кількості АЗС встановлена з метою забезпечення безперебійної діяльності установи.
На АЗС спостерігаються перебої з енергопостачанням, програмним забезпеченням, технічні несправності, відсутність бензину чи ДП, що унеможливлює заправку транспортних засобів Замовника. Віддалене розташування АЗС призводить до збільшення кілометражу до АЗС, що в свою чергу призводить до неможливості оперативного виконання завдань співробітників установи та додатково збільшує витрати на придбання палива. Специфіка роботи установи не дає можливості надання документів, що обгрунтовують умови стосовно необхідної кількості АЗС у тому чи іншому обласному центрі.
Дана вимога встановлена, враховуючи діяльність Замовника та обмежене фінансування для організації безперебійної та оперативної діяльності Установи.
Однак, реагуючи на ваше звернення, з метою максимального розширення кола потенційних учасників Закупівлі, Замовником будуть внесені відповідні зміни у технічну частину Тендерної документації.
Вимога щодо встановлення кількості АЗС встановлена з метою забезпечення безперебійної діяльності установи.
На АЗС спостерігаються перебої з енергопостачанням, програмним забезпеченням, технічні несправності, відсутність бензину чи ДП, що унеможливлює заправку транспортних засобів Замовника. Віддалене розташування АЗС призводить до збільшення кілометражу до АЗС, що в свою чергу призводить до неможливості оперативного виконання завдань співробітників установи та додатково збільшує витрати на придбання палива. Специфіка роботи установи не дає можливості надання документів, що обгрунтовують умови стосовно необхідної кількості АЗС у тому чи іншому обласному центрі.
Дана вимога встановлена, враховуючи діяльність Замовника та обмежене фінансування для організації безперебійної та оперативної діяльності Установи.
Однак, реагуючи на ваше звернення, з метою максимального розширення кола потенційних учасників Закупівлі, Замовником будуть внесені відповідні зміни у технічну частину Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
912 256,80
UAH
|
896 693,83
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
916 122,50
UAH
|
901 122,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
914 171,00
UAH
|
904 154,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Переможець |
896 693,83
UAH
|
17 лютого 2025 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2025 18:06
|
ДУ №1 до Договору від 25.02.2024.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2025 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2025 12:32
|
Договір №040415-240225-ШК2357 від 24.02.2025.pdf | укладений |
25 лютого 2025 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.9.2 Договору та підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178, Особливості). Сторони домовилися внести зміни та викласти у новій редакції: - п.п. 4.1. Ціна Договору складає : 896 633,90 грн. (Вісімсот дев'яносто шість тисяч шістсот тридцять три гривні 90 копійок), з ПДВ 0,00% |
Номер договору про закупівлю: | 040415-240225-ШК2357 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |