Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
10 264 224,00 UAH
UA-2025-01-31-014394-a c8de362f41af4345b7c537f1fee142d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Повар

+380966448361 stender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Світлана Повар
+380966448361
stender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2025 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2025 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2025 12:42
Початок аукціону: 17 лютого 2025 12:42
Очікувана вартість: 10 264 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 321,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Поставка товарів здійснюється на умовах DDP - склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»). Передбачається поставка товару в межах інших областей України в разі виникнення такої необхідності (іншої дислокації). Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається у письмовій формі, у формі факсу, телеграми, телефоном тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника.

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120064 кілограм
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
142320 кілограм
Хліб із борошна пшеничного першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
28000 кілограм
Булочка із борошна пшеничного першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики товарів
Дата подання: 03 лютого 2025 16:34
Дата відповіді: 04 лютого 2025 12:20
Шановний Замовнику! Яким нормативно-правовим актом встановлені вимоги до предмету закупівлі у частині вимог до ваги продукції, а саме хліб з пшеничногборошна 1го гатунку має важити 0,6 кг, а хліб житньо-пшеничний має виготовлятись вагою 0,7 кг. Ким це регламентовано? Чи буде розглядатись та прийматись пропозиція учасника , у якого хліб відповідає всім критеріям крім ваги буханки? Чи не вважає Замовник, що даними вимогами порушує основні принципи системи прозоро (відкритість, конкурентність, проорість)? Прохання внести зміни до тендреної документації, а саме прибрати дискримінаційні вимоги щодо ваги буханок (наявна вичерпна практика оскаржень у АМКУ, щодо даних вимог у ТД)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предмет закупівлі має відповідати вимогам ДСТУ 4583:2023 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Загальні технічні умови» та ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови» або нормативним документам виробника (ТУ, ТУУ, СОУ тощо, які не суперечать вимогам відповідного ДСТУ), допускається відхил маси: в бік зменшення - не повинен перевищувати 3,0 %, в бік збільшення - не обмежено.
Щодо якісних та технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2025 17:19
Дата відповіді: 04 лютого 2025 12:21
Шановний замовнику! 1. Предметом закупівлі є, в тому числі, Булочка із борошна пшеничного першого сорту, що повинна відповідати ДСТУ 4587:2023 «Вироби булочні. Загальні технічні умови» або нормативним документам виробника (ТУ, ТУУ, СОУ тощо, які не суперечать вимогам відповідного ДСТУ). Разом з тим, булочки за наведеними в ТД характеристиками виробляють за ДСТУ 4585:2021 "Вироби хлібобулочні здобні. Загальні технічні умови". Просимо внести відповідні зміни до ТД. 2. Тендерною документацією від учасників вимагається надати: копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника/Виробника (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). Акт без виявлених порушень, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання пропозицій. Просимо взяти до уваги, що вимагати акти вказуючи конкретний термін видачі є дискримінацією учасників, що підтверджується рішенням АМКУ № 3648-р/пк-пз від 27.02.2024, закупівля UA-2024-02-09-012151-a, оскільки діючими нормативно-правовими актами не передбачений тернмін дії зазначених актів та періодичність перевірок, за результатами яких складаються відповідні акти. У зв'язку із цим, просимо виключити з тендерної документації вимогу стсовоно терміну видачі відповідних актів. Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, незабаром буде внесено зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-04-000027 ● 0551a7c1265a4056aff5a4fe92b31621
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2025 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.03.2025 № 13-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-01-31-014394-a 31.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-10 11:56:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», згідно ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 10 264 224,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 № 41, укладеного Замовником з ТОВ Наша Булочка з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-13 16:46:23

Відповідь на запит від 10.03.2025 року

На Ваш запит від 10.03.2025 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», згідно ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 10 264 224,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a), Військова частина Т0500 повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо):
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», за бюджетною програмою 2105010 "Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту", відповідно до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проекту кошторису військової частини Т0500 на 2025 рік. Затвердженим кошторисом на 2025 рік від 05.01.2024 року встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття зобов’язань та здійснення платежів для виконання військової частини Т0500 своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень загального фонду КЕКВ 2230 «Продукти харчування», відповідно до затвердженого Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 20.01.2025 №518/1.7-27/35 відповідно до телеграми НР 518/1.5/25 від 20.01.2025 року (додається Додаток 1).
Закупівля здійснюється для забезпечення належного виконання функціональних обов’язків, покладених на військову частину Т0500, для харчування особового складу військової частини Т0500 протягом 2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби військової частини Т0500 з урахуванням вимог Закону України від 23.12.1997 року № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (поточна редакція), Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426 “Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту” (поточна редакція) та загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі визначені у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a.
Очікувана вартість: 10 264 224,00 грн. (Десять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі двісті двадцять чотири гривні 00 копійок), з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів).
Кількість товару:
- Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту – 120064,0 кг;
- Хліб із борошна пшеничного першого сорту – 142320,0 кг;
- Булочка із борошна пшеничного першого сорту – 28000,0 кг.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі ініціативною службою було здійснено аналіз цін на ринку, проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, умов поставки, оплати та вимог щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір відповідає середньому значенню таких пропозицій.
Аналіз цін на ринку та проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі (додаються Додаток 2).
2. Надання інформації щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 року №41, укладеного Замовником з ТОВ «Наша Булочка»:
На даний час, Договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 року №41 перебуває на стадії виконання, Постачальник належним чином виконує свої зобов'язання відповідно до умов Договору, дотримуючись встановлених термінів та вимог, а саме: поставка товару здійснюється погодженими партіями, виходячи з виробничих потреб Замовника, в терміни згідно заявок, товари супроводжуються документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам, що передбачені чинним законодавством України, поставка товару відбувається також в межах інших областей України, як передбачалося умовами Договору, так як у Замовника існує така необхідність. Документи на підтвердження щодо фактичного стану виконання Договору додаються (Додаток 3).

Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. «Витяг з Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення»;
Додаток 2 «Аналіз цін на ринку»;
Додаток 3 «Документи на підтвердження щодо фактичного стану виконання Договору №41 від 27.02.2025 року».

*Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде прихована чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" 8 105 304,00
UAH з ПДВ
7 416 897,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Смачна паляниця" 8 854 913,28
UAH з ПДВ
7 433 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Наша Булочка 9 271 624,32
UAH з ПДВ
9 271 624,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2025 12:56
Електронний підпис
14 лютого 2025 12:53
Цінова Пропозиція.docx.p7s
14 лютого 2025 12:53
Проєкт Договору.docx.p7s
14 лютого 2025 12:53
Лист- упаковка.docx.p7s
14 лютого 2025 12:53
Тех паспорта.pdf
14 лютого 2025 12:53
Аналогічні Договори.pdf
14 лютого 2025 12:53
Проєкт Договору.docx
14 лютого 2025 12:53
Акт 446.pdf
14 лютого 2025 12:53
Цінова Пропозиція.docx
14 лютого 2025 12:53
Якісне посвідчення.pdf
14 лютого 2025 12:53
Лист- упаковка.docx
14 лютого 2025 12:53
Акт Звірки.pdf
14 лютого 2025 12:53
Фото упаковк.pdf
14 лютого 2025 12:53
Документи Наровило.pdf
14 лютого 2025 12:53
УСТАНОВЧІ.pdf
14 лютого 2025 12:53
Лист-гарантія санкції.docx
14 лютого 2025 12:53
Сан обробка акти.pdf
14 лютого 2025 12:53
Довідка Постанова.pdf
14 лютого 2025 12:53
Документи Кравченко.pdf
14 лютого 2025 12:53
Листи-відгуки.pdf
14 лютого 2025 12:53
Документи Костюк.pdf

Публічні документи

13 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
13 лютого 2025 16:01
Електронний підпис
13 лютого 2025 15:58
Витяг-1(1).pdf
13 лютого 2025 15:58
Файл підпису(2).p7s
13 лютого 2025 13:08
Електронний підпис
13 лютого 2025 13:08
Електронний підпис
13 лютого 2025 12:58
Сканкопія Виписка.pdf
13 лютого 2025 12:58
Скан.протокол ЗЗУ №5.pdf
13 лютого 2025 12:58
Сканкопія Витяг.pdf
13 лютого 2025 12:58
Сканкопія Статуту.pdf
13 лютого 2025 12:58
Довідка засновники.pdf
13 лютого 2025 12:58
опис Код доступу.pdf
13 лютого 2025 12:58
Витяг-3.pdf
13 лютого 2025 12:58
Довідка корупція ТОВ.pdf
13 лютого 2025 12:58
inform.pdf(2).p7s
13 лютого 2025 12:58
Довідка.pdf.p7s
13 лютого 2025 12:58
Довідка.pdf1.p7s
13 лютого 2025 12:58
Банкрутство inform-3.pdf
13 лютого 2025 12:58
Файл підпису(1).p7s
13 лютого 2025 12:58
Медичні книжки.pdf
13 лютого 2025 12:58
дод.2 Договір ДЕОЛІК.pdf
13 лютого 2025 12:58
дод.2 Наказ на НАССР.pdf

Публічні документи

24 лютого 2025 13:07
Електронний підпис
24 лютого 2025 13:01
Довідка корупція ТОВ
20 лютого 2025 17:57
Електронний підпис
20 лютого 2025 17:33
Відомості про учасника
20 лютого 2025 17:33
Лист-згода з додатком 2
20 лютого 2025 17:33
Цінова пропозиція
13 лютого 2025 14:56
Електронний підпис
13 лютого 2025 14:53
АКТ 1503.pdf
13 лютого 2025 14:53
АКТ 446.pdf
13 лютого 2025 14:53
Витяг з ЄДР.pdf
13 лютого 2025 14:53
Декларація виробника.pdf
13 лютого 2025 14:53
Додаток 2.pdf
13 лютого 2025 14:53
Статут_опис_виписка.pdf
13 лютого 2025 14:53
Технічні умови .pdf
13 лютого 2025 14:53
Фото етикетки.pdf
13 лютого 2025 14:53
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"

ТОВ "Смачна паляниця"

ТОВ Наша Булочка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ"
#44375369
Відхилено 7 416 897,60
UAH з ПДВ
18 лютого 2025 10:57
ТОВ "Смачна паляниця"
#31480078
Відхилено 7 433 826,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2025 09:40
ТОВ Наша Булочка
#33469082
Переможець 9 271 624,32
UAH з ПДВ
24 лютого 2025 09:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 12:07

Документи

18 лютого 2025 10:57
Електронний підпис
18 лютого 2025 10:55
Протокол розгляду.pdf

Документи

20 лютого 2025 09:40
Електронний підпис
20 лютого 2025 09:38
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. 5) сканкопія договору (з усіма додатками, якщо такі передбачені (наприклад, у випадку пролонгації договору), та актами виконаних робіт/наданих послуг (за поточний місяць та/або попередній)) на проведення дезінфекції та дератизації складського приміщення, яке буде задіяно для зберігання готової продукції та автотранспорту (або документ, що посвідчує санітарну обробку транспортного засобу), який буде задіяно для перевезення товару. Документ/(и) повинен/(ні) діяти протягом 2025 року. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; У складі пропозиції Учасником надано файли: Договір дезинфекції виробничих приміщень_акти.pdf Договір дезинфекція транспортних засобів з актами.pdf, які містять Договір №166 від 01 лютого 2019 р., дія якого до 31 січня 2020 р., та Договір №01 від 02 січня 2019 р., дія якого 31 грудня 2019 р. Документів на підтвердження пролонгації даних договорів Учасником не надано, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відповідно до вимог Замовника документ/(и) повинен/(ні) діяти протягом 2025 року. 6) довідку Учасника в довільній формі з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва, країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання тощо); У складі пропозиції Учасником надано файл: Опис якісних характеристик товару.pdf, з Описом якісних характеристик товару, в якому міститься загальна інформація без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію Учасника. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка до п.47 Особливостей.pdf, в якому міститься загальна інформація (яка наведена замовником для прикладу) без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію учасника, а саме: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів). Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи на підтвердження пролонгації договорів на проведення дезінфекції та дератизації виробничих та складських приміщень та автотранспорту, привести у відповідність довідку Учасника в довільній формі з описом якісних характеристик товару (інформацію надати у ствердній або заперечній формі), привести у відповідність довідку у довільній формі згідно п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

24 лютого 2025 09:57
Електронний підпис
24 лютого 2025 09:56
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2025 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Наша Булочка
#33469082
9 271 624,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2025 09:57
Електронний підпис
24 лютого 2025 09:56
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 17:45
дог 41.pdf укладений
27 лютого 2025 17:41