Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
Код ЄДРПОУ: | 33111325 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
Контактна особа: |
Світлана Повар +380966448361 stender_t0500@dsst.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2025 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2025 13:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:42 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 12:42 |
Очікувана вартість: | 10 264 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 321,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Поставка товарів здійснюється на умовах DDP - склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»). Передбачається поставка товару в межах інших областей України в разі виникнення такої необхідності (іншої дислокації). Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається у письмовій формі, у формі факсу, телеграми, телефоном тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 18:01 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
05 лютого 2025 18:01 |
Додаток №2 Технічні вимоги (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
05 лютого 2025 18:01 |
Перелік змін.docx | |
31 січня 2025 19:52 |
Техніко-економічне обгрунтування.docx | |
31 січня 2025 19:52 |
Додаток №3 Форма пропозиції.docx | |
31 січня 2025 19:52 |
Додаток №1 Проєкт договору.docx |
05 лютого 2025 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2025 18:01 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
|||
05 лютого 2025 18:01 |
Додаток №2 Технічні вимоги (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
05 лютого 2025 18:01 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 січня 2025 19:52 |
Техніко-економічне обгрунтування.docx
|
|||
31 січня 2025 19:52 |
Додаток №3 Форма пропозиції.docx
|
|||
31 січня 2025 19:52 |
Додаток №1 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000027 ● 0551a7c1265a4056aff5a4fe92b31621
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 13-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-01-31-014394-a 31.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-10 11:56:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», згідно ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 10 264 224,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 № 41, укладеного Замовником з ТОВ Наша Булочка з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 16:46:23
Відповідь на запит від 10.03.2025 року
На Ваш запит від 10.03.2025 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти (хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту, хліб із борошна пшеничного першого сорту, булочка із борошна пшеничного першого сорту), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», згідно ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 10 264 224,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a), Військова частина Т0500 повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо):
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», за бюджетною програмою 2105010 "Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту", відповідно до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проекту кошторису військової частини Т0500 на 2025 рік. Затвердженим кошторисом на 2025 рік від 05.01.2024 року встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття зобов’язань та здійснення платежів для виконання військової частини Т0500 своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень загального фонду КЕКВ 2230 «Продукти харчування», відповідно до затвердженого Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 20.01.2025 №518/1.7-27/35 відповідно до телеграми НР 518/1.5/25 від 20.01.2025 року (додається Додаток 1).
Закупівля здійснюється для забезпечення належного виконання функціональних обов’язків, покладених на військову частину Т0500, для харчування особового складу військової частини Т0500 протягом 2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби військової частини Т0500 з урахуванням вимог Закону України від 23.12.1997 року № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (поточна редакція), Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”, Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426 “Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту” (поточна редакція) та загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі визначені у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за номером ID: UA-2025-01-31-014394-a.
Очікувана вартість: 10 264 224,00 грн. (Десять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі двісті двадцять чотири гривні 00 копійок), з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів).
Кількість товару:
- Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого сорту – 120064,0 кг;
- Хліб із борошна пшеничного першого сорту – 142320,0 кг;
- Булочка із борошна пшеничного першого сорту – 28000,0 кг.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі ініціативною службою було здійснено аналіз цін на ринку, проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, умов поставки, оплати та вимог щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір відповідає середньому значенню таких пропозицій.
Аналіз цін на ринку та проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі (додаються Додаток 2).
2. Надання інформації щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 року №41, укладеного Замовником з ТОВ «Наша Булочка»:
На даний час, Договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 27.02.2025 року №41 перебуває на стадії виконання, Постачальник належним чином виконує свої зобов'язання відповідно до умов Договору, дотримуючись встановлених термінів та вимог, а саме: поставка товару здійснюється погодженими партіями, виходячи з виробничих потреб Замовника, в терміни згідно заявок, товари супроводжуються документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам, що передбачені чинним законодавством України, поставка товару відбувається також в межах інших областей України, як передбачалося умовами Договору, так як у Замовника існує така необхідність. Документи на підтвердження щодо фактичного стану виконання Договору додаються (Додаток 3).
Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. «Витяг з Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення»;
Додаток 2 «Аналіз цін на ринку»;
Додаток 3 «Документи на підтвердження щодо фактичного стану виконання Договору №41 від 27.02.2025 року».
*Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде прихована чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.
- Відповідь на запит від 10.03.2025 року.pdf
- Додаток 1. Витяг з Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення.pdf
- Додаток 2. Аналіз цін на ринку.pdf
- Додаток 3. Документи на підтвердження щодо фактичного стану виконання Договору №41 від 27.02.2025 року.pdf
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" |
8 105 304,00
UAH з ПДВ
|
7 416 897,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Смачна паляниця" |
8 854 913,28
UAH з ПДВ
|
7 433 826,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Наша Булочка |
9 271 624,32
UAH з ПДВ
|
9 271 624,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" #44375369 |
Відхилено |
7 416 897,60
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2025 10:57
|
|
ТОВ "Смачна паляниця" #31480078 |
Відхилено |
7 433 826,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 09:40
|
|
ТОВ Наша Булочка #33469082 |
Переможець |
9 271 624,32
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 17:45
|
дог 41.pdf | укладений |
27 лютого 2025 17:41
|