Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навушники спеціальні (вид 2)
Очікувана вартість
38 096 100,00 UAH
UA-2025-01-31-011997-a 361a7bc5dad748e89cdac51bf69e2041
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бублик Дмитро Вікторович

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Бублик Дмитро Вікторович
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2025 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2025 12:19
Початок аукціону: 11 лютого 2025 12:19
Очікувана вартість: 38 096 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380 961,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1142883 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Товар звільнений від оподаткування податком на додану вартість на підставі пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Товар звільнений від оподаткування податком на додану вартість на підставі пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 комплект
Навушники спеціальні (вид 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Сума забезпечення: 1142883 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається а формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
Форма забезпечення
Оригінал платіжної інструкції
Забезпечення виконання договору
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 лютого 2025 17:17
Дата відповіді: 03 лютого 2025 17:08
Добрий день, шановний Замовнику! Пунктом 16.2 Оголошення визначено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що частиною 2 статті 5 Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевказане, повідомляємо про неможливість накласти КЕП або УЕП на окремі документи тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому з огляду на наступне. Відповідно до частини З статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлює, що електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром – у разі надання електронних довірчих послуг банками, іншими особами, що здійснюють діяльність на ринках фінансових послуг, державне регулювання та нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк України, операторами платіжних систем та/або учасниками платіжних систем, технологічними операторами платіжних послуг);  кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Згідно з частиною З статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги» порядок використання інформаційно- телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 затверджено Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Відповідно до пункту 6 цього Порядку Мінцифри для виконання функцій центрального засвідчувального органу забезпечує визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав, шляхом укладення відповідного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Тобто, щоб КЕП нерезидентів були визнані в Україні, спершу мас бути укладено відповідний міжнародний договір між Україною та відповідною країною нерезидента та мас виконуватись хоча б одна з умов, передбачених частиною 1 статті 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Однак на сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги”. Тобто наразі технічної сумісності засобів ЕДП нерезидентів та систем ЕДП України не існує. Таким чином, враховуючи те, що учасником спрощеної закупівлі є нерезидент та те, що міжнародних договорів між Україною та країною реєстрації (походження) учасника щодо визнання на території України сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів нерезидентів не було укладено, наща компанія не має можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та, відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі. Таким чином, просимо внести в документацію зміни та доповнити наступним положенням: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником - нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Разом з цим документи, складання (подання) яких передбачено та урегульовано законодавством України, можуть не передбачатись законодавством країн, де зареєстровані іноземні учасники.
Водночас згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ніщо не забороняє брати участь у закупівлях учаснику-нерезиденту. Якщо учасниками закупівлі є іноземні особи, такі учасники можуть надавати замовнику документи та інформацію на підтвердження відповідності встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимогам з урахуванням законодавства країни реєстрації такого учасника, в тому числі і роз’яснення від державних органів про те, що підприємства, які зареєстровані в системі, як нерезиденти можуть подавати пропозицію без накладання електронного підпису.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 03 лютого 2025 12:43
Дата відповіді: 03 лютого 2025 16:36
Добрий день. Просимо надати роз'яснення, щодо вимоги на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів: 1.Протокол(и) досліджень (випробувань) на відповідність технічній специфікації №17 від 24.11.2023 на виріб в цілому. Що саме мається на увазі "на виріб в цілому"? Це має бути протокол випробувань в обсязі згідно додатку 2 до підпункту 3.1.6.14 ТС №17 від 24.11.2023, як і передбачено ТС? Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, а також на відповідність вимогам маркування та пакування.
Терміни закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2025 14:03
Дата відповіді: 06 лютого 2025 17:50
Шановний Замовнику! Наша Компанія має намір прийняти участь у даній закупівлі. Очікувана вартість закупівлі є досить висока, товар специфічний, однак дуже мало часу надано для підготовки пропозиції. Для належного виконання вимог оголошення про проведення закупівлі, а також з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 7-10 днів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи потребу в забезпеченні особового складу Національної гвардії України речовим майном, Замовник не має можливості продовжити термін прийому пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" 22 950 000,00
UAH
19 499 999,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 36 750 600,00
UAH
19 500 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 29 250 000,00
UAH
28 488 078,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.Г." 35 910 000,00
UAH
28 799 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВЕКТОР-С" 36 630 000,00
UAH
28 800 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 лютого 2025 15:41
Електронний підпис
10 лютого 2025 15:41
Електронний підпис
10 лютого 2025 15:40
18) Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2025 15:40
10) Довідка ст. 236 ГКУ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2025 22:55
Електронний підпис
10 лютого 2025 22:55
Електронний підпис
10 лютого 2025 22:55
(19) фінзвіт 2024.pdf
10 лютого 2025 22:55
(2.1) Рішення_№2.pdf
10 лютого 2025 22:55
(5) Витяг_ПДВ.pdf
10 лютого 2025 22:55
(2.3) Статут_Юка.pdf
10 лютого 2025 22:55
(14) гарант лист імпорт.pdf
10 лютого 2025 22:55
(16) Dohovir 413.pdf
10 лютого 2025 22:55
(12) рф, білорусь, іран.pdf
10 лютого 2025 22:55
(13) дотримання норм.pdf
10 лютого 2025 22:55
(16) Akt pryiomu do doh 413.pdf
10 лютого 2025 22:55
(9) довідка ліцензія.pdf
10 лютого 2025 22:55
(16) Dohovir 414.pdf
10 лютого 2025 22:55
(16) Akt pryiomu do doh 414.pdf
10 лютого 2025 22:55
(6) гарант лист санкції.pdf

Публічні документи

10 лютого 2025 22:22
Електронний підпис
10 лютого 2025 22:22
Електронний підпис
10 лютого 2025 22:21
1.2.3. Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
10 лютого 2025 22:21
1.2.3. Опис.pdf
10 лютого 2025 22:21
1.5. витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 лютого 2025 22:21
1.11. довідка санкція 236.pdf
10 лютого 2025 22:21
т4. Лист 3М вид 2.pdf
10 лютого 2025 22:21
т2. 12.2-18-3_4956 СЕС.pdf
10 лютого 2025 22:21
1.9. довідка ліцензія.pdf
10 лютого 2025 22:21
1.19.1. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
10 лютого 2025 22:21
Гарантія 304.zip
10 лютого 2025 22:21
1.6. Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2025 22:21
Гарантія 304.zip

Публічні документи

10 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
10 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
10 лютого 2025 17:18
3.18.1. Лист-відгук.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:18
Банківська гарантія.rar.p7s
10 лютого 2025 17:18
3.17.3 Наказ Буйкевич.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:18
3.17.2 Наказ Притула.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:18
2.3.1. Статут ТОВ С.Т.Г..pdf.p7s
10 лютого 2025 17:18
3.17.1. Наказ Ярошенко.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:18
3.17.5 Трудові книжки.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:12
3.18.1. Лист-відгук.pdf
10 лютого 2025 17:12
2.3.1. Статут ТОВ С.Т.Г..pdf
10 лютого 2025 17:12
Банківська гарантія.rar
10 лютого 2025 17:12
3.17.3 Наказ Буйкевич.pdf
10 лютого 2025 17:12
3.17.1. Наказ Ярошенко.pdf
10 лютого 2025 17:12
3.9. Лист щодо ліцензії.pdf
10 лютого 2025 17:12
3.17.5 Трудові книжки.pdf
10 лютого 2025 17:12
3.17.2 Наказ Притула.pdf
10 лютого 2025 17:12
2.3.4. Рішення від 06.09.2024.pdf
10 лютого 2025 17:12
Банківська гарантія.rar

Конфіденційні документи

10 лютого 2025 17:18
3.18.2 Видаткова накладна за договором.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:18
3.18.5 Додаткова угода до договору поставки.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:18
3.18.3. Платіжна інструкція про оплату за договором.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:18
3.18.4 Договір поставки.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:12
3.18.2 Видаткова накладна за договором.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:12
3.18.4 Договір поставки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:12
3.18.5 Додаткова угода до договору поставки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

10 лютого 2025 17:12
3.18.3. Платіжна інструкція про оплату за договором.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційна інформація щодо замовника

Публічні документи

10 лютого 2025 18:56
Електронний підпис
10 лютого 2025 18:56
Електронний підпис
10 лютого 2025 18:43
Електронний підпис
10 лютого 2025 18:43
Електронний підпис
10 лютого 2025 18:42
110 попозиція.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
110_4 Гарантійний лист.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
кв 2 Баланс 2023.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Протокол_директор.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Наказ_директор.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Витяг ПДВ скан.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Баланс 2023.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
112_1 Довідка.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
112_9 Гарантійний лист.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
110_3 Лист-погодження.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
112_6 Гарантійний лист.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
document (20).pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Осадченко Д.С..pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
document (19).pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Видаткові накладні.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Договір оренди 01_02_24.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
112_11 Лист-згода.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Signed Warranty 02.04.25.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
110_2 Гарантійний лист.pdf.p7s
10 лютого 2025 18:42
Гарантія_1 142 883,00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

(19) фінзвіт 2024.pdf

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 304.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.Г."

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

ТОВ "ВЕКТОР-С"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"
#35842316
Відхилено 19 499 999,00
UAH
18 лютого 2025 18:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"
#44268810
Відхилено 19 500 000,00
UAH
18 лютого 2025 18:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 28 488 078,00
UAH
18 лютого 2025 18:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.Г."
#37578066
Відхилено 28 799 000,00
UAH
18 лютого 2025 18:37
ТОВ "ВЕКТОР-С"
#32961558
Відхилено 28 800 000,00
UAH
18 лютого 2025 18:45

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій