Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм маскувальний зимовий, тип 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
71 391 000,00 UAH
UA-2025-01-30-009156-a e23ed44a6cba4964908b1c505ccb7fd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2025 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2025 11:36
Початок аукціону: 10 лютого 2025 11:36
Очікувана вартість: 71 391 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356 955,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 713910 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Костюм маскувальний зимовий, тип 2 - N-02-01-02-000-0009

Місце поставки – Україна
Костюм маскувальний зимовий, тип 2 – 50000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 комплект
Костюм маскувальний зимовий, тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 713910 UAH
Форма підтвердження: документ
30 січня 2025 13:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2025 13:56
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
30 січня 2025 13:56
TS_KMZ_30122023.pdf
30 січня 2025 13:56
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
30 січня 2025 13:56
Розмірна сітка_Костюм_маскувальний_зимовий_тип_2.xlsx
30 січня 2025 13:56
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
30 січня 2025 13:56
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
30 січня 2025 13:56
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
30 січня 2025 13:56
Додаток № 8. Проект договору;.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 69 498 000,00
UAH з ПДВ
69 498 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 69 750 000,00
UAH з ПДВ
69 750 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 70 902 000,00
UAH з ПДВ
70 902 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕР-ТЕКСТ" 70 998 000,00
UAH з ПДВ
70 998 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 71 391 000,00
UAH з ПДВ
71 391 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 71 391 000,00
UAH з ПДВ
71 391 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄРМ-ГРУП" 71 391 000,00
UAH з ПДВ
71 391 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 лютого 2025 13:24
Електронний підпис
17 лютого 2025 13:23
5. Цінова п.а.pdf
17 лютого 2025 13:21
Електронний підпис
17 лютого 2025 13:21
4. витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 лютого 2025 13:21
2. Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
17 лютого 2025 13:21
6. Довідка ліцензія.pdf
12 лютого 2025 10:40
Електронний підпис
12 лютого 2025 10:07
Електронний підпис
12 лютого 2025 10:07
4. Лист-гарантія.pdf
12 лютого 2025 10:07
6. Витяг МВС.pdf
06 лютого 2025 19:27
Електронний підпис
06 лютого 2025 19:27
Електронний підпис
06 лютого 2025 19:26
3.3.2. договір 132.pdf
06 лютого 2025 19:26
3.1. довідка мтб.pdf
06 лютого 2025 19:26
4. Лист-гарантія.pdf
06 лютого 2025 19:26
Гарантія 276.zip
06 лютого 2025 19:26
3.3.1. Договір 140.pdf
06 лютого 2025 19:26
3.3.1. видаткові 140.pdf
06 лютого 2025 19:26
1. Цінова.pdf
06 лютого 2025 19:26
3.3.2. видаткова 132.pdf
06 лютого 2025 19:26
3.4. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
06 лютого 2025 19:26
Гарантія 276.zip

Публічні документи

09 лютого 2025 14:43
Електронний підпис
09 лютого 2025 14:43
Електронний підпис
08 лютого 2025 18:26
Виписка_Юка.PDF
08 лютого 2025 18:26
Рішення_№2.pdf
08 лютого 2025 18:26
Витяг_ПДВ.pdf
08 лютого 2025 18:26
витяг_04.04.24.pdf
08 лютого 2025 18:26
працівники.pdf
08 лютого 2025 18:26
лист-гарантія.pdf
08 лютого 2025 18:26
анкета.pdf

Публічні документи

07 лютого 2025 16:29
Електронний підпис
07 лютого 2025 16:29
Електронний підпис
07 лютого 2025 16:18
10_2. Довідка ф.о..zip
07 лютого 2025 16:18
10_6 Довідка ДПС.zip
07 лютого 2025 16:18
6_5 ВН дог.338.pdf
07 лютого 2025 16:18
10_4. Витяг МВС.zip
07 лютого 2025 16:18
Гарантія 115674-GL-97-152.rar
07 лютого 2025 16:18
6_4 ВН дог.336.pdf
07 лютого 2025 16:18
3. Акт, КМЗ тип 2.pdf
07 лютого 2025 16:18
8. Лист-гарантія.pdf
07 лютого 2025 16:18
6_6 ВН дог.434.pdf
07 лютого 2025 16:18
1. Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2025 16:18
10_4. Витяг МВС.pdf
07 лютого 2025 16:18
10_6 Довідка ДПС.PDF
07 лютого 2025 16:18
10_3. Довідка юр.о..zip
07 лютого 2025 16:18
Гарантія 115674-GL-97-152.rar

Публічні документи

09 лютого 2025 15:10
Електронний підпис
09 лютого 2025 15:10
Електронний підпис
09 лютого 2025 15:09
ГАРАНТІЯ 284.pdf.p7s.p7s
09 лютого 2025 15:09
Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf.p7s.p7s
09 лютого 2025 15:09
2. цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2025 15:09
19. inform (1).pdf
09 лютого 2025 15:09
1. Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf
09 лютого 2025 15:09
1. ГАРАНТІЯ 284.pdf
09 лютого 2025 15:09
18. Витяг МВС.rar
09 лютого 2025 15:09
20. Довідка ДПС Інтер.pdf
09 лютого 2025 15:09
21. Наказ антикорупція.pdf
09 лютого 2025 15:09
16. Довідка (8).zip
09 лютого 2025 15:09
17. Довідка (10).zip
09 лютого 2025 15:09
13. Лист-гарантія.pdf
09 лютого 2025 15:09
14. Анкета.pdf
09 лютого 2025 15:09
11. Видаткові-180 договір.pdf
09 лютого 2025 15:09
3. Гарантійний лист.pdf
09 лютого 2025 15:09
1. ГАРАНТІЯ 284.pdf
09 лютого 2025 15:09
ГАРАНТІЯ 284.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

06 лютого 2025 17:02
Електронний підпис
06 лютого 2025 17:02
Електронний підпис
06 лютого 2025 17:01
Анкета.pdf
06 лютого 2025 17:01
Анкета.pdf.asice.zip
06 лютого 2025 17:01
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2025 17:01
Fwd_Скан.zip
06 лютого 2025 17:01
КМЗ Т2 АКТ.pdf.asice.zip
06 лютого 2025 17:01
Досвід накладні.pdf
06 лютого 2025 17:01
Досвід накладні.pdf.asice.zip
06 лютого 2025 17:01
Файл підпису.p7s
06 лютого 2025 17:01
Лист-гарантія.pdf
06 лютого 2025 17:01
Файл підпису (1).p7s
06 лютого 2025 17:01
Лист щодо банкрутства.pdf
06 лютого 2025 17:01
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
06 лютого 2025 17:01
Анкета.pdf.asice.zip
06 лютого 2025 17:01
Витяг (1).pdf
06 лютого 2025 17:01
Витяг.pdf
06 лютого 2025 17:01
Анкета.pdf
06 лютого 2025 17:01
Баланс за 9міс 2024 з кв.2.pdf
06 лютого 2025 17:01
КМЗ Т2 АКТ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2025 15:51
Електронний підпис
07 лютого 2025 15:50
Договір 261 ОЛТЕКС МО.pdf
07 лютого 2025 15:50
Довідка працівники.pdf
07 лютого 2025 15:50
Довідка мтб.pdf
07 лютого 2025 15:50
Лист-гарантія .pdf
07 лютого 2025 15:50
Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2025 15:50
Анкета Додаток 6.pdf
07 лютого 2025 15:50
Договір 429 ОЛТЕКС МО.pdf
07 лютого 2025 15:50
Виписка ЄДР.pdf
07 лютого 2025 15:50
Договір 54 Олтекс МО.pdf
07 лютого 2025 15:50
ЗВІТ ЄСВ ОЛТЕКС 2024.rar
07 лютого 2025 15:50
Договір 56 ОЛТЕКС МО.pdf
07 лютого 2025 15:50
Акт перевірки КМЗ.pdf
07 лютого 2025 15:50
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf

Публічні документи

09 лютого 2025 19:36
Електронний підпис
09 лютого 2025 19:36
Гарантія 121274-Т-0455.rar
09 лютого 2025 19:36
Тех-ні_хар-ки Товару.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:36
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:36
Наказ до АП.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:36
Довідка_судимість.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:35
Довідка-працівники.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:35
Довідка_ДПС_ДОТ.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:35
Довідка-досвід.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:35
Довідка-обладнання.pdf.p7s
09 лютого 2025 19:35
Гарантія 121274-Т-0455.rar.p7s
09 лютого 2025 19:33
Наказ до АП.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка-обладнання.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка_судимість.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка_ДПС_ДОТ.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка-працівники.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка_корупція_дир-р.pdf
09 лютого 2025 19:33
Гарантія 121274-Т-0455.rar
09 лютого 2025 19:33
Довідка-досвід.pdf
09 лютого 2025 19:33
Цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2025 19:33
Тех-ні_хар-ки Товару.pdf
09 лютого 2025 19:33
Довідка_корупція_ТОВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 276.zip

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

витяг_04.04.24.pdf

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ІНТЕР-ТЕКСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Fwd_Скан.zip

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄРМ-ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Переможець 69 498 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2025 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2025 14:05

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ “Топ-Текс”: 1) документ передбачений пунктом 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не відповідає по формі додатку № 5 до Оголошення. 2) відсутній документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Привести у відповідність та надати документ передбачений пунктом 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) Надати документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2025 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
69 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2025 15:52
Договір 591-02-25-РМ.pdf укладений
24 лютого 2025 11:55