Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (шифер, руберойд)
Очікувана вартість
336 280,00 UAH
UA-2025-01-29-014025-a ● 760c0e6f2f8242b4bd9fd133bbbc9cf9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052904 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Інна Трофименко +380953079439 zakupivlyavikonkom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2025 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 12:03 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 12:03 |
Очікувана вартість: | 336 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 681,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штука
Шифер 8-хвильовий безазбестовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44112500-3 — Покрівельні матеріали
150 рулон
Руберойд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44112500-3 — Покрівельні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару протягом 90 календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2025 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2025 15:38 |
ТД_закупівля покрівельних матеріалів 2025 (2).doc | |
29 січня 2025 15:38 |
ТД_закупівля покрівельних матеріалів 2025 (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Руберойд
Дата подання: 29 січня 2025 17:19
Дата відповіді: 29 січня 2025 19:08
Шановний замовник.
В оголошенні про закупівлю та за текстом тендерної документації (Додаток 4 П.1 1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.) вказано "У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника .........вважати вираз «або еквівалент»."
Надайте будь ласка конкретну відповідь, чи буде розглянута пропозиція з "еквівалентом", основні технічні характеристики якого не гірші ніж в вказані в п.2 додатку 4, але в якості армуючої основи буде запропонований матеріал з армуючою основою "пліестер" що має показник "Величина розривного зусилля, не менше, Н (к/с) 343 (35)"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п.43 Особливостей).
З огляду на положення пунктів 43, 44 Особливостей, тендерна пропозиція з технічними характеристиками, які не відповідають характеристикам, встановленим Замовником, підлягає відхиленню.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п.43 Особливостей).
З огляду на положення пунктів 43, 44 Особливостей, тендерна пропозиція з технічними характеристиками, які не відповідають характеристикам, встановленим Замовником, підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2025 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" |
292 800,00
UAH з ПДВ
|
286 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
297 550,00
UAH з ПДВ
|
287 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "БУДПОСТАЧ-СХІД" |
325 500,00
UAH з ПДВ
|
321 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Войнов Ігор Володимирович |
331 500,00
UAH з ПДВ
|
321 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Переможець |
286 999,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:38
|
ТОВ БАСКО-допугода.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2025 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2025 15:56
|
ТОВ БАСКО договір.pdf | укладений |
19 лютого 2025 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Були внесені зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) відповідно до пп.5 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» |
Номер договору про закупівлю: | 15-юр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Шифер 8-хвильовий безазбестовий | 400 | штука |
307,02
UAH з ПДВ
|
Руберойд | 150 | рулон |
1 094,58
UAH з ПДВ
|