Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів 5-11-тих класів
Очікувана вартість
930 000,00 UAH
UA-2025-01-20-016972-a ● 6d96aa4078174b02807bd49d687b1a61
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №21-СПЕЦІАЛІЗОВАНА МИСТЕЦЬКА ШКОЛА ІМЕНІ ІГОРЯ ГЕРЕТИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42445905 |
Вебсайт: | http://school21.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ПРОСПЕКТ ЗЛУКИ, буд. 51 |
Контактна особа: |
Анастасія Гасінська +380981316084 aanastasiia.l21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 12:17 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 12:17 |
Очікувана вартість: | 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Під одиницею виміру "1 послуга" слід розуміти перелік та обсяг послуг, визначений в Додатку 2 до Тендерної документації
Вірним річним планом до даної закупівлі слід вважати UA-P-2025-01-27-010852-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів 5-11-тих класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, проспект Злуки 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за отримані послуги здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів з дня надання послуги та отримання належно оформлених актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 13:03 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції від 27.01.2025.docx | |
27 січня 2025 13:03 |
Тендерна документація від 27.01.2025.doc | |
27 січня 2025 13:03 |
Перелік змін від 27.01.2025.docx | |
27 січня 2025 13:03 |
Проект договору від 27.01.2025.docx | |
20 січня 2025 16:27 |
Проект договору.docx | |
20 січня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
20 січня 2025 16:27 |
Тендерна документація.doc | |
20 січня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx |
27 січня 2025 13:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2025 13:03 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції від 27.01.2025.docx
|
|||
27 січня 2025 13:03 |
Тендерна документація від 27.01.2025.doc
|
|||
27 січня 2025 13:03 |
Перелік змін від 27.01.2025.docx
|
|||
27 січня 2025 13:03 |
Проект договору від 27.01.2025.docx
|
|||
20 січня 2025 16:27 |
Проект договору.docx
|
|||
20 січня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
|||
20 січня 2025 16:27 |
Тендерна документація.doc
|
|||
20 січня 2025 16:27 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт договору
Дата подання: 24 січня 2025 23:09
Дата відповіді: 27 січня 2025 12:59
Вітаю!
У додатку 5 проЕкт договору в п.п. 5.5.3. зазначено Виконавець зобов’язаний підписати Акт, передбачений п. 5.7.1 цього Договору. У випадку наявності заперечень чи інших зауважень Виконавець має право викласти свою окрему думку стосовно змісту Акту, про що зазначається в ньому, та зобов’язаний підписати його.
Будьте ласкаві, підкажіть про який Акт йдеться? Адже в проЕкті договору згідно додатку 5 такого пункту немає! У розділі "V. НАДАННЯ ПОСЛУГ" останній пункт 5.5.4., після якого далі вже є розділ "VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН". Просимо пояснити вказану умову ТД та усунути неточності в ТД і внести зміни - додати інформацію про акт або ж сам пункт 5.7.1., про який йдеться в п.п. 5.5.3. додатку 5 проЕкт договору. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Замовником буде враховано ваші зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації!
предмет закупівлі
Дата подання: 24 січня 2025 23:20
Дата відповіді: 27 січня 2025 12:59
Вітаю!
Згідно п.п. 2.7. та 6.3.10 йдеться про те, що Виконавець доставляє в тому числі "готові страви" та вироби, а також забезпечує вивіз тари. Цитуємо:
"2.7. Виконавець самостійно поставляє продукти харчування, готові страви та вироби до дислокації закладу(-ів) освіти. Автотранспорт повинен бути придатний для поставки продуктів харчування, що швидко псуються. Автотранспорт повинен проходити своєчасну санітарну обробку та мати відповідні довідки.
6.3.10. Організовувати доставку автотранспортом продуктів харчування, готових страв, а також вивіз тари з приміщень, де буде здійснюватися безпосереднє харчування здобувачів освіти/дітей;"
Проте в умовах ДОДАТКУ 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вказано, що Послуга з організації гарячого харчування надається в приміщенні їдальні навчального закладу. Врахувати, що організація харчування здійснюється безпосередньо в приміщенні навчального закладу, підвіз готових страв і їх розігрівання не дозволяється.
То які послуги Ви закуповуєте: харчування в закладі освіти чи доставку готових страв? Бо якщо йдеться про доставку готових страв, то більш доцільним для тендеру може бути код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги. Пропонуємо усунути вказану неузгодженість шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Замовником буде враховано ваші зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації!
якість товару
Дата подання: 24 січня 2025 23:23
Дата відповіді: 27 січня 2025 12:59
Вітаю! Розділ ІІ проекту договору в додатку 5 називається "ІІ. ЯКІСТЬ ТОВАРУ", а предмет тендеру - послуги. Це технічна описка?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Замовником буде враховано ваші зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації!
документи про якість товару
Дата подання: 24 січня 2025 23:32
Дата відповіді: 27 січня 2025 12:59
Вітаю! У п.п. 2.3 проекту договору (додаток 5) Виконавець зобов’язується проводити закупівлю продуктів харчування та продовольчої сировини, які будуть використовуватися для приготування їжі, що відповідають вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо) та мають документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Проте в умовах додатку ДОДАТКУ 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вказано.
-Продукти харчування, які використовує учасник для приготування їжі, повинні мати необхідні сертифікати якості, харчування має бути збалансованим та калорійним, відповідати всім вимогам санітарного законодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021р., Постановою Кабінету Міністрів України № 856 від 19.06.2002 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02.02.2011 р. (Надати гарантійний лист про те, що при поставці продуктів харчування, будуть додаватися сертифікати якості харчових продуктів).
Тобто незрозуміло про які саме документи про якість йдеться, в ТЗ "сертифікати якості", а в договорі "декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи". Зауважимо, що різні продукти харчування можуть мати широкий спектр документів, що підтверджує їх якість, тому гадаємо, що було б доцільно використати формулювання "документ, що підтверджує якість товару". Або ж вказати однаковий перелік документів в ТЗ та проекті договору. В такому разі просимо пояснити, які конкретно документи про якість продуктів харчування повинен мати Виконавець?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Замовником буде враховано ваші зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації!
HACCP
Дата подання: 24 січня 2025 23:47
Дата відповіді: 27 січня 2025 12:59
Вітаю!
Згідно вимог законодавства, суб`єкти господарювання, які працюють з продуктами харчування повинні запровадити постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вказана система особливо важлива в закладах освіти, де є постійні процеси обігу харчових продуктів.
Така документація та відповідні заходи застосовуються у кожному місці ведення господарської діяльності, тобто Виконавець зможе їх запровадити після укладення договору. Але важливо, щоб працівники учасника мали відповідні знання та оперативно реалізували вимоги системт забезпечення безпечності та якості харчових продуктів. Зокрема, працівники учасника повинні мати знання і пройти навчання про вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів та отримати відповідні свідоцтва/сертифікати чи інші документи, які підтверджують наявність відповідних знань. А Ви, як замовник, можете такі документи вимагати у складі пропозиції учасника. Пропонуємо взяти інформацію до уваги і підсилити такою умовою свою ТД,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При формуванні тендерної документації замовник керується ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постановою КМУ №1178. Замовник не вбачає потреби встановлювати додаткові вимоги, окрім тих, що передбаченні на даному етамі тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ВАСИЛЬЄВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
864 900,00
UAH з ПДВ
|
860 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОХИЛЯК РОСТИСЛАВ СТЕПАНОВИЧ |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ВАСИЛЬЄВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ #3762307916 |
Відхилено |
860 250,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2025 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 16:42
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОХИЛЯК РОСТИСЛАВ СТЕПАНОВИЧ #3105703130 |
Переможець |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2025 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2025 11:56
|
дод уг 1 5 11 класи_compressed.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2025 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2025 11:54
|
дог 1402 5 1 класи_compressed.pdf | укладений |
18 лютого 2025 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1402/5-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |