Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні ДК 021:2015:15550000-8 (сметана жирністю 21% ДСТУ 4418) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Очікувана вартість
942 500,00 UAH
UA-2025-01-20-009913-a 54bbff1a4a1549728c7b69c1a0a4772d
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашковська Софія

380322546423 sophiapashkovska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66
Контактна особа: Пашковська Софія
380322546423
sophiapashkovska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень).Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кілограм
Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, згідно додатку до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

20 січня 2025 13:50
проект договору сметана Сихівського р-ну.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Упаковка Можливі значення:
  • плівка поліетиленова
  • Характеристики не суперечать ДСТУ 4418 Можливі значення:
  • так
  • Маса нетто від 400 до 400 г
    Безлактозна Ні
    Масова частка жиру від 21 до 21 %

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 23 січня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП "САВКРАЙ" 939 900,00
    UAH з ПДВ
    939 900,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    22 січня 2025 10:04
    Електронний підпис
    22 січня 2025 10:03
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Безлактозна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Характеристики не суперечать ДСТУ 4418 так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Упаковка плівка поліетиленова
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка жиру 21 %
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса нетто 400 г

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП "САВКРАЙ"
    #41378970
    Переможець 939 900,00
    UAH з ПДВ
    23 січня 2025 10:21

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 23 січня 2025 10:21

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПП "САВКРАЙ"
    #41378970
    939 900,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    12 лютого 2025 11:10
    додаткова угода_20250212_0001.pdf зміни до договору
    12 лютого 2025 11:10
    Електронний підпис укладений
    24 січня 2025 14:32
    договір _20250124_0001.pdf укладений
    24 січня 2025 14:31

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    10 лютого 2025
    Дата публікації змін до договору:
    12 лютого 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали цю Додаткову угоду у зв’язку з ухвалою Львівської міської ради № 5724 від 28.11.2024 року про зміну назви юридичної особи Замовника, Сторони погодили внести зміни до договору, замінивши найменування Замовника на: «Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради».
    Номер договору про закупівлю: 14
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML