Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №14 ім.Б.Лепкого Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 14039939 |
Місцезнаходження: | 46022, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клима Савури, 1 |
Контактна особа: |
Лівень Олена Теодорівна 380971382065 admin_school14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 369 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 847,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2025 20:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2025 20:52 |
Додаток 1 (1).docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Оголошення.docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 5.docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 2.docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Тендерна документація 1-4 класи.docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 4.docx | |
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 3.docx |
20 січня 2025 20:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2025 20:52 |
Додаток 1 (1).docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Оголошення.docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 5.docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 2.docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Тендерна документація 1-4 класи.docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 4.docx
|
|||
17 січня 2025 18:02 |
Додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-24-000061 ● 7c32691168fc490b9460999f4a976e3d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 18-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.02.2025 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2025-01-17-016656-a від 17.01.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 11:21:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (початкових класів)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-016656-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до зазначеної у річному плані закупівель замовника на 2025 рік інформації (UA-P-2025-01-17-022530-a), джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету.
Слід зазначити, що Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода), а з метою реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», запровадженої Регламентом (ЄС) Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 29.02.2024 №2024/792, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України) як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України, який може паралельно прискорити шлях України до набуття членства в Європейському Союзі.
За Планом України передбачено інвестиції (Інвестиція 1. Інвестиції в освіту) щодо спрямування підтримки на забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти (зокрема, на харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти).
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у додатку 4 якого визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, серед яких, зокрема: зазначення у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, емблеми Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (із зазначенням інформації про джерело фінансування та конкретного кроку Плану України).
Відповідно до статті 16 Рамкової угоди, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 передбачено забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України.
Зокрема, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4 до цієї постанови.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію, а саме:
- за рахунок яких джерел фінансування та в яких обсягах буде здійснюватися фінансування досліджуваної процедури закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ, донорів, тощо);
- зазначити відповідно до якого розділу Плану України (вказати розділ та крок) здійснюватиметься інвестування закупівлі за інструментом Ukraine Facility (у разі наявності у замовника відповідної інформації);
- зазначити причини не вказання у договорі закупівлі інформації, визначеної у додатку 4 Постанови КМУ №1318 та у статтях 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-28 20:49:13
Відповідь на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
17.01.2025 року Тернопільською загальноосвітньою школою І-ІІІ ст.. №14 ім. Б.Лепкого Тернопільської міської ради Тернопільської області (далі – Замовник) оголошено Закупівлю ID - UA-2025-01-17-016656-a «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів».
24.02.2025 р. по даній закупівлі розпочато моніторинг.
25.02.2025 р. о 11:21:54 оприлюднено запит про надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі, яке слід надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зважаючи на викладене, надаємо дану відповідь на запит про надання пояснення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-03-03 16:23:16
Відповідь на запит.
Через оновлення майданчику помилково підвантажились документи іншого навчального закладу
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 10:52:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (початкових класів)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-016656-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Аналізом планування закупівель та інших передумов здійснення закупівель встановлено, що у річному плані не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету, при тому що джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет.
Чому у річному плані не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету?
2. Аналізом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та в розділі «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» Додатку №1 до тендерної документації до учасників та переможця встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178, який на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 виключений та внесено зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 даних Особливостей №1178.
З огляду на зазначене надайте інформацію чому тендерну документацію складено не у відповідності до законодавства?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 17:09:39
Надання пояснення органу державного фінансового контролю на запит
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-01-17-016656-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-02-24-000061.
05.03.2025 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі .Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кіцак Юлія Володимирівна |
1 369 500,00
UAH з ПДВ
|
1 369 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кіцак Юлія Володимирівна #3160518522 |
Переможець |
1 369 500,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2025 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 16:53
|
Договір 1-4 класи.pdf | укладений |
05 лютого 2025 16:51
|