Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378)
Очікувана вартість
46 500,00 UAH
UA-2025-01-17-011237-a ● 73688a7601384f3ebd3d76db8e21dca4
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994391 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 20-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору.
СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Строк поставки товару: до 30 травня 2025 року.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Поставка товару здійснюється згідно потреби Замовника по заявці (одноразово).
Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Розгорнути
Згорнути
Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 20-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору.
СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Строк поставки товару: до 30 травня 2025 року.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Поставка товару здійснюється згідно потреби Замовника по заявці (одноразово).
Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюється за рахунок Постачальника.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Хек с/м, тушка без голови, 300-600г, ДСТУ 4378
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2025 14:21 |
Проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Розмірний ряд |
Можливі значення:
|
|
Частина |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2025 11:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Рибаков О.І. |
46 500,00
UAH з ПДВ
|
46 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рибаков О.І. #2300702936 |
Переможець |
46 500,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 10:41
|
Дог_26_ФОП Рибаков О.І..pdf | укладений |
24 січня 2025 10:40
|