Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент
Очікувана вартість
2 735 000,00 UAH
UA-2025-01-17-007672-a 2a8dd256a7fe4b6caeb67e15b9391621
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яніна Гарібова

+380957692883 yaninadp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Яніна Гарібова
+380957692883
yaninadp1@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2025 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2025 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2025 15:06
Початок аукціону: 28 січня 2025 15:06
Очікувана вартість: 2 735 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 82050,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 82050 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3584 штука
Цемент М500 (25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
325 тонна
Цемент М500 (насипом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 82050,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 82050 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
17 січня 2025 12:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2025 12:30
Оголошення спрощена закупівля.pdf
17 січня 2025 12:30
Проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання 24 год на усунення невідповідностей у банківській гарантії
Дата подання: 17 січня 2025 13:46
Дата відповіді: 20 січня 2025 17:27
шановний Замовник! В Оголошенні зазначено, що "Пропозиція Учасника, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього, відхиляється". Надайте роз'яснення, чи буде Замовник надавати 24 години на усунення невідповідностей у банківській гарантії та інших документах банку, якщо виявить такі навідповідності у пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до пункту 43 Особливостей: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника з дотриманням вимог законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2025 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА" 2 636 946,00
UAH з ПДВ
2 595 921,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БАСКО" 2 658 828,90
UAH з ПДВ
2 609 595,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 лютого 2025 08:11
Електронний підпис
06 лютого 2025 08:09
19eab5b2-c6c2-43ce-94e2-fbb8e3e332fb.pdf
06 лютого 2025 08:09
паспорт Губеня М.М. .pdf
06 лютого 2025 08:09
Довідка(2).zip
06 лютого 2025 08:09
довідка про ліцензію.pdf
06 лютого 2025 08:09
Витяг.pdf
29 січня 2025 16:23
Електронний підпис
29 січня 2025 16:22
паспорт Губеня М.М. .pdf
29 січня 2025 16:22
відгук Криницький (2).pdf
27 січня 2025 14:22
Електронний підпис
27 січня 2025 14:22
Електронний підпис
27 січня 2025 10:06
Електронний підпис
27 січня 2025 10:06
Електронний підпис
24 січня 2025 16:29
Електронний підпис
24 січня 2025 16:29
Електронний підпис
24 січня 2025 16:27
довідка санкції.pdf
24 січня 2025 16:27
Витяг ЄП.pdf.p7s
24 січня 2025 16:27
цінова пропозиція-1.pdf
24 січня 2025 16:27
довідка ГКУ.pdf
24 січня 2025 16:27
відгук .pdf
24 січня 2025 16:27
Витяг ЄП.pdf
24 січня 2025 16:27
довідка мтб.pdf
24 січня 2025 16:27
договір аналогічний.pdf
24 січня 2025 16:27
гарантійний лист .pdf
24 січня 2025 16:27
Договір оренди кол..pdf
24 січня 2025 16:27
Витяг ЄДР.pdf
24 січня 2025 16:27
лист згода.pdf
24 січня 2025 16:27
довідка про ліцензію.pdf
24 січня 2025 16:27
довідка покриття.pdf
24 січня 2025 16:27
сертифікат цемент.PDF
24 січня 2025 16:27
Паспорт Губеня М.М..pdf
24 січня 2025 16:27
накладна.pdf
24 січня 2025 16:27
проект договору.pdf
24 січня 2025 16:27
довідка про товар.pdf
24 січня 2025 16:27
платіжка покриття.pdf
24 січня 2025 16:27
Гарантійний лист 2 .pdf
24 січня 2025 16:27
fwdg01259304.zip

Публічні документи

27 січня 2025 20:41
Електронний підпис
27 січня 2025 20:41
Електронний підпис
27 січня 2025 19:04
Електронний підпис
27 січня 2025 19:03
Електронний підпис
27 січня 2025 19:02
3.3. Статут оригінал.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
1.1 п 45.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
11 Баланс 2023.PDF
27 січня 2025 19:02
12. тех вимоги.pdf
27 січня 2025 19:02
3.7 Опис.PDF.p7s
27 січня 2025 19:02
12.1 порівняльна табл.pdf
27 січня 2025 19:02
19.2 накладна.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.8 Витяг ЄДР 2024.11.19.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
Проєкт договору.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
25. цінова.pdf
27 січня 2025 19:02
3.7 Опис 20.06.2024.pdf
27 січня 2025 19:02
сертифікат цемент.jpg
27 січня 2025 19:02
3.4. Виписка ЄДР.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.4. Виписка ЄДР.pdf
27 січня 2025 19:02
2. довідка пункт 47.pdf
27 січня 2025 19:02
2. довідка пункт 47.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
сертифікат цемент.p7s
27 січня 2025 19:02
Проєкт договору.pdf
27 січня 2025 19:02
20 гарантійний лист 236.pdf
27 січня 2025 19:02
18. Довідка мтб.pdf
27 січня 2025 19:02
306_довідка покриття.zip
27 січня 2025 19:02
25. цінова.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3 Право підпису.pdf
27 січня 2025 19:02
15 лист обробка даних.pdf
27 січня 2025 19:02
6 Довідка обєднання.pdf
27 січня 2025 19:02
18. Довідка мтб.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.3. Статут оригінал.pdf
27 січня 2025 19:02
12.3 гарантійний лист.pdf
27 січня 2025 19:02
3 Право підпису.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.8 Витяг ЄДР 2024.11.19.pdf
27 січня 2025 19:02
1. абз 14 п 47.pdf
27 січня 2025 19:02
306_виписка.zip
27 січня 2025 19:02
11 Баланс 2023.PDF.p7s
27 січня 2025 19:02
1.1 п 45.pdf
27 січня 2025 19:02
3.7 Опис.PDF
27 січня 2025 19:02
3.7 Опис 20.06.2024.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
3.5. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 січня 2025 19:02
19.2 накладна.pdf
27 січня 2025 19:02
3.6 рішення про зміни.pdf
27 січня 2025 19:02
1. абз 14 п 47.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
12. тех вимоги.pdf.p7s
27 січня 2025 19:02
306_виписка.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

fwdg01259304.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору про закупівлю.

Підтверджую

ТОВ "БАСКО"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення виконання договору про закупівлю.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#3480014723
Переможець 2 595 921,00
UAH з ПДВ
31 січня 2025 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2025 12:05

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Виявлені невідповідності: Учасником у наданій пропозиції щодо підпису документів пропозицій та договору про закупівлю завантажено паспорт (файл Паспорт Губеня М.М..pdf) відсутня 6 сторінка паспорту. 2.1. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 (для фізичних осіб- підприємців) п. 1 Форми ІІ Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сканкопія паспорту громадянина України фізичної особи-підприємця (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або сканкопія паспорту громадянина України (а саме обидві сторони ID-картки), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або сканкопія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами). 3.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Сканкопію паспорту громадянина України фізичної особи-підприємця (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції (файл відгук .pdf) не було надано оригіналу відгука до аналогічного договору від 24 січня 2025 року №4. 2.2 Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор.19 п.4 Форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оригінал відгука виданий в 2024 або 2025 році (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання. 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал відгуку до наданого аналогічного договору.

Документи

31 січня 2025 10:40
Електронний підпис
31 січня 2025 10:38
Scan 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2025 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#3480014723
2 595 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2025 10:40
Електронний підпис
31 січня 2025 10:38
Scan 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2025 17:22
Scan.pdf укладений
11 лютого 2025 17:20