Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цемент
Очікувана вартість
2 735 000,00 UAH
UA-2025-01-17-007672-a ● 2a8dd256a7fe4b6caeb67e15b9391621
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Яніна Гарібова +380957692883 yaninadp1@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2025 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:06 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:06 |
Очікувана вартість: | 2 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у розмірі 82050,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82050 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3584 штука
Цемент М500 (25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
325 тонна
Цемент М500 (насипом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 12:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 12:30 |
Оголошення спрощена закупівля.pdf | |
17 січня 2025 12:30 |
Проєкт договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання 24 год на усунення невідповідностей у банківській гарантії
Дата подання: 17 січня 2025 13:46
Дата відповіді: 20 січня 2025 17:27
шановний Замовник! В Оголошенні зазначено, що "Пропозиція Учасника, що супроводжується
банківською гарантією, яка не відповідає вимогам 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та
додатків до нього, відхиляється". Надайте роз'яснення, чи буде Замовник надавати 24 години на усунення невідповідностей у банківській гарантії та інших документах банку, якщо виявить такі навідповідності у пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до пункту 43 Особливостей: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника з дотриманням вимог законодавства.
Відповідно до пункту 43 Особливостей: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника з дотриманням вимог законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2025 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
2 636 946,00
UAH з ПДВ
|
2 595 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАСКО" |
2 658 828,90
UAH з ПДВ
|
2 609 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГУБЕНЯ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА" #3480014723 |
Переможець |
2 595 921,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2025 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2025 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2025 17:22
|
Scan.pdf | укладений |
11 лютого 2025 17:20
|