Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2025-01-17-006730-a 8750dfcaf4e54dde889c4214fc656fb4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Єзик

+380505278704 tideporoh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1080
Код ЄДРПОУ: 24983059
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Владислав Єзик
+380505278704
tideporoh@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2025 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2025 11:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2025 11:45
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
АРМ у складі: Системний Блок Lenovo ThinkCentre neo 50q Gen 4(12LN0046UI), монітор 21.5 Lenovo ThinkVision S22e20(62C6KAT1UA), БФП Canoni-SENSYS MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
5 комплект
АРМ у складі: Системний Блок Lenovo ThinkCentre neo 50q Gen 4(12LN0046UI), монітор 21.5 Lenovo ThinkVision S22e20(62C6KAT1UA), Принтер Canon i-SENSYS LBP6030B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2025 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 січня 2025 15:33
Технічна специфікація.doc
17 січня 2025 12:01
Проект договору.docx
17 січня 2025 12:01
Додаток_№ 3 Форма пропозицii.docx
17 січня 2025 12:01
Оголошення.docx
20 січня 2025 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2025 12:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 січня 2025 15:33
Технічна специфікація.doc
17 січня 2025 12:01
Технічна специфікація.doc
17 січня 2025 12:01
Проект договору.docx
17 січня 2025 12:01
Додаток_№ 3 Форма пропозицii.docx
17 січня 2025 12:01
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 5
Дата подання: 18 січня 2025 17:05
Дата відповіді: 20 січня 2025 15:46
Шановний Замовник,згідно Додатка №5 п.6 Учасник повинен надати сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) ,тощо. Зауважимо,що компанії Lenovo,Canon ,або інші компанії надають гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа тільки для одного учасника закупівлі. Таким чином, це дискримінує інших учасників і звужує коло потенційних учасників закупівлі. Просимо скасувати вимогу про надання гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа виробника(ів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Зміни внесені до тендерної документації
так звані листи та корупція
Дата подання: 20 січня 2025 12:38
Дата відповіді: 20 січня 2025 15:50
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Зміни внесені до тендерної документації
авторізаційний лист
Дата подання: 20 січня 2025 18:45
Дата відповіді: 22 січня 2025 13:57
Добрий день шановний замовник Доводимо до Вашого відома, шо запити вище про аторизаційний лист не дискримінують торги Відсутність такого листа для всіх(або одного) постачальників зводить торги на нівець і завищує вартість закупівлі А заяви про те що це дискримінує - це тільки жадібність лінивих менеджерів які вчасно не бачать закупівлі Цей авторизаційний лист і умови по наданню нижчих цін все одно отримає компанія переможець і отримає нижці ціни Відсутність його(авторизаційного листа) в умовах торгів тільки завищує суму закупівлі Ми не приймаємо участь в цих торгах, але хочемо прозорих умов у всіх закупівлях для всіх учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2025 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кізима Олександра Ярославівна" 392 856,00
UAH з ПДВ
392 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2025 22:31
Електронний підпис
28 січня 2025 22:31
Електронний підпис
28 січня 2025 22:29
ThinkCentre neo 50q Gen 4_DoC RED_1.pdf
28 січня 2025 22:29
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Довідки.pdf
28 січня 2025 22:29
Довідка 1.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
12.2-18-3_14355.pdf
28 січня 2025 22:29
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2025 22:29
12.2-18-3_1502 dd 22.02.2023 PC_1.pdf
28 січня 2025 22:29
Лист-згода.pdf
28 січня 2025 22:29
12.2-18-3_1502 dd 22.02.2023 PC_1.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Проект договору.pdf
28 січня 2025 22:29
Довідка щодо печатки.pdf
28 січня 2025 22:29
Довідка 1.pdf
28 січня 2025 22:29
Проект договору.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Довідки.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Лист щодо статуту.pdf
28 січня 2025 22:29
Лист щодо статуту.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
12.2-18-3_14355.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Лист-згода.pdf.p7s
28 січня 2025 22:29
Гарантійний лист 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кізима Олександра Ярославівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кізима Олександра Ярославівна"
#2377111025
Переможець 392 856,00
UAH з ПДВ
31 січня 2025 16:11

Документи

31 січня 2025 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2025 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кізима Олександра Ярославівна"
#2377111025
392 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2025 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2025 14:15
додаткова угода.pdf укладений
20 лютого 2025 14:13
Електронний підпис укладений
11 лютого 2025 11:44
Договір А1080.pdf укладений
11 лютого 2025 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 392 856,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: невідповідності коду ДК у договорі про закупівлю та звіті про закупівлю в електронній системі Prozorro, виявлена уповноваженою особою Замовника