Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40475812 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
Контактна особа: |
Олена Жидецька +380974304624 lena_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 23:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80560000-7: Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги
Потреба 2025 року згідно рапорта.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 4 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015:80560000-7 Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги : визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником 80561000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Очікувана вартість 20400,00 грн. з ПДВ Послуги Власні кошти
Очікувана вартість 20400,00 грн. з ПДВ Послуги Власні кошти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.4. Розрахунки за надані освітні послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця у порядку 100 % сплати на підставі отриманих Замовником рахунків та актів виконаних робіт/послуг. Замовник вносить плату безготівково щомісячно на підставі актів наданих послуг/робіт шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів. 5.5. Якщо замовник є розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів, за надання освітньої послуги здійснюється попередня оплата відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». 5.6. Надані освітні послуги по цьому договору приймаються на підставі акту здачі-прийняття наданих освітніх послуг (для юридичних осіб). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2025 23:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2025 23:55 |
_Обгрунтування ціни_.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
_Обгрунтування ціни_.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
Оголошення.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
Оголошення.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
_Тендерна документація_Особливості_послуги_навчання_2025 рік_.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
_Тендерна документація_Особливості_послуги_навчання_2025 рік_.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
_Проект договору_Додаток №6_.docx | |
15 січня 2025 23:55 |
_Проект договору_Додаток №6_.docx |