Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка ПКД по проєкту «Капітальний ремонт водоводу «Білянська НС - III підйом», Донецька обл., м. Краматорськ» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2025-01-08-009073-a ● fde55a9afefa4c1293047adde1f7bb61
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 00191678 |
Місцезнаходження: | 85307, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, буд. 11 |
Контактна особа: |
Максим Мостовий +380990987205 tender.kpkvd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 20:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка ПКД по проєкту «Капітальний ремонт водоводу «Білянська НС - III підйом», Донецька обл., м. Краматорськ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури). Оплата за договором може здійснюватися третьою особою на підставі виставлених Підрядником рахунків на оплату та підписаних сторонами актів здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, у тому числі ПДВ. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за невиконання зобов’язань щодо оплати робіт третьою особою і не зобов’язаний відшкодувати будь-які витрати, понесені Підрядником у процесі виконання робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2025 12:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2025 12:57 |
3 ТДО Розробка ПКД Капремонт водоводу нова редакція від 15.01.2025.docx | |
15 січня 2025 12:57 |
Перелік змін від 15.01.2025.docx |
15 січня 2025 12:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2025 12:57 |
3 ТДО Розробка ПКД Капремонт водоводу нова редакція від 15.01.2025.docx
|
|||
15 січня 2025 12:57 |
Перелік змін від 15.01.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Додакту №2 (Примітки 2) до Завдання на проєктування (Акт огляду)
Дата подання: 12 січня 2025 08:14
Дата відповіді: 15 січня 2025 09:52
Вивчивши тендерну документацію Замовника та умови і вимоги до неї, наша організація прийшла до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у вищевказаній вимозі примітці 2 до завдання на проєктування тендерної документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, а отже наявне порушення принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, закріплених статтею 5 Закону № 922-VIII.Додатково прошу врахувати що за номером телефону викладеним у тендері зв'язатись з Уповноваженою особою Замовника неможливо оскільки номер не обслуговується.
Зокрема, встановлюючи відповідну вимогу щодо надання Акту огляду об’єкта, Замовник порушує наше право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно отримувати Акт огляду об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов та з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник за надуманих приводів може не підписати вищевказаний Акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Підтвердженням цьому є наступна ситуація, яка відбувалась у закупівлі UA-2023-07-03-010801-a.
Учасник неодноразово намагався отримати від Замовника Акт обстеження об’єкта, однак під час телефонних розмов щоразу виникають складнощі різного характеру зі сторони Замовника (наприклад, просять зателефонувати пізніше; пояснюють, що необхідно зібрати відповідну комісію, що є неможливим, оскільки не всі учасники даної комісії є на місці тощо). Відмовляються отримувати і підписувати Акт обстеження об’єкта аргументуючи це малою кількістю учасників. Фактично змушують учасника направити Акт обстеження об’єкта поштою чи передати через канцелярію установи. По отриманню Акту обстеження об’єкта затримують його підписання чи вчасне направлення учаснику. Тобто постійно відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, метою якої є не підписати (не надати) потенційним учасникам, зокрема Учаснику, Акт обстеження об’єкта.
Також не виключено, що учасник який пов'язаний із Замовником, буде підписувати такий Акт в самий останній момент перед закінченням подання тендерних пропозицій, і таким чином буде знати скільки і які конкретно потенційні учасники здійснили виїзд на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу. Таким чином, останній учасник знаходиться не в рівнозначних умовах з іншими учасниками, які обстежували об’єкт перед ним. А у випадку коли для участі в закупівлі подає тендерну пропозицію тільки один учасник, він може знаючи про відсутність інших учасників, подає тендерну пропозицію з цінову пропозицією, яка дорівнює або максимально наближена до очікуваної вартості замовника. У такому разі не може йти мова про такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Варто також зауважити, що в додатку 2 до тендерної документації не має вимоги щодо проведення акту обстеження. Додаток 2 містить лише дефектний акт.
Про те що надання акту обстеження об’єкту, який підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт, з зазначенням оптимальної ціни для повного виконання робіт, є порушенням принципів Закону № 922-VIII, орган оскарження Антимонопольного комітету України зазначила це у рішеннях за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 в закупівлі UA-2020-05-06-000306-c, № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 у закупівлі UA-2021-02-22-003442-a, №8708-р/пк-пз від 14.06.2023 у закупівлі UA-2023-05-24-013472-a, № 11537-р/пк-пз від 03.07.2024 у закупівлі UA-2024-06-17-009554-a та інших.
Замовник зазначає що «В результаті обстеження об’єкту, визначена відповідність (невідповідність) Технічному завданню (Додаток №2 до Оголошення про проведення закупівлі) об’єкта поточного ремонту». Тобто на учасника покладається фактично уточнення дефектного акту, і у випадку невідповідності технічного завдання з фактичними обсягами робіт, які подальші дії учасника і Замовника. Вочевидь спільне погодження дефектного акту - технічного завдання. Тобто учасник приймає участь в розробці тендерної документації
Однак таким чином Замовник перекладає тягар складання тендерної документації, а зокрема технічної специфікації, із самого себе на учасників, що не передбачено Законом № 922-VIII та Особливостями. Нагадаємо, що предметом закупівлі є столярні вироби (Металопластикові вікна з монтажем та демонтажем), а не надання послуг з технічного визначення розмірів, чи послуг з проектування монтажу та демонтажу. У цій Закупівлі Замовник має надати розміри (що він і зробив в Додатку 2) а учасник (переможець) виготовити за отриманими розмірами вікна, демонтувати старі і змонтувати ново виготовлені вікна за розмірами Замовника.
Відповідно до роз’яснення наведеного в Законі № 922-VIII:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Відповідно до п. 15 Особливостей (ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Якщо Замовник допускає, що інформації наведеної в Додатку 2 до тендерної документації може виявитися недостатньо для складання очікуваної вартості та допускає відхилення фактичного обсягу надання послуг (виконання робіт) від дефектного акту (технічного завдання), це означає що Замовник не визначив належним чином предмет закупівлі і на необхідному рівні не розробив технічну специфікацію. Таким чином іншими словами Замовник не знає, що купує, і пропонує учасникам не знати що продати Такі дії Замовник прямо суперечать вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей.
На підставі вище викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та встановлена умова, яка містить дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною 1 статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного просимо Вас розглянути питання щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації, а саме в частині надання акту обстеження та внести зміни шляхом видалення з тендерної документації вимоги Додатку 2 - примітка 2 «За для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційний учасник (фізична особа-підприємець або юридична особа, яка має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі) зобов’язаний відвідати об’єкт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника, офіційно звернувшись листом до Замовника. Для підтвердження відвідування та огляду об’єкту учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об’єкту (або іншого документу в довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника. Учасник має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.».
Таким чином, встановлюючи вищевказані дискримінаційні вимоги, Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право на доступ до інформації, право бути учасником і визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Ми є потенційним учасником закупівлі. Відомості щодо участі і наших перемог у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Ми вважаємо, що наші права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-01-08-009073-a.
Відповідно до вищевказаного присимо Вас внести в тендерну документацію відповідні зміни наведені в мотивувальній частині даного звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно примітки 2 Додатка 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати Акт відвідування та огляду об’єкту (або іншого документу в довільній формі) за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на складність проєкту та умови виконання робіт, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
В свою чергу Замовник гарантує відсутність будь-яких складнощів у проведенні огляду та підписуванні відповідного акту. Після офіційного звернення Учасника на електронну пошту Замовника (що вказана в тендерній документації) буде узгоджено час для проведення огляду з подальшим підписанням акту. Замовник гарантує збереження конфіденційної інформації, що має відношення до даної закупівлі.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Згідно примітки 2 Додатка 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати Акт відвідування та огляду об’єкту (або іншого документу в довільній формі) за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на складність проєкту та умови виконання робіт, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
В свою чергу Замовник гарантує відсутність будь-яких складнощів у проведенні огляду та підписуванні відповідного акту. Після офіційного звернення Учасника на електронну пошту Замовника (що вказана в тендерній документації) буде узгоджено час для проведення огляду з подальшим підписанням акту. Замовник гарантує збереження конфіденційної інформації, що має відношення до даної закупівлі.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Щодо огляду об'єкта
Дата подання: 16 січня 2025 11:06
Дата відповіді: 18 січня 2025 13:28
Відповідно до Вашої вимоги до даної закупівлі, щодо огляду об'єкта повідомляю, що ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо) є сенс у випадку перемоги і при підписанні договору, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні під час проведення закупівлі немає сенсу вносити зміни, оскільки замовник самостійно визначив перелік робіт необхідних для проектування, кожен Учасник до проведення відкритих торгів самостійно на власний розсуд оцінює свої можливості і для участі у відкритих торгах зустріч з Замовником робіт та огляд об'єкту не вплине на рішення брати участь, додатково Замовник отримує від Учасника відповідно до Додатку 1 перелік аналогічних договорів та перелік фахівців, котрі свідчать про спроможність виконувати роботи/послуги за даним напрямком (Довідка про досвід виконання аналогічного договору,Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучені при виконання робіт).Таким чином, дана вимога порушує права Учасників та є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм не беруть участь у закупівлях на рівних умовах, оскільки на даний момент Замовник на власний розсуд оцінює Учасників та обирає кому відповісти на електронний лист надісланий на пошту (tender.kpkvd@gmail.com)(що вказана в тендерній документації), а кому ні, з ким зустрітись та кого ігнорувати, що свідчить про корупційну складову даної закупівлі.
Прошу прибрати дану вимогу з закупівлі для прозорої участі учасників, це і буде гарантією відсутності складнощів.
У випадку ігнорування нашої вимоги про вилучення акту огляду, прошу Вас надати актуальні контактні дані Вашої організації за котрими з Вами можливо буде зв'язатись для підписання актів для участі та договору у випадку Перемоги.
Повідомляю, що запити надіслані на пошту (tender.kpkvd@gmail.com)(що вказана в тендерній документації) не отримують відповіді, контактний номер телефону Максима Мостового (+380990987205)(що вказаний в тендерній документації) не обслуговується, номери телефонів знайдені у мережі інтернет КП "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ"(+380629587549,+380623029416,+380629587549,+380623522233,+380629345117,+380623323489,380629345117,+380623323489) вимкнені та не обслуговуються, Уповноважена особа від КП "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ"- Юлія Крестіна(+380504749692) номер також не обслуговується.
Відповідно до вищевказаного прошу надати контактний номер телефона людини котра уповноважена ознайомити з інформацією про об'єкт, зустріти у випадку підписання акту огляду та провести огляд об'єкта, прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З огляду на складність проєкту та умови виконання робіт, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. В попередньому зверненні Замовником вже дана розгорнута відповідь на аналогічне питання.
Згідно примітки 2 Додатка 2 за для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційний учасник (фізична особа-підприємець або юридична особа, яка має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі) зобов’язаний відвідати об’єкт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника, офіційно звернувшись листом до Замовника. Повідомляємо, що на всі офіційні листи, що надходили на електронну пошту Замовником була надана відповідь. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний лист є офіційним, якщо містить вкладення з текстом офіційного документа у вигляді файлу (приєднані файли), скріпленого електронним цифровим підписом. Документи, отримані електронною поштою без електронного цифрового підпису (ЕЦП) не належать до офіційних. На Ваше прохання надаємо контактний телефон посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками: 0508693405. Контактні дані є дійсними та актуальними.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
З огляду на складність проєкту та умови виконання робіт, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. В попередньому зверненні Замовником вже дана розгорнута відповідь на аналогічне питання.
Згідно примітки 2 Додатка 2 за для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційний учасник (фізична особа-підприємець або юридична особа, яка має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі) зобов’язаний відвідати об’єкт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника, офіційно звернувшись листом до Замовника. Повідомляємо, що на всі офіційні листи, що надходили на електронну пошту Замовником була надана відповідь. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний лист є офіційним, якщо містить вкладення з текстом офіційного документа у вигляді файлу (приєднані файли), скріпленого електронним цифровим підписом. Документи, отримані електронною поштою без електронного цифрового підпису (ЕЦП) не належать до офіційних. На Ваше прохання надаємо контактний телефон посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками: 0508693405. Контактні дані є дійсними та актуальними.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЄКТУВАННЯ ТА ДИЗАЙН" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЄКТУВАННЯ ТА ДИЗАЙН" #43811518 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2025 14:43
|
Договір №300101-2025 від 30.01.2025 ПКД Капремонт.pdf | укладений |
30 січня 2025 14:41
|