Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
44 550 000,00 UAH
UA-2025-01-08-008878-a 91867bcff8624d3480dc350e65db4de5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 17 січня 2025 14:52
Початок аукціону: 17 січня 2025 14:52
Очікувана вартість: 44 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 445500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 - N-02-01-03-000-0005


Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна
Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1: 15000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штука
Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 445500 UAH
Форма підтвердження: документ
08 січня 2025 18:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2025 18:26
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 січня 2025 18:26
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
08 січня 2025 18:26
TS_KVVZ_type1.pdf
08 січня 2025 18:26
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 8 Проект договору .docx
08 січня 2025 18:26
Розмірна сітка_Куртка_вітровологозахисна_зимова_тип_1_вид_1.xlsx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
08 січня 2025 18:26
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
08 січня 2025 18:26
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
08 січня 2025 18:26
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2025 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 44 352 000,00
UAH з ПДВ
44 352 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 44 549 100,00
UAH з ПДВ
44 549 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 січня 2025 16:09
Електронний підпис
24 січня 2025 16:09
Щодо ліцензування.pdf
24 січня 2025 16:09
Щодо ліцензії.pdf.asice.zip
24 січня 2025 16:09
Щодо ліцензії.pdf
24 січня 2025 16:09
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2025 16:09
Витяг платника ПДВ.pdf
24 січня 2025 16:09
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
24 січня 2025 16:09
Витяг з ЄДР.pdf
22 січня 2025 14:45
Електронний підпис
16 січня 2025 16:47
Електронний підпис
16 січня 2025 16:47
Електронний підпис
16 січня 2025 16:47
Анкета.pdf.asice.zip
16 січня 2025 16:47
Анкета.pdf
16 січня 2025 16:47
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2025 16:47
Fwd_Fwd_.zip
16 січня 2025 16:47
Довідка про мат. базу.pdf
16 січня 2025 16:47
Анкета.pdf
16 січня 2025 16:47
Акт КВВЗ Тип 1.pdf.asice.zip
16 січня 2025 16:47
Лист-гарантія.pdf
16 січня 2025 16:47
Анкета.pdf.asice.zip
16 січня 2025 16:47
Акт КВВЗ Тип 1.pdf
16 січня 2025 16:47
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
16 січня 2025 16:47
Досвід накладні.pdf

Публічні документи

16 січня 2025 15:46
Електронний підпис
16 січня 2025 15:46
Електронний підпис
16 січня 2025 15:46
1. Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2025 15:46
10_4. Витяг МВС.zip
16 січня 2025 15:46
6_5 ВН дог.338.pdf
16 січня 2025 15:46
10_2. Довідка ф.о..zip
16 січня 2025 15:46
10_4. Витяг МВС.pdf
16 січня 2025 15:46
6_4 ВН дог.336.pdf
16 січня 2025 15:46
3. АКТ, КВВЗ тип 1, вид 1.pdf
16 січня 2025 15:46
6_6 ВН дог.434.pdf
16 січня 2025 15:46
10_3. Довідка юр.о..zip
16 січня 2025 15:46
Гарантія 115674-GL-97-146.rar
16 січня 2025 15:46
8. Лист-гарантія.pdf
16 січня 2025 15:46
10_6 Довідка ДПС.zip
16 січня 2025 15:46
10_6 Довідка ДПС.pdf
16 січня 2025 15:46
Гарантія 115674-GL-97-146.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Fwd_Fwd_.zip

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
Переможець 44 352 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2025 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2025 10:45

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ “Текстиль Контакт”: 1) відсутній документ передбачений пунктом 4 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 2) відсутній документ передбачений пунктом 5 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 3) відсутній документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Надати документ передбачений пунктом 4 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) Надати документ передбачений пунктом 5 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3) Надати документ передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2025 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
44 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2025 16:44
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 585 01-25.pdf укладений
05 лютого 2025 14:27