Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зоряна Костик +380334449097 zoryanakostik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2024 15:36 |
Тендерна документація.doc | |
31 грудня 2024 15:36 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000135 ● 18ee8ea7eace4239abe9aec4d27b990d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 НАКАЗ№ 12-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 17.03.2025 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-12-31-005947-a 31.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 10:52:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-005947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 15:17:09
Пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-31-005947-a
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в рамках моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)» (код ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення), номер закупівлі в ЕСЗ UA-2024-12-31-005947-a, Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) надає запитувані пояснення:
Замовником, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), було проведено відкриті торги (з особливостями) (UA-2024-12-31-005947-a) на закупівлю послуг «Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)» (код ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення) (далі – тендер / закупівля).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені Замовником з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 № 293, та інших нормативно-правових актів, якими визначено вимоги до прання медичної білизни.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-19 12:08:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-005947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до Додатку 1 тендерної документа Замовником затверджено такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, для підтвердження даного кваліфікаційного критерія учасник надає лист (довідку) в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому/-ій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема відповідної пральні (пралень).
Однак, в складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця «ЗАСЄКІН НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА» наявна довідка від 08.01.2025 №060, в якій відсутня інформація щодо матеріально-технічної бази (зокрема відповідної пральні (пралень).
Чому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднювалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника щодо наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема відповідної пральні (пралень)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАСЄКІН НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАСЄКІН НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #2931302029 |
Переможець |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 10:47
|
Договір про закупівлю послуг № 50-П.pdf | укладений |
21 січня 2025 10:45
|