Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
Контактна особа: |
Соколов Володимир Михайлович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 078 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 789,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Реконструкція порталів обхідної СШ 110 кВ на ПС-110/35/10 кВ № 54 "Жидачів" ПрАТ "Львівобленерго" (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 1, пункт 1.4.1.2) | Аванс | 10 | Календарні | 35 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки за фактично виконані роботи будуть здійснюватися згідно з підписаними Сторонами відповідними актами приймання виконаних робіт, на підставі виставленого Підрядником рахунку, за винятком суми попередньої оплати, сплаченої Замовником раніше, та врахованої як частина оплати за даним актом. Розрахунок проводиться шляхом оплати коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі отриманого від Підрядника рахунку. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 31 грудня 2024 09:30 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
Форма підтвердження: | документ |
31 грудня 2024 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2024 09:25 |
25VT-010VSO-0115-TD-роботи.docx | |
31 грудня 2024 09:25 |
1.4.1.2 Проєкт Рек. порталів обхідної СШ №54 Жидачів.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРO" |
2 078 928,00
UAH з ПДВ
|
2 078 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРO"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Витяг повний про відсутність судимості.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Витяг повний про відсутність судимості.zipПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Витяг повний про відсутність судимості.zipНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Лист про оплату забезпечення вик. договору.pdfСтрок дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Лист про оплату забезпечення вик. договору.pdfФорма забезпечення
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю «Реконструкція порталів обхідної СШ 110 кВ на ПС-110/35/10 кВ № 54 "Жидачів" ПрАТ "Львівобленерго" (код ДК 021:2015 - 45230000-8), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Підтверджую
Лист про оплату забезпечення вик. договору.pdfНаявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
- власна довідка з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, спеціальної техніки, механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки тощо) (далі – техніка) та технологій, необхідних для виконання робіт, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. До довідки включаються вся власна та залучена техніка та технології (в тому числі ліцензоване програмне забезпечення), які будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання та чинного законодавства України у цій сфері. Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження права власності/володіння/ користування тощо на всю техніку (власну та залучену) та технології, зазначені в довідці. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання та матеріально-технічної бази учасника/субпідрядника); - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим наведенням їх переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання та матеріально-технічної бази, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання та матеріально-технічної бази); - свідоцтво про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, видане органом, уповноваженим проводити державні метрологічні дослідження (подається на кожну одиницю засобів вимірювальної техніки, зазначену у довідці) (за необхідності). У випадку, якщо проєктною документацією на виконання робіт за предметом закупівлі передбачається необхідність залучення послуг випробувальної лабораторії, учасник процедури закупівлі надає документ, виданий органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції щодо дозволу виконувати вимірювальною лабораторією випробування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме - устатковання напругою понад 1000 В (дозвіл та/або свідоцтво про відповідність системи вимірювань та/або атестат та/або свідоцтво про атестацію та/або сертифікат про акредитацію вимірювальної лабораторії тощо). Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається для власних транспортних засобів учасника/субпідрядника); - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/ субпідрядником та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах); - лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником/субпідрядником та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. У разі, якщо учасник/субпідрядник є фізичною особою або фізичною особою – підприємцем, договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником процедури закупівлі та власником транспортного засобу, підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт). У разі, якщо договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником процедури закупівлі та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підтверджую
Папка №2.rarНаявність працівників відповідної кваліфікації
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субпідрядника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт відповідно до відомостей про потреби в кадрах за основними категоріями, які є складовою проєкту предмету закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №8. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво, протокол перевірки знань тощо); - кваліфікаційні сертифікати*, видані уповноваженими організаціями/ органами (за необхідності); - свідоцтва про підвищення кваліфікації*, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності). * подаються для працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Мінімальна кваліфікаційна вимога наявність в учасника процедури закупівлі: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • начальника дільниці / виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; • інженера в частині кошторисної документації; • інженера з охорони праці; • працівників робітничих спеціальностей.
Підтверджую
Папка №2.rarНаявність досвіду виконання аналогічного договору
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту електромереж з аналогічним фізичним обсягом (РУ напругою не менше 110 кВ – не менше 1 комплекту) та класом наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором не нижче ніж клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі. Довідка повинна супроводжуватись: - виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо); - документом, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація / дозвільний документ Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р., та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; період, за який складається довідка; найменування об’єктів, пускових комплексів, вартість виконаних робіт та витрати (з початку будівництва по звітний місяць включно, з початку року по звітний місяць включно, у тому числі за звітний місяць), П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками; - актом/актами приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором. Акт приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором повинен відповідати формі №КБ-2в відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р., та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; найменування об’єкта; період, за який складається акт; найменування робіт і витрат; обґрунтування (шифр і № позиції нормативу); одиницю виміру; кількість; поточну ціну одиниці виміру (у тому числі заробітну плату, експлуатацію машин та механізмів, заробітну плату машиністів та робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні); витрати на виконання робіт; витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт; витрати труда робітників, що обслуговують машини, на обсяг робіт, П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками. Акт/акти приймання виконаних будівельних робіт, надані учасником процедури закупівлі для підтвердження факту виконання робіт за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Учасник процедури закупівлі може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва одним договором або сумарно різними договорами. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Якщо у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором, актах приймання виконаних будівельних робіт, інших підтверджуючих документах не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
Підтверджую
Папка №2.rarНаявність фінансової спроможності
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2023 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2023 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підтверджую
Папка №2.rarПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРO" #00132486 |
Переможець |
2 078 928,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 15:47
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 січня 2025 15:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРO" #00132486 |
2 078 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 14:28
|
Машинозчитувальний формат Жидачів обхідна СШ.rar | укладений |
27 січня 2025 14:27
|
Кошторисна документація Жидачів обхідна СШ.pdf | укладений |
27 січня 2025 14:27
|
Договір 11-25-КБ.pdf | укладений |
27 січня 2025 14:27
|
машинозчитувальний договір.zip | укладений |
27 січня 2025 14:27
|