Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21380596 |
Вебсайт: | http://school3-kolegium.com.ua |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Соборна, 73 |
Контактна особа: |
Віта Павленко +380473324435 kolegiym_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 456 956,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 284,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2024 09:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2024 09:18 |
Меню.xlsb | |
31 грудня 2024 09:18 |
Тендерна документація харчування.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000053 ● d7d02934160f4bfab8dc1d7b84c7484d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 25-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-31-000621-a, 31.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 11:35:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-31-000621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-12-31-000621-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому примірне чотиритижневе меню, яке надано учасником фізичною особою-підприємцем Івановим Констянтином В'ячеславовичем в складі тендерної пропозиції, відрізняється від меню, визначеного Замовником в додатку 1 до Додатку 2 до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-14 12:00:49
Відповідь
- Розмір витрат по закупівлі «Послуги їдалень» обґрунтовано на основі даних «Мережі початкових класів навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» Смілянської міської ради Черкаської області на 2024-2025 навчальний рік станом на 27.12.2025» та довідок учнів 5-11 класів пільгових категорій (наказ по школі №3-колегіум від 30.12.2024 №146-АГ «Про результати моніторингу стану організації харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій за І семестр 2024-2025 навчального року». Вартість одноразового харчування на одного учня на 2025 рік визначено відповідно до рішення ХС сесії Смілянської міської ради від 25.12.2024 №90-3/VІІІ: для учнів вікової категорії 6-11 років у розмірі 50грн.20коп. на день; 11-14 років – 56грн.16коп. на день; 14 і більше років – 60грн.28коп. на день.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та за формулою «кількість учнів відповідної категорії * гранична норма вартості харчування для відповідної категорії * кількість днів харчування = очікувана вартість предмета закупівлі»;
- Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на шкільному сайті за посиланням:
https://school3-kolegium.com.ua/2508-5-krokiv-do-zdorovoho-kharchuvannia-8
- При підготовці тендерної документації Замовником у додатку 1 надано ПРИМІРНИЙ варіант меню, розроблений МОЗ України, який відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «ПОРЯДОК організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Фізичною особою-підприємцем Івановим Костянтином В’ячеславовичем надано варіант меню, яке задовольняє вимоги Постанови №305.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
1 456 956,60
UAH з ПДВ
|
1 456 956,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #2635201570 |
Переможець |
1 456 956,60
UAH з ПДВ
|
08 січня 2025 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 08:26
|
Договір.pdf | укладений |
16 січня 2025 08:24
|