Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИЮТІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05378803 |
Місцезнаходження: | 28034, Україна , Кіровоградська обл., смт. Приютівка, вул. Шкільна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Євгеній Вольський +380523564389 priyutivka-zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 4 Перелік для Переможця.pdf | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 2 Перелік для Учасника.docx | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 4 Перелік для Переможця.docx | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 2 Перелік для Учасника.pdf | |
17 грудня 2024 17:00 |
Тендерна документація.pdf | |
17 грудня 2024 17:00 |
Тендерна документація.docx | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 3 Проект Договору.pdf | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf | |
17 грудня 2024 17:00 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000013 ● aa988f2258264e50ad169a1f0c54911e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 № 3-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.01.2025 № 3-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-12-17-021596-a 17.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-20 15:55:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Утримання (прибирання снігу і посипання протиожеледними матеріалами) вулиць та доріг населених пунктів Приютівської селищної ради у зимовий період» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-17-021596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-23 15:39:53
Утримання (прибирання снігу і посипання протиожеледними матеріалами) вулиць та доріг населених пунктів Приютівської селищної ради у зимовий період
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено наступним чином і на підставі таких документів:
– сформовані для забезпечення утримання вулично-дорожньої мережі з урахуванням потреб замовника відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54 і ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» – щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
– визначений із загальнодоступної інформації про ціни, що діяли на момент формування бюджетного запиту та необхідних обсягів предмету закупівлі до розрахунку кошторису на 2025 рік затвердженого рішенням Приютівської селищної ради «Про бюджет Приютівської селищної територіальної громади на 2025 рік» від 20.12.2024р. №1489 – щодо розміру бюджетного призначення;
– розрахована з розміру бюджетних асигнувань і здійсненого самостійного аналізу інформації про ціни, що міститься у відкритому доступі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також враховуючи вартість укладених договорів попередніх періодів – щодо очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті: Приютівська селищна рада - вітаємо на офіційному веб-сайті (pryiutivka-community.gov.ua). За Вашим Запитом надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Утримання (прибирання снігу і посипання протиожеледними матеріалами) вулиць та доріг населених пунктів Приютівської селищної ради у зимовий період» (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-12-17-021596-a): https://pryiutivka-community.gov.ua/docs/1900394/, а також самого документу https://rada.info/upload/users_files/05378803/docs/d99e4ad76b956a4b16433daead8fb868.pdf. Зважаючи на початок військових дій та введення воєнного стану в Україні доступ до деякої інформації на веб-сайті може бути обмежений, а також можливі значні перебої зі зв’язком та інтернетом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23 11:27:36
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання (прибирання снігу і посипання протиожеледними матеріалами) вулиць та доріг населених пунктів Приютівської селищної ради у зимовий період» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-17-021596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно пункту 10 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
«10. Лист-згода, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI (зі змінами та доповненнями) за формою 5, встановленою в цьому додатку до тендерної документації від керівника або особи, яка представляє інтереси учасника при участі у тендері (підписання пропозиції) та особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру (у разі наявності таких осіб)».
В якому файлі тендерної пропозиції учасника «КП «ВОДОЛІЙ» Приютівської селищної ради» надано лист-згоду особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру відповідно до вимог пункту 10 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-28 09:39:01
Утримання (прибирання снігу і посипання протиожеледними матеріалами) вулиць та доріг населених пунктів Приютівської селищної ради у зимовий період
Уважно ознайомившись з Рішенням про початок моніторингу та після пояснень на Запит, що містив питання «для розігріву» на Ваш запит від 23.01.2025 з питанням стосовно наявності файлу тендерної пропозиції учасника «КП «ВОДОЛІЙ» Приютівської селищної ради», в якому надано лист-згоду особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру відповідно до вимог пункту 10 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації пояснюю, що такого файлу серед документів тендерної пропозиції даного учасника не надано через відсутність особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру.
Відповідно до пункту 10 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI (зі змінами та доповненнями) за формою 5, встановленою в цьому додатку до тендерної документації від керівника або особи, яка представляє інтереси учасника при участі у тендері (підписання пропозиції) та особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру (у разі наявності таких осіб)». Щодо особи, яка представляє інтереси учасника при участі у тендері (підписання пропозиції) завантажений файл «лист згода персональні дані.pdf», а щодо особи, яка представляє інтереси учасника при підписанні договору за результатами тендеру лист-згода надається у разі її наявності, тож даний договір підписує директор КП «ВОДОЛІЙ» Приютівської селищної ради Тополь Валерій Вікторович.
Зважаючи на формальність таких пояснень зазвичай вимогою на усунення виявленого порушення, що ставиться до Замовника (керівника) є дострокове розірвання договору, укладеного за результатами тендеру. У разі непідписання керівником додаткової угоди про припинення договору відповідальність за усунення порушення покладається на Закупівельника – Уповноваженої особи, тому цікаво як переконати керівника зробити це, дуже цікаво.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ВОДОЛІЙ" ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
928 973,74
UAH з ПДВ
|
928 973,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ВОДОЛІЙ" ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" #35079191 |
Переможець |
928 973,74
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 16:39
|
Дог. №1 (утрим.вул.узимку2025).pdf | укладений |
09 січня 2025 16:39
|