Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області
Очікувана вартість
229 538 779,20 UAH
UA-2024-12-09-018119-a ● 533741ad8e0f41c9a0f0a6f6296bc74a
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 229 538 779,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 295 387,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 грн. ( один мільйон гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5 % (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5 % (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму ___% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA048999980314060544000010756, ЄДРПОУ 37955989, Банк Казначейство України (ЕАП), одержувач ГУК у Київ. обл./Бучанська міська ТГ/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Адреса Об’єкту: вул. Малиновського, 74 м. Буча, Київська область. Обсяг робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (надалі - ЄІБ), щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) (за потреби та згідно з п.12.2 цього Договору) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 грудня 2024 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 грудня 2024 20:13 |
перелік змін до ТД від 25.12.2024.docx | |
25 грудня 2024 20:13 |
25.12.2024_KV06A_03_W_Реконструкція ЗОШ №1.DOCX | |
25 грудня 2024 20:13 |
178_КД_ВОБ.xls | |
25 грудня 2024 20:13 |
178_КД_ПВР.xls | |
09 грудня 2024 16:56 |
Протокол 127.pdf | |
09 грудня 2024 16:56 |
Оголошення про проведення торгів .pdf | |
09 грудня 2024 16:56 |
KV06A_03_W_Реконструкція ЗОШ №1.DOCX | |
09 грудня 2024 16:56 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_1.docx |
25 грудня 2024 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 грудня 2024 20:13 |
перелік змін до ТД від 25.12.2024.docx
|
|||
25 грудня 2024 20:13 |
25.12.2024_KV06A_03_W_Реконструкція ЗОШ №1.DOCX
|
|||
25 грудня 2024 20:13 |
178_КД_ВОБ.xls
|
|||
25 грудня 2024 20:13 |
178_КД_ПВР.xls
|
|||
09 грудня 2024 16:56 |
Протокол 127.pdf
|
|||
09 грудня 2024 16:56 |
Оголошення про проведення торгів .pdf
|
|||
09 грудня 2024 16:56 |
KV06A_03_W_Реконструкція ЗОШ №1.DOCX
|
|||
09 грудня 2024 16:56 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шодо фінансової спроможності
Дата подання: 10 грудня 2024 10:32
Дата відповіді: 12 грудня 2024 10:48
Шановний Замовник! Щодо вимоги - «Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.» . Надайте відповідь, у Учасника повинно кожен рік на протязі 5 років бути середньорічний оборот не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі? Що робити новим підприємствам, які були створені 2021-2024 роках?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Під середньорічним оборотом розуміється сума обороту за кожен рік розділена на кількість років. (Наприклад: (1+2+3+4+5)/5). У разі якщо учасник розпочав свою діяльність менше ніж 5 років тому, середньорічний оборот розраховується виходячи з фінансової діяльності. Тобто якщо це три останні роки в такому випадку обрахунок виглядатиме наступним чином: (0+01.+2+3)/5. Тобто саме середньорічний дохід має становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під середньорічним оборотом розуміється сума обороту за кожен рік розділена на кількість років. (Наприклад: (1+2+3+4+5)/5). У разі якщо учасник розпочав свою діяльність менше ніж 5 років тому, середньорічний оборот розраховується виходячи з фінансової діяльності. Тобто якщо це три останні роки в такому випадку обрахунок виглядатиме наступним чином: (0+01.+2+3)/5. Тобто саме середньорічний дохід має становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 17 грудня 2024 19:26
Дата відповіді: 20 грудня 2024 11:41
Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно зі п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник у своїй вимозі вимагає, по-перше, щоб Учасник надав листи-відгуки адресовані саме йому, однак листи-відгуки надаються тим хто звертається за таким відгуком. Вимагати звернення від контрагентів Учасника саме до Відділу освіти Бучанської міської ради є не законним. По-друге, Замовник вимагає надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва, однак відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №923 від 08.10.2008 року "Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обʼєктів" за введення обʼєкта в експлуатацію відповідає Замовник, і лише Замовник уповноважений подавати такі документи. Підрядна організація не несе відповідальності за введення обʼєкта в експлуатацію. Тому чи ввів Замовник обʼєкт, що будувався Учасником в експлуатацію, чи ні - не стосується виконання Учасником аналогічного договору та не підтверджує чи не спростовує його виконання.
На думку Антимонопольного Комітету України у листі №20-29/08-3600 від 12.03.2020 року до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України про надсилання рекомендацій, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно використовуються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь в конкурсі.
Звертаємося до Вас з вимогою, усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання розʼяснень
Дата подання: 17 грудня 2024 19:27
Дата відповіді: 20 грудня 2024 11:42
Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Однак, Замовник не визначив у тендерній документації, який клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі. Просимо надати розʼяснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що клас наслідків об’єкта предмета закупівлі – СС2.
Усунення недоліків у вимогах технічного завдання
Дата подання: 17 грудня 2024 19:29
Дата відповіді: 20 грудня 2024 11:43
Звертаємося до Вас з проханням, задля підготування тендерної пропозиції, додати Підсумкову відомість ресурсів, у звʼязку з тим що у технічному завданні відсутнє устаткування, яке повинно монтуватися.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
Усунення недоліків у технічному завданні
Дата подання: 17 грудня 2024 19:30
Дата відповіді: 20 грудня 2024 11:45
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) Учасник процедури закупівлі має включити до технічного завдання звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.
Звертаємося до Вас з проханням або додати до тендерної документації звіт з експертизи на даний обʼєкт або усунути дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник ! Додаток 3 (Технічне завдання) наведений окремим додатком та містить інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі. Заповнювати Додаток 3 до тендерної документації не потрібно, відповідно вимога «звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.» немає відношення до Учасника процедури закупівлі.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 20 грудня 2024 12:01
Дата відповіді: 21 грудня 2024 13:09
Відповідно до п. 5.2. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник зазначає, що Обов’язковою умовою є також наявність у учасника наступних працівників: інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (з відповідним підтвердженням свідотцтвом/сертифікатом); експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом), інженера – геодезиста (зі свідоцтвом про підвищення кваліфікації).
У своєму розʼяснення про клас наслідків обʼєкту Замовник зазначив, що клас наслідку даного обʼєкту є СС2. Тому вимога, що у Учасника має бути наявний у штаті або за договором цивільно-правового характеру експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) є необгрунтованим та дискримінаційним.
Звертаємося до вас з вимогою привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дана вимога передбачає залучення експерта технічного обстеження будівель та споруд в залежності від потреби при виконання робіт передбачених предметом закупівлі, відповідно класи наслідків зазначені через кому , тобто «АБО», а саме:
експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом).
Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом).
Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Розʼяснення
Дата подання: 25 грудня 2024 10:31
Дата відповіді: 25 грудня 2024 14:24
Доброго дня.
У відповідь на наш запит від 17.12.2024 року Замовник зазначив, що до тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, а саме додана Підсумкова відомість ресурсів.
До подачі тендерної пропозиції залишилось 4 календарні дні, однак Замовником не було внесено жодних змін до тендерної документації.
Повідомте, будь ласка, коли будуть внесені зміни до тендерної документації та чи буде продовжено термін подачі тендерних пропозицій?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації, згідно відповіді на запит від 17.12.2024 року. У разі необхідності та у випадку передбаченому вимогами чинного законодавства, строк подання тендерних пропозицій буде продовжено.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 грудня 2024 09:46
Дата відповіді: 27 грудня 2024 08:50
Відповідно до п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовник 25.12.2024 року о 20:00 опублікував на майданчику зміни до тендерної документації. Ці зміни передбачили публікацію оновленої Відомості обсягів робіт та Підсумкової відомості ресурсів. Замовник опублікував зовсім нове технічне завдання, яке ніяк не погоджується зі старою Відомістю обсягів робіт, однак не продовжив терміни подання тендерної пропозиції. Такий обʼєм роботи неможливо зробити за 3 календарні дні. Замовник дискримінує учасників процедури закупівлі, обмежуючи час подання тендерної пропозиції по оновленому технічному завданню. Вимагаємо продовжити термін подання тендерної пропозиції у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: гідно п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни до тендерної документації були внесені 25.12.2024 відповідно станом на дату внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозиції залишалося не менше чотирьох днів.
Зазначені зміни внесені у відповідності до положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Зміни до тендерної документації були внесені 25.12.2024 відповідно станом на дату внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозиції залишалося не менше чотирьох днів.
Зазначені зміни внесені у відповідності до положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-12-09-018119-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ НІДКОМ, Код ЄДРПОУ:41564138
Дата подання: 08 січня 2025 14:16
Дата подання: 08 січня 2025 14:16
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 січня 2025 12:34
рішення від 10.01.2025 № 427.pdf
Дата публікації: 10 січня 2025 12:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2025 № 712.pdf
Дата публікації: 17 січня 2025 12:12
рішення від 16.01.2025 № 712.pdf
Дата публікації: 20 січня 2025 15:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ |
222 435 345,21
UAH з ПДВ
|
222 435 345,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Відхилено |
222 435 345,21
UAH з ПДВ
|
03 січня 2025 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2025 11:51
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій