Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 (ДК 021:2015: 18920000-4: Сумки)
Очікувана вартість
63 522 800,00 UAH
UA-2024-12-09-006393-a 398b2bdc44724566ab77bbb76b3424bb
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2024 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 24 грудня 2024 14:55
Початок аукціону: 24 грудня 2024 14:55
Очікувана вартість: 63 522 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 614,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 635228 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


N-02-02-02-000-0003

N-02-02-02-000-0003

Місце поставки – Україна

Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 (ДК 021:2015: 18920000-4: Сумки) - 40 тис. шт





Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 штука
Сумка транспортна індивідуальна, тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2025
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 635228 UAH
Форма підтвердження: документ
09 грудня 2024 11:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
09 грудня 2024 11:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 8 Проект договору.docx
09 грудня 2024 11:41
SUMKA_TRANSPORTNA_INDYVIDUALNA_h.pdf
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 грудня 2024 11:41
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
09 грудня 2024 11:41
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2024 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДВЄ" 63 120 000,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА 63 522 800,00
UAH з ПДВ
61 800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 61 999 200,00
UAH з ПДВ
61 999 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 63 520 800,00
UAH з ПДВ
63 520 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 63 522 800,00
UAH з ПДВ
63 522 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 грудня 2024 19:58
Електронний підпис
29 грудня 2024 19:54
4. Статут з описом.pdf
29 грудня 2024 19:54
4. Статут з описом.pdf.p7s
29 грудня 2024 19:54
6. Витяг з ЄДР.pdf
29 грудня 2024 19:54
6. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
23 грудня 2024 15:43
Електронний підпис
23 грудня 2024 15:41
1. Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2024 15:41
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 грудня 2024 15:41
12. Витяг МВС.p7s
23 грудня 2024 15:41
12. Витяг МВС.pdf

Публічні документи

23 грудня 2024 10:59
Електронний підпис
23 грудня 2024 10:59
Електронний підпис
23 грудня 2024 10:59
Блюс І.Р..zip
23 грудня 2024 10:59
Виписка Блюс І.Р..pdf
23 грудня 2024 10:59
inform.pdf.p7s
23 грудня 2024 10:59
inform.pdf

Публічні документи

23 грудня 2024 16:17
Електронний підпис
23 грудня 2024 16:17
Електронний підпис
23 грудня 2024 16:11
Код доступу СТАТУТ.pdf
23 грудня 2024 16:11
Довідка працівники.pdf
23 грудня 2024 16:11
Акт перевірки СТІ.pdf
23 грудня 2024 16:11
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2024 16:11
Анкета Додаток 6.pdf
23 грудня 2024 16:11
Довідка мтб.pdf
23 грудня 2024 16:11
накази працівники.rar
23 грудня 2024 16:11
Виписка Прайм.pdf
23 грудня 2024 16:11
статут ПРАЙМФОРМ.pdf
23 грудня 2024 16:11
Витяг ЄДР ПРАЙМ 26.01.pdf

Публічні документи

23 грудня 2024 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2024 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2024 17:16
10_4 Витяг МВС.rar
23 грудня 2024 17:16
10_6 Довідка ДПС.pdf
23 грудня 2024 17:16
10_2. Довідка ф.о..zip
23 грудня 2024 17:16
3. Акт СТІ тип 2, 2024.pdf
23 грудня 2024 17:16
8. Лист-гарантія.pdf
23 грудня 2024 17:16
Гарантія 115674-GL-97-120.rar
23 грудня 2024 17:16
10_4 Витяг МВС.pdf
23 грудня 2024 17:16
1. Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2024 17:16
10_6 Довідка ДПС.zip
23 грудня 2024 17:16
10_3. Довідка юр.о..zip
23 грудня 2024 17:16
Гарантія 115674-GL-97-120.rar

Публічні документи

23 грудня 2024 14:47
Електронний підпис
23 грудня 2024 14:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДВЄ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Блюс І.Р..zip

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДВЄ"
#37269061
Переможець 60 000 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2024 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2024 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДВЄ"
#37269061
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи