Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 (ДК 021:2015: 18920000-4: Сумки)
Очікувана вартість
73 845 255,00 UAH
UA-2024-12-09-006275-a ee2c9853054643178984a13b2111164c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2024 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2024 11:37
Початок аукціону: 20 грудня 2024 11:37
Очікувана вартість: 73 845 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 226,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 738452.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


N-02-02-02-000-0003

N-02-02-02-000-0003

Місце поставки – Україна

Сумка транспортна індивідуальна, тип 2 (ДК 021:2015: 18920000-4: Сумки) - 46,5 тис. шт





Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46500 штука
Сумка транспортна індивідуальна, тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2025
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 738452.55 UAH
Форма підтвердження: документ
09 грудня 2024 11:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
09 грудня 2024 11:38
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
09 грудня 2024 11:38
SUMKA_TRANSPORTNA_INDYVIDUALNA_h.pdf
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 8 Проект договору.docx
09 грудня 2024 11:38
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
09 грудня 2024 11:38
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2024 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІК" 65 844 000,00
UAH з ПДВ
65 844 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 73 005 000,00
UAH з ПДВ
73 005 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДВЄ" 73 753 650,00
UAH з ПДВ
73 753 650,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 73 842 930,00
UAH з ПДВ
73 842 930,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА 73 845 255,00
UAH з ПДВ
73 845 255,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 73 845 255,00
UAH з ПДВ
73 845 255,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2024 11:54
Електронний підпис
25 грудня 2024 11:52
Файл підпису.p7s
25 грудня 2024 11:52
Довідка Рябов.zip
25 грудня 2024 11:52
Довідка МІК.zip
25 грудня 2024 11:52
Довідка ДПС 16.12.pdf
25 грудня 2024 11:52
Витяг.pdf
25 грудня 2024 11:52
АКТ СТІ, тип 2.pdf
25 грудня 2024 11:52
inform.pdf.p7s
25 грудня 2024 11:52
inform.pdf
25 грудня 2024 11:52
5. Цінова пропозиція.pdf
25 грудня 2024 11:52
4. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
25 грудня 2024 11:52
3. Витяг_мік_04.12.2024.pdf.p7s.zip
25 грудня 2024 11:52
2. Статут МІК 14.05.24.pdf
19 грудня 2024 16:49
Електронний підпис
19 грудня 2024 16:49
Електронний підпис
19 грудня 2024 16:45
J05104~1.PDF
19 грудня 2024 16:45
1. Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 16:45
inform.pdf
19 грудня 2024 16:45
Довідка Рябов.zip
19 грудня 2024 16:45
J05001~2.PDF
19 грудня 2024 16:45
J01EE2~1.PDF
19 грудня 2024 16:45
8.2. Відгук Юкаторг.pdf
19 грудня 2024 16:45
Файл підпису.p7s
19 грудня 2024 16:45
J05104~3.PDF
19 грудня 2024 16:45
inform.pdf.p7s
19 грудня 2024 16:45
4.4. Статут МІК 14.05.24.pdf
19 грудня 2024 16:45
Витяг.pdf
19 грудня 2024 16:45
J0F2B5~1.PDF
19 грудня 2024 16:45
4.1. Протокол.pdf
19 грудня 2024 16:45
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
19 грудня 2024 16:45
J05104~2.PDF
19 грудня 2024 16:45
Довідка МІК.zip
19 грудня 2024 16:45
J05001~1.PDF
19 грудня 2024 16:45
8.4. ВН 370 Навушники.pdf
19 грудня 2024 16:45
АКТ СТІ, тип 2.pdf
19 грудня 2024 16:45
9. S0100115 Ф1. Баланс180435.pdf
19 грудня 2024 16:45
J05104~4.PDF
19 грудня 2024 16:45
Довідка ДПС 16.12.pdf

Публічні документи

19 грудня 2024 16:40
Електронний підпис
19 грудня 2024 16:40
Електронний підпис
19 грудня 2024 16:40
Гарантія 4095.zip
19 грудня 2024 16:40
Д.7.9 Витяг.zip
19 грудня 2024 16:40
Д.7.10 Банкрутство.zip
19 грудня 2024 16:40
Д.1.7 Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.4.2 Накази.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.4.3 Довідка про досвід.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.2 Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.3.2 Акт № 103_ СТІ, тип 2.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.5 Лист-гарантія.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.4.1 Лист-обладнання.pdf.p7s
19 грудня 2024 16:40
Д.4.1 Лист-обладнання.pdf
19 грудня 2024 16:40
Д.7.5 Довідка директор.zip
19 грудня 2024 16:40
Д.5 Лист-гарантія.pdf.p7s
19 грудня 2024 16:40
Д.7.6 Довідка ХЗЗІЗ.zip

Публічні документи

19 грудня 2024 19:40
Електронний підпис
19 грудня 2024 19:38
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 грудня 2024 19:38
1. Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 17:46
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:44
1. Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 17:44
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:44
12. Витяг МВС.p7s
19 грудня 2024 17:44
12. Витяг МВС.pdf

Публічні документи

19 грудня 2024 17:23
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:23
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:20
Код доступу СТАТУТ.pdf
19 грудня 2024 17:20
Довідка працівники.pdf
19 грудня 2024 17:20
Акт перевірки СТІ.pdf
19 грудня 2024 17:20
Анкета Додаток 6.pdf
19 грудня 2024 17:20
Довідка мтб.pdf
19 грудня 2024 17:20
накази працівники.rar
19 грудня 2024 17:20
Виписка Прайм.pdf
19 грудня 2024 17:20
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 17:20
статут ПРАЙМФОРМ.pdf
19 грудня 2024 17:20
Витяг ЄДР ПРАЙМ 26.01.pdf

Публічні документи

19 грудня 2024 11:43
Електронний підпис
19 грудня 2024 11:43
Електронний підпис
19 грудня 2024 11:42
Блюс І.Р..zip
19 грудня 2024 11:42
inform.pdf.p7s
19 грудня 2024 11:42
inform.pdf
19 грудня 2024 11:42
Виписка Блюс І.Р..pdf

Публічні документи

19 грудня 2024 15:58
Електронний підпис
19 грудня 2024 15:58
Електронний підпис
19 грудня 2024 15:54
7.9 Витяг судимість.p7s
19 грудня 2024 15:54
7.11 Довідка ДПС.pdf
19 грудня 2024 15:54
7.5 Довідка Тарасова.zip
19 грудня 2024 15:54
7.9 Витяг судимість.pdf
19 грудня 2024 15:54
7.2 Анкета.pdf
19 грудня 2024 15:54
4.4.1 Копія квитанції №2.pdf
19 грудня 2024 15:54
2 Довідка виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 4095.zip

ТОВ "ДВЄ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Блюс І.Р..zip

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 65 844 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2024 16:46

Документи

23 грудня 2024 16:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2024 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
65 844 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2024 16:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2024 15:17
Договір №494 12-24-РМ від 30.12.2024.pdf укладений
30 грудня 2024 15:03