Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі лікувального корпусу № 1 з прибудовою (літ. Е) Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва, яку пошкоджено внаслідок військових дій (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
131 037 731,00 UAH
UA-2024-11-28-015825-a ● f1a680b547c44300a4e925adcdd8ccd1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Вебсайт: | http://cardio.org.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, будинок 24 |
Контактна особа: |
Юрій Лесюк +380442065070 lesuk.cardio@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2024 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 131 037 731,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 655 188,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 655188 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі лікувального корпусу № 1 з прибудовою (літ. Е) Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва, яку пошкоджено внаслідок військових дій
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 60 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2024 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 5 Договір.docx | |
09 грудня 2024 15:52 |
ТД зміни.docx | |
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 4_КД_ВОБ.rtf | |
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 4_КД_ВРЗКР.rtf | |
09 грудня 2024 15:52 |
SCAN0143.PDF | |
09 грудня 2024 15:52 |
ЗМІНИ до Протоколу 371 від 09.12.2024 року.docx |
09 грудня 2024 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 5 Договір.docx
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
ТД зміни.docx
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 4_КД_ВОБ.rtf
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
Додаток 4_КД_ВРЗКР.rtf
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
SCAN0143.PDF
|
|||
09 грудня 2024 15:52 |
ЗМІНИ до Протоколу 371 від 09.12.2024 року.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 06 грудня 2024 17:01
Дата відповіді: 09 грудня 2024 10:30
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документаці вами вимагається надання копії чинного дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на:
- виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення та ремонт; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону; зварювальні, газополум’яні, наплавні робот). Просимо надати роз’яснення до яких пунктів в ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки зазначених в ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107, відносяться зазначені вами роботи. Адже формулювання зазначені вами відсутні в переліку видів робіт підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За вашим зверненням Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 09 грудня 2024 09:40
Дата відповіді: 09 грудня 2024 10:30
Шановний Замовнику! Згідно умов тендерної документації вами вимагається надання дозволи або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки електропрогрівання бетону. Повідомляємо, що даний вид робіт відсутній впереліку робіт підвищеної небезпеки згідно Постанови №1107 від 26 жовтня 2011 р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (зі змінами). Просимо внести відповідні зміни до тендернох документації, або ми змушені будемо звернутися до Актикомонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За вашим зверненням Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідність робіт вимогам тендерної документації
Дата подання: 09 грудня 2024 10:35
Дата відповіді: 09 грудня 2024 10:53
Шановний Замовник. Просимо роз’яснити, які саме роботи підвищеної небезпеки згідного Додаток 4_КД_ВОБ відноситься до зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним та інертним газом, їх заповнення, спорожнення та ремонт. Нами не вбачається необхідності в наявності дозволу або декларації на таких вид робіт підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За вашим зверненням Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікація інженера з охорони праці
Дата подання: 09 грудня 2024 17:30
Дата відповіді: 11 грудня 2024 11:00
Шановний Замовнику. Згідно тендерної документації вами вимагається підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці, шляхом наданняу складі пропозиції відповідних посвідчень та/або сертифіката. Просимо роз’яснити про які посвідчення та сертифікат йдеться мова, та згідно який законодавчих актів вони передбачені?
Відповідь: Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог Додатку 8.1 Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність, зокрема, інженера з охорони праці. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції відповідних посвідчення та/або сертифіката.
На виконання вказаної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо інженера з охорони праці, наявність яких передбачена чинним законодавством для виконання функцій інженера з охорони праці, та які видаються за результатами проходження відповідного навчання/підвищення кваліфікації.
На виконання вказаної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо інженера з охорони праці, наявність яких передбачена чинним законодавством для виконання функцій інженера з охорони праці, та які видаються за результатами проходження відповідного навчання/підвищення кваліфікації.
ТД
Дата подання: 10 грудня 2024 22:37
Дата відповіді: 11 грудня 2024 11:01
Просимо прибрати вимогу щоб усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника адже в цій же документації ви вимагаєте щоб сканований варіант документів тендерної пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. За звичай тендерна документація на будіельний тендер - це 800+ сторінок і ви вимагаєте кожну сторінку візувати печаткою і підписом і в той же час "Сканований варіант документів тендерної пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Просимо прибрати вимогу "Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника" яка може двояко тракутватись Замовником а також ДАСУ при можливому моніторингу закупівлі, що ставить під ризики виконання Переможцем тендеру своїх зобов'язань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.1.2 п.1 Розділу 3 Тендерної документації «Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника.
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством та установчими (статутними) документами.
У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи, а також відбитки печатки.
У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки* учасника.».
При цьому, замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
З огляду на викладене, тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства, передбачає різні варіанти оформлення документів та не потребує внесення відповідних змін.
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством та установчими (статутними) документами.
У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи, а також відбитки печатки.
У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки* учасника.».
При цьому, замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
З огляду на викладене, тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства, передбачає різні варіанти оформлення документів та не потребує внесення відповідних змін.
Сторінка 32 Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 грудня 2024 23:04
Дата відповіді: 11 грудня 2024 11:02
Прсимо прибрати пункт 1.5. сторінка 32 "Учасник повинен підтвердити можливість перевезення сміття. З метою підтвердження вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) сміття" Зазначемо, що вивезення сміття і заключення договору можливе тільки при придбання талонів на право завезення сміття на полігон. Включивши дану вимогу в тендерну документацію ви ставите в нерівні умови учасників, які не мають договір на вивезення сміття або мають власний полігон. До того ж згідно із документацією витрати понесені учасниками для підготовки тендеру не компенсуються. Прохання прибрати вимогу сторінки №32 стосовно підтвердження можливості перевезення сміття та надання скан-копії договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) сміття або доповнити можливістю надавати учасникам документи, які підтверджують наявність власного полігону для переробки будівельного сміття.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь-яке сміття (відходи тощо), що утворюється в процесі будівництва, відноситься до будівельних відходів. Такий тип відходів відноситься до будівельних відходів, що передбачає їх вивезення у спеціально відведені місця. Не допускається викидання такого сміття у сміттєві баки, призначені для побутового сміття.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації в договірній ціні необхідно передбачити утилізацію будівельного сміття.
З огляду на викладене, в тендерній документації замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками можливості перевезення сміття шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копії договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) сміття.
Щодо твердження учасника стосовно наявності власного полігону слід зазначити, що відповідно до п.6 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2023 р. № 835, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку згідно з частиною третьою статті 33 Закону України «Про управління відходами». Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні).
В той же час, відповідно до статті 40 Закону України «Про управління відходами» захоронення відходів здійснюється на спеціально обладнаних полігонах, що відповідають вимогам чинного законодавства, та управління яким здійснюється уповноваженим суб'єктом господарювання, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. В свою чергу, такі полігони згідно з частиною 2 статті 40 Закону України «Про управління відходами» поділяються на полігони для небезпечних відходів; полігони для відходів, що не є небезпечними; полігони для інертних відходів.
Таким чином, твердження учасника щодо самостійного вивезення сміття, що утворюється за наслідками проведених робіт, не відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації в договірній ціні необхідно передбачити утилізацію будівельного сміття.
З огляду на викладене, в тендерній документації замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками можливості перевезення сміття шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копії договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) сміття.
Щодо твердження учасника стосовно наявності власного полігону слід зазначити, що відповідно до п.6 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2023 р. № 835, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку згідно з частиною третьою статті 33 Закону України «Про управління відходами». Виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах може визначити декількох суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність із збирання та перевезення побутових відходів, на території територіальної громади за територіальним принципом та/або за видами побутових відходів (змішані, великогабаритні, ремонтні, небезпечні).
В той же час, відповідно до статті 40 Закону України «Про управління відходами» захоронення відходів здійснюється на спеціально обладнаних полігонах, що відповідають вимогам чинного законодавства, та управління яким здійснюється уповноваженим суб'єктом господарювання, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. В свою чергу, такі полігони згідно з частиною 2 статті 40 Закону України «Про управління відходами» поділяються на полігони для небезпечних відходів; полігони для відходів, що не є небезпечними; полігони для інертних відходів.
Таким чином, твердження учасника щодо самостійного вивезення сміття, що утворюється за наслідками проведених робіт, не відповідає вимогам чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" |
121 230 984,30
UAH з ПДВ
|
121 230 984,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" |
130 369 171,67
UAH з ПДВ
|
130 369 171,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" #38807075 |
Відхилено |
121 230 984,30
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 13:08
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" #30897727 |
Переможець |
130 369 171,67
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 21:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2024 20:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 17:56
|
Кошторис машинозчитувальний.rar | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва.xls | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|
Договір word.docx | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|
Додаток 2 Календарний графік виконання робіт.xlsx | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|
487-2024Т.PDF | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|
додатки 487_compressed (1).pdf | укладений |
25 грудня 2024 17:55
|