Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-11-28-006367-a da2e52ffcb004b388c5738e3efcfad48
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравцова Людмила Петрівна

0485225895 uo.knpbilbl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998704
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., м. Біляївка, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 30-Б
Контактна особа: Кравцова Людмила Петрівна
0485225895
uo.knpbilbl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2024 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 грудня 2024 14:55
Початок аукціону: 25 грудня 2024 14:55
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2024 12:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 грудня 2024 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2024 10:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2024 10:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2024 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2024 11:21
Перелік змін до ТД.doc
19 грудня 2024 11:21
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc
19 грудня 2024 11:21
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx
19 грудня 2024 11:21
Протокол № 311.pdf
19 грудня 2024 10:55
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc
19 грудня 2024 10:55
Перелік змін до ТД.doc
19 грудня 2024 10:55
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx
19 грудня 2024 10:55
Протокол № 311.pdf
28 листопада 2024 12:27
ТД Послуги з управління небезпечними відходами.docx
28 листопада 2024 12:27
Додаток № 4 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення
Дата подання: 21 грудня 2024 18:58
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:02
Доброго вечора! Не зрозуміла вимога до учасника "Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального". Учасник не зберігає пальне і не зобов’язані це робити. Дискримінанта вимога. "Договір страхування відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб у користуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки за шкоду яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій" - потенційний учасник не використовує об’єкти підвищеної небезпеки. Визначте будь ласка вимогу, щоб вона не звужувала конкуренцію. Просимо не провокувати потенційних учасників на оскарження умов тендерної документації, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику!
Щодо пункту 1: Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального» (із змінами і доповненнями) зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
«Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального.
Імпорт, експорт алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності без наявності ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
Ліцензії на всі види діяльності, передбачені цією статтею, видаються за умови обов’язкової реєстрації об’єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
Ліцензії на зберігання пального видаються за умови обов'язкової реєстрації об'єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
«Стаття 63 пункт 63.3. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про зміну основного та неосновного місця обліку великого платника податків, у тому числі визначити, що облік такого платника податків здійснює територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який здійснює супроводження великих платників податків, та його структурні підрозділи в разі створення.
Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.»
Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального. Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального»
Суб'єкти господарювання (у тому числі іноземні суб'єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років.
Плата за ліцензії на право зберігання пального справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.
Встановлено річну плату за ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень.
Суб'єкт господарювання (у тому числі іноземний суб'єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
- Суб'єкти господарювання, які здійснюють зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.
Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб'єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір отримати ліцензію (зберігання пального).»
Виходячи з вищезазначеного, підприємство, яке має на балансі інсенераторні комплекси (які працюють на паливі) для надавання послуг з управління небезпечними відходами, згідно чинного законодавства, для права здійснювати зберігання пального мають мати ліцензію на зберігання пального. До того ж, Замовником не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання до виконання умов договору у кількості більше та/або менше 20% від вартості закупівлі.
До того ж, законодавством не обмежено право Учасника отримати дану ліцензію в встановленому законом порядку.
Замовник ніяким чином не обмежує Учасників в участі в процедурі закупівлі.
Даною вимогою Учасник повідомляє про свідоме порушення норм Податкового законодавства (пункт 63.3 Статті 63) та Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (Стаття 15).
Відповідно до ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо пункту 2: Відповідно до підпункту 5 пункту 6 Ліцензійних вимог визначено, що до заяви про отримання ліцензії ліцензіат подає «5) копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554);». Відповідно, якщо учасник не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, то учасник подає копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554) та лист-пояснення, що учасник не повинен укладати договір страхування відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб укористуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки за шкоду яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-11-28-006367-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 14 січня 2025 10:24
Вимога
Шановний Замовник!
Звертаємо вашу увагу. що безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" буде оскаржувати до АМКУ, а також до органів нагляду, з метою притягення до відповідальності уповноваженої особи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2025 10:34
Шановний Учасник!
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», код ЄДРПОУ: 39624900 (далі – Учасник ) - закупівлі (оголошення № UA-2024-11-28-006367-a від 28.11.2024р.) по предмету ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами) з урахуванням наданих документів було виявлено наступне:
- на вимогу пункту 3 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р., згідно якого ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» бере на себе збов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт та вивезення для здійснення операцій з оброблення та видалення відходів;
- на вимогу пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та останнього абзацу пункту 1 Додатку № 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції була надана Довідка Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р., згідно якої ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» зазначає, що товариство не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в жодному обсязі, в тому числі менше 20 відсотків.

Але всупереч вищезазначеним документам в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р., наданої на вимогу про усунення невідповідностей та пункту 1 Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, відповідно ст. 16 Закону, серед працівників вказаних в Довідці відсутній вантажник, а також документи на вантажника (наказ про призначення, свідоцтво про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами).

Оскільки завантаження медичних відходів власними силами Учасника було однією з основних вимог тендерної документації Замовника, відсутність вантажника серед працівників Учасника є невідповідністю вимогам тендерної документації в частині Кваліфікаційних вимог, встановлених згідно ст.16 Закону та абзацу 2 пункту 48 Особливостей, а наданий в складі пропозиції Гарантійний лист (Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р.) та Довідки (Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р.; Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р.), свідчать про маніпуляцію Учасника та намагання ввести в оману Уповноважену особу Замовника.

Згідно пп.1 ч. 1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Згідно ч.1 п.44 Особливестей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-11-28-006367-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 02 грудня 2024 13:30
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2024-11-28-006367-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 28.11.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-28-006367-a ID y PROZORRO da2e52ffcb004b388c5738e3efcfad48 на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до п. 18. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає Навчання на вантажників за програмою курсів «Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. (їх кількість не може бути меншою ніж кількість вантажників зазначена у довідці «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ). Вимоги ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не містять вимог щодо наявності у працівників суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами спеціального навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами. Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. За таких обставин замовник не обґрунтував встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. (їх кількість не може бути меншою ніж кількість вантажників зазначена у довідці «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ). Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. 2. Відповідно до п. 19 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг*: - документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа» та/або «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗУ та МВСУ від 31.01.2013 року №65/80) - надати диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації за спеціальністю; - документальне підтвердження (довідка/витяг тощо) про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку. Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики; - диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації лікарів, які проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів. Скаржник має як доказ та надає Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року та Наказ МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80. Разом, з тим Скаржник вважає інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг має підтверджуватись медичною довідкою працівника водія, але не документами, які Замовник вимагає в цій частині тендерної документації. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів) також не передбачена обов’язкова наявність вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Разом з цим, даними Ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, який повинен бути наявний в суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами. Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, які видані за відсутності вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Більше того, вищезазначені документи, які вимагаються Замовником передбачені для суб’єктів господарювання, які провадять медичну практику. Скаржник не є таким суб’єктом. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачено, що суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами повинні провадити також і медичну практику. Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-28-006367-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 2) Закон України «Про управління відходами»; 3) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24; 4) Наказ про видачу ліцензії із додатком; 5) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»; 6) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами 7) Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів; 8) Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року. 9) рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2024 14:22
Рішення від 04.12.2024 № 19274.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2024 14:22
Рішення від 12.12.2024 № 19850.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунено.
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2024 13:51

Документи подані скаржником

02 грудня 2024 12:46
Наказ 325 МОЗ.docx
02 грудня 2024 12:46
наказ моз 1602.docx
02 грудня 2024 12:46
наказ моз 6580.docx
02 грудня 2024 12:46
Постанова КМУ № 1278.docx
02 грудня 2024 12:46
скарга до АМКУ.PDF
02 грудня 2024 12:46
Електронний підпис
03 грудня 2024 09:18
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
03 грудня 2024 09:18
Dodatok-rozshyrennya.pdf
03 грудня 2024 09:18
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf

Документи подані замовником

05 грудня 2024 14:53
Пояснення по скарзі.pdf
05 грудня 2024 14:53
Пояснення по скарзі.docx
19 грудня 2024 11:00
Протокол № 311.pdf
19 грудня 2024 11:24
Протокол № 311.pdf
19 грудня 2024 13:51
Протокол № 311.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 84 799,20
UAH з ПДВ
84 799,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 99 011,48
UAH з ПДВ
99 011,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 січня 2025 16:15
Електронний підпис
10 січня 2025 16:15
ЗИЛ.pdf
19 грудня 2024 17:45
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:45
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:45
цінова пропозиція.PDF
19 грудня 2024 15:10
Електронний підпис
19 грудня 2024 15:10
Електронний підпис
19 грудня 2024 15:09
тех вимоги.PDF
03 грудня 2024 16:15
Електронний підпис
03 грудня 2024 16:15
Електронний підпис
03 грудня 2024 16:15
38.1 UA.024.C.0125-24.pdf
03 грудня 2024 16:15
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Недзвецький.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Чмирьов.pdf
03 грудня 2024 16:15
Сертифікат 9001 НААУ ВЕС.pdf
03 грудня 2024 16:15
ISO 14001 (1).pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Дабіжа.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Коваленко О..pdf
03 грудня 2024 16:15
Dodatok-rozshyrennya.pdf
03 грудня 2024 16:15
Статут + опис.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Гулевський.pdf
03 грудня 2024 16:15
Відгук Укртранснафта.pdf
03 грудня 2024 16:15
38.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом.pdf
03 грудня 2024 16:15
Выписка ДМ.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Чуприненко.pdf
03 грудня 2024 16:15
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
03 грудня 2024 16:15
Договір Одрекс.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Юрцаба.pdf
03 грудня 2024 16:15
38.9 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf
03 грудня 2024 16:15
38.11 довідка 1 (1).pdf
03 грудня 2024 16:15
Ліцензія паливо.pdf
03 грудня 2024 16:15
Пр_прием_Лазаковича.pdf
03 грудня 2024 16:15
38.12 довідка 2 (1).pdf
03 грудня 2024 16:15
Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2024 16:15
Свідоцтво про шлюб.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Лісовенко.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Руденко.pdf
03 грудня 2024 16:15
Пр-прием_Баланчук_19.07.22.pdf
03 грудня 2024 16:15
Диплом Новак.pdf
03 грудня 2024 16:15
13.1 Сп групп екотром (1).pdf
03 грудня 2024 16:15
Ліцензія МОЗ.jpg
03 грудня 2024 16:15
Витяг УЕП 29.10.2024.pdf
03 грудня 2024 16:15
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
03 грудня 2024 16:15
наказ 9 від 15.05.2024.pdf
03 грудня 2024 16:15
цінова пропозиція.PDF
03 грудня 2024 16:15
Диплом Зуніга-Нуньес.pdf
03 грудня 2024 16:15
24-02125048-23_13_07_2023 (1).zip

Публічні документи

27 січня 2025 13:16
Електронний підпис
27 січня 2025 13:14
Довідка.zip
27 січня 2025 13:14
Витяг.pdf
27 січня 2025 13:14
Файл підпису.p7s
24 січня 2025 16:05
Електронний підпис
24 січня 2025 16:04
Пояснення.pdf.p7s
24 січня 2025 16:03
Пояснення.pdf
24 січня 2025 15:46
Електронний підпис
24 грудня 2024 09:45
Електронний підпис
24 грудня 2024 09:45
Електронний підпис
24 грудня 2024 09:44
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 грудня 2024 09:44
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2024 20:42
Електронний підпис
05 грудня 2024 20:42
Електронний підпис
05 грудня 2024 20:35
Договір оренди МАН.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
Тех паспорт МАН.pdf
05 грудня 2024 20:35
Медичний огляд.rar
05 грудня 2024 20:35
Дозвiльнi документи.rar
05 грудня 2024 20:35
Проєкт договору.pdf
05 грудня 2024 20:35
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2024 20:35
ISO 9001-2015 (11.2026).pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
ISO 9001-2015 (11.2026).pdf
05 грудня 2024 20:35
Ліцензія на паливо 2025.pdf
05 грудня 2024 20:35
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
ДОПНВ Каптюх.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
МТБ.rar.p7s
05 грудня 2024 20:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
ГОУ об'єднане.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
Тех паспорт Мерседес.pdf
05 грудня 2024 20:35
ISO14001-2015 (11.2026).pdf
05 грудня 2024 20:35
Дозвiльнi документи.rar.p7s
05 грудня 2024 20:35
Атестат А-ЕНЕРГО 2024.pdf
05 грудня 2024 20:35
ДОПНВ Каптюх.pdf
05 грудня 2024 20:35
ISO 45001.2018 (05.2027).pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
ISO14001-2015 (11.2026).pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf
05 грудня 2024 20:35
Атестат А-ЕНЕРГО 2024.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
ГОУ об'єднане.pdf
05 грудня 2024 20:35
Проєкт договору.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
Медичний огляд.rar.p7s
05 грудня 2024 20:35
ISO 45001.2018 (05.2027).pdf
05 грудня 2024 20:35
Тех паспорт МАН.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf.p7s
05 грудня 2024 20:35
МТБ.rar
05 грудня 2024 20:35
Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf
05 грудня 2024 20:35
Договір оренди МАН.pdf
05 грудня 2024 20:35
Договір оренди МАН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено 84 799,20
UAH з ПДВ
14 січня 2025 10:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2025 15:41
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 99 011,48
UAH з ПДВ
27 січня 2025 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

« Згідно ч.1, ч.3 Додатку № 1 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) НАДАТИ: 1) посвідчення № 2023/04-07.2 ОП.1 Данкевич В.І. - сторінка з підписом та печаткою; 2) посвідчення № 2023/04-07.2 ОП.3 Гайдар М.Ю. - сторінка з підписом та печаткою; 3) Мусієнко С.Б (технік-оператор/ електромонтер з ремонту устаткування)., Шутенко О.В.(технік-оператор), Петруня В.М. (технік-оператор) - наказ про призначення відповідальної (відповідальних) особи (осіб) у сфері управління небезпечними відходами; 4) Железко В.Є., Семенюк А.П., Гайдар М.Ю., Погорєлов М.А., Мусійко С.Б., Шутенко О.В.,, Петруня В.М., Балончук М.О.,Олійник І.І., Терещенко О.І.,Чорний В.І., Катишев Д.М., Ялинський В.П., Похлєбний В.М., Гаврилюк В.В., Лазакович О.В. - диплом про освіту (спеціаліст, магістр); 5) Мусієнко С.Б (технік-оператор/ електромонтер з ремонту устаткування)., Шутенко О.В.(технік-оператор), Петруня В.М. (технік-оператор) - документи щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); 6) Мусієнко С.Б (технік-оператор/ електромонтер з ремонту устаткування)., Шутенко О.В.(технік-оператор), Петруня В.М. (технік-оператор) - свідоцтво про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами 7) чинне Свідоцтво Про допущення транспортного засобу (ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ ) до перевезення небезпечних вантажів».

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч.3 Додатку № 1 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) уточнити Сертифікат відповідності на установку для термічного знищення відходів (утилізатор термічний) УТ300Д МЕД, згідно вимог чинного законодавства

Документи

29 січня 2025 17:50
Довідка НАЗК
27 січня 2025 12:37
Електронний підпис
27 січня 2025 12:36
Протокол № 22.pdf
16 січня 2025 10:04
Електронний підпис
16 січня 2025 10:04
Протокол № 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2025 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
99 011,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2025 17:50
Довідка НАЗК
27 січня 2025 12:37
Електронний підпис
27 січня 2025 12:36
Протокол № 22.pdf
16 січня 2025 10:04
Електронний підпис
16 січня 2025 10:04
Протокол № 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2025 15:11
Договір № 0402-1.pdf укладений
04 лютого 2025 15:10