Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-11-28-006367-a ● da2e52ffcb004b388c5738e3efcfad48
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998704 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., м. Біляївка, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 30-Б |
Контактна особа: |
Кравцова Людмила Петрівна 0485225895 uo.knpbilbl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2024 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 14:55 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 14:55 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2024 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 11:21 |
Перелік змін до ТД.doc | |
19 грудня 2024 11:21 |
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc | |
19 грудня 2024 11:21 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx | |
19 грудня 2024 11:21 |
Протокол № 311.pdf | |
19 грудня 2024 10:55 |
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc | |
19 грудня 2024 10:55 |
Перелік змін до ТД.doc | |
19 грудня 2024 10:55 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx | |
19 грудня 2024 10:55 |
Протокол № 311.pdf | |
28 листопада 2024 12:27 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами.docx | |
28 листопада 2024 12:27 |
Додаток № 4 Проект договору.doc |
19 грудня 2024 11:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 грудня 2024 11:21 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||||||||
19 грудня 2024 11:21 |
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc
|
|||||||||
19 грудня 2024 11:21 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx
|
|||||||||
19 грудня 2024 11:21 |
Протокол № 311.pdf
|
|||||||||
19 грудня 2024 10:55 |
Додаток № 4 Проект договору (із змінами).doc
|
|||||||||
19 грудня 2024 10:55 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||||||||
19 грудня 2024 10:55 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами (із змінами).docx
|
|||||||||
19 грудня 2024 10:55 |
Протокол № 311.pdf
|
|||||||||
28 листопада 2024 12:27 |
ТД Послуги з управління небезпечними відходами.docx
|
|||||||||
28 листопада 2024 12:27 |
Додаток № 4 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 21 грудня 2024 18:58
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:02
Доброго вечора! Не зрозуміла вимога до учасника "Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального". Учасник не зберігає пальне і не зобов’язані це робити. Дискримінанта вимога.
"Договір страхування відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб у користуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки за шкоду яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій" - потенційний учасник не використовує об’єкти підвищеної небезпеки. Визначте будь ласка вимогу, щоб вона не звужувала конкуренцію.
Просимо не провокувати потенційних учасників на оскарження умов тендерної документації, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику!
Щодо пункту 1: Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального» (із змінами і доповненнями) зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
«Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального.
Імпорт, експорт алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності без наявності ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
Ліцензії на всі види діяльності, передбачені цією статтею, видаються за умови обов’язкової реєстрації об’єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
Ліцензії на зберігання пального видаються за умови обов'язкової реєстрації об'єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
«Стаття 63 пункт 63.3. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про зміну основного та неосновного місця обліку великого платника податків, у тому числі визначити, що облік такого платника податків здійснює територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який здійснює супроводження великих платників податків, та його структурні підрозділи в разі створення.
Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.»
Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального. Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального»
Суб'єкти господарювання (у тому числі іноземні суб'єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років.
Плата за ліцензії на право зберігання пального справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.
Встановлено річну плату за ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень.
Суб'єкт господарювання (у тому числі іноземний суб'єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
- Суб'єкти господарювання, які здійснюють зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.
Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб'єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір отримати ліцензію (зберігання пального).»
Виходячи з вищезазначеного, підприємство, яке має на балансі інсенераторні комплекси (які працюють на паливі) для надавання послуг з управління небезпечними відходами, згідно чинного законодавства, для права здійснювати зберігання пального мають мати ліцензію на зберігання пального. До того ж, Замовником не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання до виконання умов договору у кількості більше та/або менше 20% від вартості закупівлі.
До того ж, законодавством не обмежено право Учасника отримати дану ліцензію в встановленому законом порядку.
Замовник ніяким чином не обмежує Учасників в участі в процедурі закупівлі.
Даною вимогою Учасник повідомляє про свідоме порушення норм Податкового законодавства (пункт 63.3 Статті 63) та Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (Стаття 15).
Відповідно до ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо пункту 2: Відповідно до підпункту 5 пункту 6 Ліцензійних вимог визначено, що до заяви про отримання ліцензії ліцензіат подає «5) копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554);». Відповідно, якщо учасник не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, то учасник подає копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554) та лист-пояснення, що учасник не повинен укладати договір страхування відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб укористуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки за шкоду яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій.»
Щодо пункту 1: Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального» (із змінами і доповненнями) зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
«Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального.
Імпорт, експорт алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності без наявності ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.
Ліцензії на всі види діяльності, передбачені цією статтею, видаються за умови обов’язкової реєстрації об’єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
Ліцензії на зберігання пального видаються за умови обов'язкової реєстрації об'єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.
«Стаття 63 пункт 63.3. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про зміну основного та неосновного місця обліку великого платника податків, у тому числі визначити, що облік такого платника податків здійснює територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який здійснює супроводження великих платників податків, та його структурні підрозділи в разі створення.
Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.»
Стаття 15. Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, тютюновою сировиною, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального. Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовується в електронних сигаретах, та пального»
Суб'єкти господарювання (у тому числі іноземні суб'єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років.
Плата за ліцензії на право зберігання пального справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.
Встановлено річну плату за ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень.
Суб'єкт господарювання (у тому числі іноземний суб'єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб'єктами господарювання (у тому числі іноземними суб'єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
- Суб'єкти господарювання, які здійснюють зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.
Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб'єкта господарювання (у тому числі іноземного суб'єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір отримати ліцензію (зберігання пального).»
Виходячи з вищезазначеного, підприємство, яке має на балансі інсенераторні комплекси (які працюють на паливі) для надавання послуг з управління небезпечними відходами, згідно чинного законодавства, для права здійснювати зберігання пального мають мати ліцензію на зберігання пального. До того ж, Замовником не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання до виконання умов договору у кількості більше та/або менше 20% від вартості закупівлі.
До того ж, законодавством не обмежено право Учасника отримати дану ліцензію в встановленому законом порядку.
Замовник ніяким чином не обмежує Учасників в участі в процедурі закупівлі.
Даною вимогою Учасник повідомляє про свідоме порушення норм Податкового законодавства (пункт 63.3 Статті 63) та Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (Стаття 15).
Відповідно до ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо пункту 2: Відповідно до підпункту 5 пункту 6 Ліцензійних вимог визначено, що до заяви про отримання ліцензії ліцензіат подає «5) копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554);». Відповідно, якщо учасник не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, то учасник подає копія повідомлення про результати ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 “Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 75, ст. 4554) та лист-пояснення, що учасник не повинен укладати договір страхування відповідальності суб’єктів господарювання, інших юридичних осіб укористуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки за шкоду яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-11-28-006367-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 14 січня 2025 10:24
Вимога
Шановний Замовник!
Звертаємо вашу увагу. що безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" буде оскаржувати до АМКУ, а також до органів нагляду, з метою притягення до відповідальності уповноваженої особи.
Звертаємо вашу увагу. що безпідставне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" буде оскаржувати до АМКУ, а також до органів нагляду, з метою притягення до відповідальності уповноваженої особи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2025 10:34
Шановний Учасник!
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», код ЄДРПОУ: 39624900 (далі – Учасник ) - закупівлі (оголошення № UA-2024-11-28-006367-a від 28.11.2024р.) по предмету ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами) з урахуванням наданих документів було виявлено наступне:
- на вимогу пункту 3 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р., згідно якого ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» бере на себе збов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт та вивезення для здійснення операцій з оброблення та видалення відходів;
- на вимогу пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та останнього абзацу пункту 1 Додатку № 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції була надана Довідка Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р., згідно якої ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» зазначає, що товариство не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в жодному обсязі, в тому числі менше 20 відсотків.
Але всупереч вищезазначеним документам в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р., наданої на вимогу про усунення невідповідностей та пункту 1 Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, відповідно ст. 16 Закону, серед працівників вказаних в Довідці відсутній вантажник, а також документи на вантажника (наказ про призначення, свідоцтво про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами).
Оскільки завантаження медичних відходів власними силами Учасника було однією з основних вимог тендерної документації Замовника, відсутність вантажника серед працівників Учасника є невідповідністю вимогам тендерної документації в частині Кваліфікаційних вимог, встановлених згідно ст.16 Закону та абзацу 2 пункту 48 Особливостей, а наданий в складі пропозиції Гарантійний лист (Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р.) та Довідки (Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р.; Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р.), свідчать про маніпуляцію Учасника та намагання ввести в оману Уповноважену особу Замовника.
Згідно пп.1 ч. 1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Згідно ч.1 п.44 Особливестей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», код ЄДРПОУ: 39624900 (далі – Учасник ) - закупівлі (оголошення № UA-2024-11-28-006367-a від 28.11.2024р.) по предмету ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами) з урахуванням наданих документів було виявлено наступне:
- на вимогу пункту 3 Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р., згідно якого ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» бере на себе збов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт та вивезення для здійснення операцій з оброблення та видалення відходів;
- на вимогу пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та останнього абзацу пункту 1 Додатку № 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції була надана Довідка Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р., згідно якої ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» зазначає, що товариство не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в жодному обсязі, в тому числі менше 20 відсотків.
Але всупереч вищезазначеним документам в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р., наданої на вимогу про усунення невідповідностей та пункту 1 Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, відповідно ст. 16 Закону, серед працівників вказаних в Довідці відсутній вантажник, а також документи на вантажника (наказ про призначення, свідоцтво про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами).
Оскільки завантаження медичних відходів власними силами Учасника було однією з основних вимог тендерної документації Замовника, відсутність вантажника серед працівників Учасника є невідповідністю вимогам тендерної документації в частині Кваліфікаційних вимог, встановлених згідно ст.16 Закону та абзацу 2 пункту 48 Особливостей, а наданий в складі пропозиції Гарантійний лист (Вих. № 01/03-2957/13 від 03.12.2024р.) та Довідки (Вих. 01/03-2957/5 від 03.12.2024р.; Вих. 01/03-2957/7 від 10.01.2025р.), свідчать про маніпуляцію Учасника та намагання ввести в оману Уповноважену особу Замовника.
Згідно пп.1 ч. 1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Згідно ч.1 п.44 Особливестей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-28-006367-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 02 грудня 2024 13:30
Дата подання: 02 грудня 2024 13:30
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги
тендерної документації за закупівлею UA-2024-11-28-006367-a
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
28.11.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-28-006367-a ID y PROZORRO da2e52ffcb004b388c5738e3efcfad48 на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління небезпечними відходами).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до п. 18. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає Навчання на вантажників за програмою курсів «Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. (їх кількість не може бути меншою ніж кількість вантажників зазначена у довідці «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ).
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не містять вимог щодо наявності у працівників суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами спеціального навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами.
Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами.
Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
За таких обставин замовник не обґрунтував встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. (їх кількість не може бути меншою ніж кількість вантажників зазначена у довідці «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ).
Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Відповідно до п. 19 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг*:
- документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа» та/або «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗУ та МВСУ від 31.01.2013 року №65/80) - надати диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації за спеціальністю;
- документальне підтвердження (довідка/витяг тощо) про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики;
- диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації лікарів, які проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Скаржник має як доказ та надає Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року та Наказ МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80.
Разом, з тим Скаржник вважає інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг має підтверджуватись медичною довідкою працівника водія, але не документами, які Замовник вимагає в цій частині тендерної документації.
Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів) також не передбачена обов’язкова наявність вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Разом з цим, даними Ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, який повинен бути наявний в суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами.
Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, які видані за відсутності вищезазначених документів, які вимагає Замовник.
Більше того, вищезазначені документи, які вимагаються Замовником передбачені для суб’єктів господарювання, які провадять медичну практику. Скаржник не є таким суб’єктом. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачено, що суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами повинні провадити також і медичну практику.
Аналогічної позиції дотримується КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-11-28-006367-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЯЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24;
4) Наказ про видачу ліцензії із додатком;
5) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»;
6) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами
7) Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів;
8) Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року.
9) рішення №17225 -р/пк-пз від 22.10.2024.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2024 14:22
Рішення від 04.12.2024 № 19274.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2024 14:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2024 № 19850.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2024 11:07
Рішення від 12.12.2024 № 19850.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунено.
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2024 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
84 799,20
UAH з ПДВ
|
84 799,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
99 011,48
UAH з ПДВ
|
99 011,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
84 799,20
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 10:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2025 15:41
|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
99 011,48
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2025 15:11
|
Договір № 0402-1.pdf | укладений |
04 лютого 2025 15:10
|