Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
Очікувана вартість
809 216 000,00 UAH
UA-2024-11-26-011511-a ● 8de49750ce224b0d8256104fcbf68f86
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Герман Полішко +380969389161 german.polishko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 809 216 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
30 листопада 2024 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2024 15:39 |
Зміни 2 до ТД ПМ-В.docx | |
30 листопада 2024 15:36 |
ТД на ПМ-В 32 од.листопад 2024.docx | |
30 листопада 2024 13:07 |
Зміни 1 до ТД ПМ-В.docx |
30 листопада 2024 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 листопада 2024 15:39 |
Зміни 2 до ТД ПМ-В.docx
|
|||||||||
30 листопада 2024 15:36 |
ТД на ПМ-В 32 од.листопад 2024.docx
|
|||||||||
30 листопада 2024 13:07 |
Зміни 1 до ТД ПМ-В.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
Дата подання: 29 листопада 2024 18:14
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:21
Шановний замовнику!
1. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: «…Коробка перемикання передач: механічна…»
Ми як виробник піротехнічних машин можемо Вам запропонувати подібну машину, але з роботизованою або автоматичною коробкою перемикання передач.
Також зауважуємо що ця вимога зменшує потенційне коло учасників та є дискримінаційною по відношенню до них, що порушує принципи здійснення публічних закупівель які вказанні у підпункті 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В сучасних автомобілях все більше застосовуються автоматичні та роботизовані коробки перемикання передач. Це дає можливість водію прискорити прибуття екіпажу до місця надзвичайної ситуації, зменшивши напруження в управлінні автомобілем та зосередивши більше уваги на взаємодії з бойовим розрахунком та командиром з питань планування дій на місці.
Наприклад роботизована коробка перемикання передач сучасних шасі сконструйовані та призначені спеціально для автомобілів що працюють в важких умовах будівельних майданчиків, кар'єрів та бездоріжжя.
Система управління КПП, у взаємодії із іншими системами автомобіля, здатна підбирати передавальні числа виходячи з особливостей дорожньої ситуації та завантаженості автомобіля, дозволяє оптимізувати крутні моменти як при прискоренні, так і при гальмуванні, що призводить до:
• Забезпечення надійного захисту від поломок і передчасному виходу з ладу таких важливих елементів як : механізм щеплення, диск щеплення, КПП, роздавальна коробка передач, елементів трансмісії. Тобто виключити по максимуму помилки, пов’язані із людським фактором. Водій за кермом має слідкувати за безпекою руху в будь яких обставинах.
• Кращої прохідності (без пробуксування) автомобіля в умовах бездоріжжя і засніженості, завдяки спеціальній програмі пересування у важких умовах. КПП має спеціальний режим «OFF ROAD», який дозволяє максимально пришвидшити процес перемикання передач без зниження обертів двигуна, унеможливлює зупинку двигуна.
• Є спеціальний режим над повільного пересування.
• Більш ефективного гальмування та прискорення;
• КПП має два режими роботи «АВТОМАТИЧНИЙ» та «МЕХАНІЧНИЙ або РУЧНИЙ». Режим роботи вибирає водій в залежності від умов необхідності.
• Економії пального
• Висока витривалість, надійність і довгий термін служби.
Таким чином, ефективність роботи автомобілів, що працюють у важких умовах, значно підвищується, відзначається зниження витрат палива і поліпшення маневреності.
У зв’язку з вище сказаним просимо розширити цю вимогу та викласти її у наступній редакції: «Коробка перемикання передач: механічна або роботизована, або автоматична»
2. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: Габарити ДхВхШ: Не менше 8000 х 3700 х 2500 (без дзеркал).
Ця вимога допускає поставку автомобіля з будь-якими розмірами, більшими ніж вказані. Тобто потенційний Учасник може поставити автомобіль з висотою 5 метрів, але такий автомобіль потім не зможе заїхати ні в які пожежні депо.
Ми як Виробник можемо запропонувати автомобіль з габаритами не більше: 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Просимо внести зміни з урахуванням досвіду минулих поставок аналогічної техніки, та можливих вимог у відповідності до наявних пожежних депо.
І викласти пункт у наступній редакції: Габарити ДхВхШ: не більше - 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
3. Додатку № 2 до тендерної документації вказано: «…Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю… Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника…»
Така вимога суперечить вимозі пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній зазначено, що: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).»
Просимо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника, пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)»
4. В договорі вказана помилкова фраза «…!!br0ken!!...», яка не має жодного відношення до цього договору і швидше всього потрапила туди помилково.
Але у відповідності до пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця (потенційного переможця).
На підставі цього просимо прибрати цю фразу у договорі.
5. В тендерній документації вимагається: «Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"».
В Законодавстві терміну «уповноважений орган» для видачі сертифікатів відсутній! В ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом визначено перелік «уповноважених органів» для видачі сертифікатів, або внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог законодавства і викласти цей пункт у наступній редакції: «Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"»
6. В тендерній документації вимагається диск абразивний із синтетичної смоли не менше 350 мм (для сталі, профілю та армованої сталі) – не менше 5 шт.; Просимо внести зміни в тендерну документацію та написати матеріал профілю, який потрібно буде різати.
7. В тендерній документації вимагається
Кутошліфувальна машинка
діаметр диску – не менше 125 мм;
зарядний пристрій 220 В (на 1 акумулятор) – не менше 1 шт. акумулятор ( 3-5 А х год) – не менше 2 шт.;
максимальна глибина різання – не менше 25 мм; кількість дисків – не менше 3 шт.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та уточнити, які саме диски потрібні, які матеріали потрібно різати, сталь, бетон, алюміній чи щось інше?
8. В пункті 4.5 Тендерної документації вказано:
«…строк поставки товарів: Лот 1 — 16 одиниць двома партіями до 30.04.2025 включно — 6 одиниць, до 30.06.2025 включно — 10 одиниць, Лот 2 — 16 одиниць до 30.04.2025 включно — 6 одиниць до 30.06.2025 включно — 10 одиниць…»
Шановний замовнику! Навіщо Ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги? Адже в умовах логістики під час війни, поставки нових шасі складають не менше 4-5 місяців плюс час на виготовлення автомобіля, разом це перевищує термін поставки перших партій до 30.04.2025 року встановлений тендерною документацією. Ми вважаємо, що ці строки постачання прописані тільки під постачальників які вже мають шасі або навіть забудовані машини. Що дискримінує потенційних учасників які не мають в наявності необхідної кількості шасі або взагалі жодного вільного шасі. Дискримінація відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є порушенням і обмежує коло потенційних учасників.
Пропонуємо зробити наступну розбивку: Лот 1: 16 одиниць до 30.06.2025, Лот 2: 16 одиниць до 30.06.2025?
Адже таким чином замовник отримає необхідну техніку, що йому і потрібна. А коло потенційних учасників буде збільшено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За відповідними пунктами були внесені зміни до тендерної документації.
За відповідними пунктами були внесені зміни до тендерної документації.
до Додатку 4 тендерної документації
Дата подання: 29 листопада 2024 18:28
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:21
Шановний Замовнику !
1. У Додатку 4 до тендерної документації вказано: «…Коробка перемикання передач: механічна…»
Ми як виробник піротехнічних машин можемо Вам запропонувати подібну машину, але з роботизованою або автоматичною коробкою перемикання передач.
Також зауважуємо що ця вимога зменшує потенційне коло учасників та є дискримінаційною по відношенню до них, що порушує принципи здійснення публічних закупівель які вказанні у підпункті 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В сучасних автомобілях все більше застосовуються автоматичні та роботизовані коробки перемикання передач. Це дає можливість водію прискорити прибуття екіпажу до місця надзвичайної ситуації, зменшивши напруження в управлінні автомобілем та зосередивши більше уваги на взаємодії з бойовим розрахунком та командиром з питань планування дій на місці.
Наприклад роботизована коробка перемикання передач сучасних шасі сконструйовані та призначені спеціально для автомобілів що працюють в важких умовах будівельних майданчиків, кар'єрів та бездоріжжя.
Система управління КПП, у взаємодії із іншими системами автомобіля, здатна підбирати передавальні числа виходячи з особливостей дорожньої ситуації та завантаженості автомобіля, дозволяє оптимізувати крутні моменти як при прискоренні, так і при гальмуванні, що призводить до:
• Забезпечення надійного захисту від поломок і передчасному виходу з ладу таких важливих елементів як : механізм щеплення, диск щеплення, КПП, роздавальна коробка передач, елементів трансмісії. Тобто виключити по максимуму помилки, пов’язані із людським фактором. Водій за кермом має слідкувати за безпекою руху в будь яких обставинах.
• Кращої прохідності (без пробуксування) автомобіля в умовах бездоріжжя і засніженості, завдяки спеціальній програмі пересування у важких умовах. КПП має спеціальний режим «OFF ROAD», який дозволяє максимально пришвидшити процес перемикання передач без зниження обертів двигуна, унеможливлює зупинку двигуна.
• Є спеціальний режим над повільного пересування.
• Більш ефективного гальмування та прискорення;
• КПП має два режими роботи «АВТОМАТИЧНИЙ» та «МЕХАНІЧНИЙ або РУЧНИЙ». Режим роботи вибирає водій в залежності від умов необхідності.
• Економії пального
• Висока витривалість, надійність і довгий термін служби.
Таким чином, ефективність роботи автомобілів, що працюють у важких умовах, значно підвищується, відзначається зниження витрат палива і поліпшення маневреності.
У зв’язку з вище сказаним просимо розширити цю вимогу та викласти її у наступній редакції: «Коробка перемикання передач: механічна або роботизована, або автоматична»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
До Додатку 4 тендерної документації
Дата подання: 29 листопада 2024 18:30
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:21
Шановний Замовнику!
У Додатку 4 до тендерної документації вказано: Габарити ДхВхШ: Не менше 8000 х 3700 х 2500 (без дзеркал).
Ця вимога допускає поставку автомобіля з будь-якими розмірами, більшими ніж вказані. Тобто потенційний Учасник може поставити автомобіль з висотою 5 метрів, але такий автомобіль потім не зможе заїхати ні в які пожежні депо.
Ми як Виробник можемо запропонувати автомобіль з габаритами не більше: 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Просимо внести зміни з урахуванням досвіду минулих поставок аналогічної техніки, та можливих вимог у відповідності до наявних пожежних депо.
І викласти пункт у наступній редакції: Габарити ДхВхШ: не більше - 10 000 х 3 750 х 2600мм (без дзеркал).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічні вимоги розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна та затверджені наказом ДСНС України від 10.09.2024 №916.
До Додатку 2 тендерної документації
Дата подання: 29 листопада 2024 18:33
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:21
Шановний Замовнику !
В Додатку № 2 до тендерної документації вказано: «…Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю… Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника…»
Така вимога суперечить вимозі пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в ній зазначено, що: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).»
Просимо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Фінансова спроможність: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника, пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
До договору
Дата подання: 29 листопада 2024 18:35
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:22
В договорі вказана помилкова фраза «…!!br0ken!!...», яка не має жодного відношення до цього договору і швидше всього потрапила туди помилково.
Але у відповідності до пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця (потенційного переможця).
На підставі цього просимо прибрати цю фразу у договорі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікату
Дата подання: 29 листопада 2024 18:39
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:22
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вимагається: «Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"».
В Законодавстві терміну «уповноважений орган» для видачі сертифікатів відсутній! В ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом визначено перелік «уповноважених органів» для видачі сертифікатів, або внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до вимог законодавства і викласти цей пункт у наступній редакції: «Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
до Додатку №4
Дата подання: 29 листопада 2024 18:43
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:22
Шановний замовнику!
В тендерній документації вимагається диск абразивний із синтетичної смоли не менше 350 мм (для сталі, профілю та армованої сталі) – не менше 5 шт.; Просимо внести зміни в тендерну документацію та написати матеріал профілю, який потрібно буде різати.
Відповідь: Доброго дня! Тендерну пропозицію учасник повинен подати у відповідності до вимог тендерної документації замовника.
До Додатку №4
Дата подання: 29 листопада 2024 18:45
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:22
Шановний замовник!
В тендерній документації вимагається
Кутошліфувальна машинка
діаметр диску – не менше 125 мм;
зарядний пристрій 220 В (на 1 акумулятор) – не менше 1 шт. акумулятор ( 3-5 А х год) – не менше 2 шт.;
максимальна глибина різання – не менше 25 мм; кількість дисків – не менше 3 шт.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та уточнити, які саме диски потрібні, які матеріали потрібно різати, сталь, бетон, алюміній чи щось інше?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерну пропозицію учасник повинен подати у відповідності до вимог тендерної документації замовника.
Строк поставки товарів
Дата подання: 29 листопада 2024 18:48
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:23
В пункті 4.5 Тендерної документації вказано:
«…строк поставки товарів: Лот 1 — 16 одиниць двома партіями до 30.04.2025 включно — 6 одиниць, до 30.06.2025 включно — 10 одиниць, Лот 2 — 16 одиниць до 30.04.2025 включно — 6 одиниць до 30.06.2025 включно — 10 одиниць…»
Шановний замовнику! Навіщо Ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги? Адже в умовах логістики під час війни, поставки нових шасі складають не менше 4-5 місяців плюс час на виготовлення автомобіля, разом це перевищує термін поставки перших партій до 30.04.2025 року встановлений тендерною документацією. Ми вважаємо, що ці строки постачання прописані тільки під постачальників які вже мають шасі або навіть забудовані машини. Що дискримінує потенційних учасників які не мають в наявності необхідної кількості шасі або взагалі жодного вільного шасі. Дискримінація відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є порушенням і обмежує коло потенційних учасників.
Пропонуємо зробити наступну розбивку: Лот 1: 16 одиниць до 30.06.2025, Лот 2: 16 одиниць до 30.06.2025?
Адже таким чином замовник отримає необхідну техніку, що йому і потрібна. А коло потенційних учасників буде збільшено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація замовника не порушує вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Сертифікати видані уповноваженим органом
Дата подання: 30 листопада 2024 11:03
Дата відповіді: 02 грудня 2024 14:23
Шановний Замовник!
Ми є виробником піротехнічних машин і справедливо вважаємо, що вимоги в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», є дискримінаційними, а саме: «У складі пропозиції учасник повинен надати:
«4. Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
Вище зазначені вимоги про подання даних сертифікатів у складі тендерної пропозиції є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на Вашому тендері, тому що:
1. Ці сертифікати можливо отримати тільки на готовий автомобіль або автомобілі що були поставлені виробниками, які раніше виготовляли піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В), та постачали їх, по аналогічних процедурах закупівель, в тому числі, які проводив Замовник. Нами вже виготовлялись подібні машини, але не були сертифіковані оскільки у вимогах затверджених наказом ДСНС України № НС-916 від 10.09.2024 немає жодних вимог до подібних сертифікатів (і фактично ця вимога, порушує цей Наказ) Також наголошуємо, що виготовлення подібних сертифікатів займає 1-2 місяці, а на подачу тендерних пропозицій у нас є всього 11 днів. Це також зайве свідчить про дискримінаційні вимоги.
Також вимогою у Додатку № 4 передбачено, що Постачальник по факту поставки товару надає: «сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
Тобто фактично ті самі сертифікати і при поставці товару. Навіщо їх тоді вимагають і в тендері? Щоб зайвий раз дискримінувати нових учасників?
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, що у складі пропозиції учасник повинен надати:
«4. Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”;
вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
І не порушувати Закон України «Про публічні закупівлі».
Про те пропонуємо залишити вимогу про надання сертифікатів по факту поставки товару так як сертифікувати машини до термінів поставки можливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідності до вимог частини 5 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Частиною 6 статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачається: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.”
У відповідності до вимог частини 5 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Частиною 6 статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачається: “Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.”
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-26-011511-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Код ЄДРПОУ:38347611
Дата подання: 18 грудня 2024 16:26
Дата подання: 18 грудня 2024 16:26
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2024 15:52
рішення від 20.12.2024 №20302.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2024 15:51
Інформація про перенесення розгляду від 26.12.2024 №2126.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2024 11:23
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 404 608 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 023 040,00 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 9 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% Лот-1 12 138 240,00 грн. (дванадцять мільйонів сто тридцять вісім тисяч двісті сорок гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УЗ ОРС ЦЗ ДСНС УКРАЇНИ) Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12138240 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків. Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УЗ ОРС ЦЗ ДСНС УКРАЇНИ) Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Аукціон
Позиції
6 од
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата доставки:
30 квітня 2025
10 од
Піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В)
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата доставки:
30 червня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 20 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Додаток 4
Дата подання: 27 листопада 2024 19:44
Дата відповіді: 29 листопада 2024 17:15
Шановний Замовник.
Вимоги, що зазначені у Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», містять ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, а саме прописані вимоги в розділі «У складі пропозиції учасник повинен надати: 4. Сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".».
Ми вважаємо, що вимоги щодо подання вище зазначених сертифікатів у складі тендерної пропозиції безпідставні, дискримінаційні та обмежують коло потенційних учасників, тому що:
1. Вище згадані сертифікати можливо отримати тільки вже на виготовлений Товар або ж ці сертифікати вже були раніше отримані виробниками піротехнічних машин важкого типу (ПМ-В), що вже постачали техніку з використанням базових шасі (IVECO та DAEWOO), це можна переглянути в системі «prozorro.gov.ua» по аналогічних процедурах закупівель, в тому числі, які Ви проводили як Замовник.
Відповідно, інші потенційні учасники, які можуть запропонувати піротехнічні машини важкого типу (ПМ-В) з використанням базових шасі світових виробників, таких як Mercedes-Benz, SCANIA, MAN, VOLVO тощо, прийняти участь у процедурі закупівель не зможуть, з причини відсутності вище згаданих сертифікатів.
2. Акцентуємо Вашу увагу, що зазначені у тому ж Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», містять вимоги про те, що Постачальник по факту поставки товару надає: «сертифікати видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".»
3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до Піротехнічних машин важкого типу ПМ-В, які затвердженні Наказом ДСНС України № НС-916 від 10.09.2024 “Про затвердження технічних вимог до піротехнічних машин важкого типу” та містяться на офіційному вебсайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій в розділі «Технічні вимоги до предметів закупівлі» (https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli) не містять вимог, щодо подання у складі тендерної пропозиції та надання при поставці Товару, сертифікатів, що видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".»
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги в Тендерній Документації, внести зміни та викласти вимогу в наступній редакції:
«4. Гарантійний лист від виробника піротехнічних машин важкого типу (ПМ-В) про надання по факту поставки товару «сертифікатів які видані уповноваженим органом, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги".»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог статті 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дана вимога не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог статті 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дана вимога не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2024-11-26-011511-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Код ЄДРПОУ:38347611
Дата подання: 18 грудня 2024 16:26
Дата подання: 18 грудня 2024 16:26
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2024 15:52
рішення від 20.12.2024 №20302.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2024 15:51
Інформація про перенесення розгляду від 26.12.2024 №2126.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2024 11:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2024 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" |
375 456 000,00
UAH
|
375 456 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" |
404 608 000,00
UAH
|
401 567 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
401 568 000,00
UAH
|
401 568 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" #24571799 |
Переможець |
375 456 000,00
UAH
|
13 грудня 2024 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2024 17:09
|