Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Простирадло, Вид 1, Підковдра, Вид 2, Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 1, Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 2 (ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю)
Очікувана вартість
15 090 500,00 UAH
UA-2024-11-26-010815-a b3fe873e8a2f46dd8c236a08e32bb5d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2024 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2024 13:02
Початок аукціону: 05 грудня 2024 13:02
Очікувана вартість: 15 090 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 452,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 150905 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


N-02-03-01-000-0002 N-02-03-01-000-0003 N-02-03-01-000-0004 N-02-03-01-000-0005

N-02-03-01-000-0002
N-02-03-01-000-0003
N-02-03-01-000-0004
N-02-03-01-000-0005

Місце поставки – Україна
Простирадло, Вид 1: 50 тис. шт
Підковдра, Вид 2: 20 тис. шт
Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 1: 25 тис. шт
Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 2: 25 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штука
Простирадло, Вид 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
20000 штука
Підковдра, Вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
25000 штука
Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
25000 штука
Наволочка верхня на подушку, тип 1, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2025
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 150905 UAH
Форма підтвердження: документ
26 листопада 2024 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2024 14:10
TS_Pidkovdra.pdf
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
26 листопада 2024 14:10
TS_Prostyradlo.pdf
26 листопада 2024 14:10
TS_navolochka_verhna.pdf
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 8 Проєкт договору.docx
26 листопада 2024 14:10
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
26 листопада 2024 14:10
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
26 листопада 2024 14:10
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт відповідності
Дата подання: 27 листопада 2024 15:05
Дата відповіді: 27 листопада 2024 17:34
Добрий день, шановний Замовнику. Підкажіть будь ласка, якщо у потенційного постачальника є Акт відповідності на простирадла та наволочки, чи можна їх використовувати в даній закупівлі, не маючи Акта відповідності на підковдри? та надати гарантійний лист , що розпочато процес отримання Акту на підковдри і в разі виграшу даного постачальника на момент підписання договору буде наданий оригінал Акту на підковдри? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У складі пропозиції Учасник має надати копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Учасник має надати Акти про відповідність на кожен запропонований товар: простирадло, підковдру, наволочку верхню на подушку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2024 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" 14 477 400,00
UAH з ПДВ
13 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Ярослав" 13 963 500,00
UAH з ПДВ
13 773 547,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 грудня 2024 09:54
Електронний підпис
10 грудня 2024 09:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 грудня 2024 09:50
Витяг 14.11.2024.pdf
10 грудня 2024 09:50
Виписка_14.02.2024.pdf
04 грудня 2024 17:45
Електронний підпис
04 грудня 2024 17:45
Електронний підпис
04 грудня 2024 17:43
Довідка ЮО 29.11.2024.zip
04 грудня 2024 17:43
!!!Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2024 17:43
Накази на швачок.pdf
04 грудня 2024 17:43
Гарантія_150 905,00.zip
04 грудня 2024 17:43
Проєкт договору.pdf
04 грудня 2024 17:43
Лист-гарантія_дод.5.pdf
04 грудня 2024 17:43
Анкета_додаток 6.pdf
04 грудня 2024 17:43
Акт наволочка вид 2.pdf
04 грудня 2024 17:43
Працівники_Досвід.pdf
04 грудня 2024 17:43
Гарантія_150 905,00.zip

Публічні документи

04 грудня 2024 15:15
Електронний підпис
04 грудня 2024 15:15
Електронний підпис
04 грудня 2024 15:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2024 15:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка ДПС.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Акт 405 простирадло.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка (1).zip.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідки.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Акт 1289 підковдра.pdf
04 грудня 2024 15:14
Акт 405 простирадло.pdf
04 грудня 2024 15:14
Довідки.pdf
04 грудня 2024 15:14
Довідка працівники.pdf
04 грудня 2024 15:14
Акт 406 наволочка.pdf
04 грудня 2024 15:14
Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2024 15:14
Довідка.zip.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка (1).zip
04 грудня 2024 15:14
Довідка банкрутство.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка.zip
04 грудня 2024 15:14
Довідка банкрутство.pdf
04 грудня 2024 15:14
Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2024 15:14
Акт 406 наволочка.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка працівники.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Акт 1289 підковдра.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:14
Довідка МТБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія_150 905,00.zip

ПП "Ярослав"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
#38192655
Переможець 13 400 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2024 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2024 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
#38192655
13 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2025 13:58
ДУ 1 від 20.01.2025 до Договору №451 12-24-РМ.pdf зміни до договору
22 січня 2025 10:51
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 16:42
Договір № 451 12-24-РМ від 17.12.2024.pdf укладений
20 грудня 2024 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 451/12-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML