Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
73 920 000,00 UAH
UA-2024-11-25-014849-a 94fedf45248f40729a9c9bcd3dc9c720
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2024 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:44
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:44
Очікувана вартість: 73 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 739200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-02-000-0001

N-02-01-02-000-0001

Місце поставки – Україна
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 - 40 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 комплект
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 739200 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
25 листопада 2024 15:50
TS_kostum_litniy_polyoviy.pdf
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 8. Проект договору;.docx
25 листопада 2024 15:50
Розмірна сітка_КЛП_тип_4_клас_7.xlsx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
25 листопада 2024 15:50
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
25 листопада 2024 15:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
25 листопада 2024 15:50
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000029 ● 7f17b362d049435aac6d67fd02204738
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2024-11-25-014849-a 25.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-23 12:24:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів літніх польових (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-25-014849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-26 09:19:59

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-12-18-000029 (UA-2024-11-25-014849-a)

1. Постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.



Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.

1.https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

2.Партнер МО. Технічні специфікації



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" 72 000 000,00
UAH з ПДВ
63 998 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 72 800 000,00
UAH з ПДВ
64 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТАКТИК ПРО" 72 840 000,00
UAH з ПДВ
71 960 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 73 920 000,00
UAH з ПДВ
73 920 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА 73 920 000,00
UAH з ПДВ
73 920 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2024 17:45
Електронний підпис
12 грудня 2024 12:41
Електронний підпис
06 грудня 2024 16:06
Електронний підпис
06 грудня 2024 16:06
Електронний підпис
06 грудня 2024 16:06
Guarantee _115353_GL-88_52_739 200.zip
06 грудня 2024 16:06
Довідка.zip
06 грудня 2024 16:06
inform.pdf (2).p7s
06 грудня 2024 16:06
public_doc (3).pdf
06 грудня 2024 16:06
public_doc (3).p7s
06 грудня 2024 16:06
12. Відгук до договору 63.pdf
06 грудня 2024 16:06
17. Анкета.pdf.p7s
06 грудня 2024 16:06
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 грудня 2024 16:06
1. Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 16:06
15. Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2024 16:06
Файл підпису (1).p7s
06 грудня 2024 16:06
Довідка (1).zip
06 грудня 2024 16:06
17. Анкета.pdf
06 грудня 2024 16:06
inform.pdf
06 грудня 2024 16:06
15. Лист-гарантія.pdf.p7s
06 грудня 2024 16:06
Витяг (1).pdf

Конфіденційні документи

06 грудня 2024 16:06
9. Аналогічний договір 175 з накладними та відгуком.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерством оборони України

06 грудня 2024 16:06
10. Аналогічний договір 63 з накладними та відгуком.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

06 грудня 2024 22:16
Електронний підпис
06 грудня 2024 22:15
Key-6.dat
06 грудня 2024 22:15
12 Довідка корупц Ю.О..pdf
06 грудня 2024 22:15
00 БГ клп 73.zip
06 грудня 2024 22:15
07.1 Довідка мтб+.pdf
06 грудня 2024 22:15
13 Довідка МВС.pdf
06 грудня 2024 22:15
01 Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
11 Довідка корупц Дир.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
08.1 Довідка працівники+.pdf
06 грудня 2024 22:15
11 Довідка корупц Дир.pdf
06 грудня 2024 22:15
07.1 Довідка мтб+.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
08 Довідка працівники.pdf
06 грудня 2024 22:15
12 Довідка корупц Ю.О..pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
02 Лист гарантія дод 5+.pdf
06 грудня 2024 22:15
07 Довідка мтб.pdf
06 грудня 2024 22:15
07 Довідка мтб.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
18 Висновок СЕС КЛП.pdf
06 грудня 2024 22:15
13 Довідка МВС.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
00 БГ клп 73.zip.p7s
06 грудня 2024 22:15
18 Висновок СЕС КЛП.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:15
04 Договір з виробником.pdf
06 грудня 2024 22:15
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2024 19:01
Електронний підпис
06 грудня 2024 19:01
Електронний підпис
06 грудня 2024 18:45
1.Анкета.pdf
06 грудня 2024 18:45
Накази ТАКТИК ПРО_.pdf
06 грудня 2024 18:45
Довідка (79).zip
06 грудня 2024 18:45
RE_ банківська гарантія.zip
06 грудня 2024 18:45
Рейтинг.zip
06 грудня 2024 18:45
Наказ Різаненко В.М..pdf
06 грудня 2024 18:45
ДУ до дог.№1-06-12-23.pdf
06 грудня 2024 18:45
НАКАЗ.zip
06 грудня 2024 18:45
7.Лист гарантія Дод.5.pdf
06 грудня 2024 18:45
4.Довідка досвід.pdf
06 грудня 2024 18:45
Довідка (78).zip
06 грудня 2024 18:45
2.Цінова прпозиція.pdf
06 грудня 2024 18:45
Акт відповідності КЛП.pdf
06 грудня 2024 18:45
S1499201 Квитанція №2 9 міс.pdf
06 грудня 2024 18:45
Витяг - Ліцензія.pdf
06 грудня 2024 18:45
Ліцензія Восток.pdf

Публічні документи

06 грудня 2024 11:34
Електронний підпис
06 грудня 2024 11:34
Електронний підпис
06 грудня 2024 11:33
Цінова.pdf
06 грудня 2024 11:33
Згода на ОПД.pdf
06 грудня 2024 11:33
Guarantee_53.7z
06 грудня 2024 11:33
Витяг про несудимість.zip
06 грудня 2024 11:33
Витяг з банкруцтва.zip
06 грудня 2024 11:33
Довідка про власника.pdf
06 грудня 2024 11:33
довідка про виробника.pdf
06 грудня 2024 11:33
статут.pdf
06 грудня 2024 11:33
Анкета.pdf
06 грудня 2024 11:33
Витяг ПДВ.pdf
06 грудня 2024 11:33
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2024 11:33
Ліцензування.pdf
06 грудня 2024 11:33
Виписка.pdf
06 грудня 2024 11:33
Довідка з корупції.zip
06 грудня 2024 11:33
Рішення учасника.pdf
06 грудня 2024 11:33
баланс та Ф2 2023.pdf
06 грудня 2024 11:33
Довідка про МТБ.pdf
06 грудня 2024 11:33
Довідка ДПІ.pdf
06 грудня 2024 11:33
Наказ на директора.pdf
06 грудня 2024 11:33
Опис до статуту.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний договір 368.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний Договір 360.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний договір 92.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний договір 361.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний договір 428.pdf
06 грудня 2024 11:33
Аналогічний договір 260.pdf
06 грудня 2024 11:33
Сертифікат ІСО.pdf
06 грудня 2024 11:33
Guarantee_53.7z

Публічні документи

06 грудня 2024 12:21
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:21
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:20
Блюс І.Р..zip
06 грудня 2024 12:20
inform.pdf.p7s
06 грудня 2024 12:20
Виписка Блюс І.Р..pdf
06 грудня 2024 12:20
inform.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Key-6.dat

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_53.7z

ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Блюс І.Р..zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
#38833079
Переможець 63 998 400,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2024 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2024 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
#38833079
63 998 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2024 17:22
Договір № 480 12-24-РМ від 25.12.2024.pdf укладений
26 грудня 2024 17:02