Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
110 880 000,00 UAH
UA-2024-11-25-014746-a 32188d592f6a40f3b8fc1154fae71bf0
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2024 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:08
Початок аукціону: 09 грудня 2024 12:08
Очікувана вартість: 110 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 554 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1108800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-02-000-0001

N-02-01-02-000-0001

Місце поставки – Україна
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 - 60 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 комплект
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 1108800 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 15:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
25 листопада 2024 15:47
Розмірна сітка_КЛП_тип_4_клас_7.xlsx
25 листопада 2024 15:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
25 листопада 2024 15:47
TS_kostum_litniy_polyoviy.pdf
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 8. Проект договору;.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
25 листопада 2024 15:47
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
25 листопада 2024 15:47
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА 110 880 000,00
UAH з ПДВ
105 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 110 217 600,00
UAH з ПДВ
107 996 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 109 200 000,00
UAH з ПДВ
107 999 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 110 761 200,00
UAH з ПДВ
110 761 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2024 12:19
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:19
Електронний підпис
06 грудня 2024 12:19
Блюс І.Р..zip
06 грудня 2024 12:19
inform.pdf
06 грудня 2024 12:19
inform.pdf.p7s
06 грудня 2024 12:19
Виписка Блюс І.Р..pdf

Публічні документи

13 грудня 2024 13:11
Електронний підпис
13 грудня 2024 13:09
4. Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2024 13:09
3. Виписка.pdf
13 грудня 2024 13:09
2. статут.pdf
13 грудня 2024 13:09
2. Опис до статуту.pdf
13 грудня 2024 13:09
1. Рішення учасника.pdf
13 грудня 2024 13:09
1. Наказ на директора.pdf
11 грудня 2024 17:24
Електронний підпис
11 грудня 2024 17:21
Накладні по 428дог..pdf
11 грудня 2024 17:21
Накладні по 368 дог..pdf
11 грудня 2024 17:21
Накладні по 361 дог..pdf
11 грудня 2024 17:21
Накладні 260 дог.pdf
11 грудня 2024 17:21
накладні 92 дог.pdf
11 грудня 2024 17:20
Накладна 360 дог..pdf
05 грудня 2024 16:02
Електронний підпис
05 грудня 2024 16:02
Електронний підпис
05 грудня 2024 15:55
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2024 15:55
Згода на ОПД.pdf
05 грудня 2024 15:55
Витяг про несудимість.zip
05 грудня 2024 15:55
Витяг з банкруцтва.zip
05 грудня 2024 15:55
ГЛ товар новий.pdf
05 грудня 2024 15:55
Довідка про власника.pdf
05 грудня 2024 15:55
довідка про виробника.pdf
05 грудня 2024 15:55
статут.pdf
05 грудня 2024 15:55
Guarantee_54.7z
05 грудня 2024 15:55
Анкета.pdf
05 грудня 2024 15:55
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2024 15:55
Лист-гарантія.pdf
05 грудня 2024 15:55
Ліцензування.pdf
05 грудня 2024 15:55
Виписка.pdf
05 грудня 2024 15:55
Довідка з корупції.zip
05 грудня 2024 15:55
Рішення учасника.pdf
05 грудня 2024 15:55
баланс та Ф2 2023.pdf
05 грудня 2024 15:55
Довідка про МТБ.pdf
05 грудня 2024 15:55
ГЛ поставки.pdf
05 грудня 2024 15:55
Довідка ДПІ.pdf
05 грудня 2024 15:55
Теххарактеритики.pdf
05 грудня 2024 15:55
Наказ на директора.pdf
05 грудня 2024 15:55
Опис до статуту.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний Договір 360.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний договір 92.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний договір 361.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний договір 428.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний договір 368.pdf
05 грудня 2024 15:55
Аналогічний договір 260.pdf
05 грудня 2024 15:55
Сертифікат ІСО.pdf
05 грудня 2024 15:55
Guarantee_54.7z

Публічні документи

06 грудня 2024 22:04
Електронний підпис
06 грудня 2024 22:03
Key-6.dat
06 грудня 2024 22:02
02 Лист гарантія дод 5+.pdf
06 грудня 2024 22:02
07.1 Довідка мтб+.pdf
06 грудня 2024 22:02
00 БГ клп 110.zip.p7s
06 грудня 2024 22:02
07 Довідка мтб.pdf
06 грудня 2024 22:02
13 Довідка МВС.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
01 Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
13 Довідка МВС.pdf
06 грудня 2024 22:02
12 Довідка корупц Ю.О..pdf
06 грудня 2024 22:02
18 Висновок СЕС КЛП.pdf
06 грудня 2024 22:02
11 Довідка корупц Дир.pdf
06 грудня 2024 22:02
00 БГ клп 110.zip
06 грудня 2024 22:02
18 Висновок СЕС КЛП.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
04 Договір з виробником.pdf
06 грудня 2024 22:02
12 Довідка корупц Ю.О..pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
08.1 Довідка працівники+.pdf
06 грудня 2024 22:02
08 Довідка працівники.pdf
06 грудня 2024 22:02
11 Довідка корупц Дир.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
01 Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 22:02
07.1 Довідка мтб+.pdf.p7s
06 грудня 2024 22:02
07 Довідка мтб.pdf.p7s

Публічні документи

06 грудня 2024 17:48
Електронний підпис
06 грудня 2024 17:48
Електронний підпис
06 грудня 2024 17:48
10_4 Витяг МВС.rar
06 грудня 2024 17:48
6_5 ВН дог.338.pdf
06 грудня 2024 17:48
10_3 Довідка юр.о..zip
06 грудня 2024 17:48
10_6 Довідка ДПС.pdf
06 грудня 2024 17:48
1. Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2024 17:48
Гарантія 115674-GL-97-107.rar
06 грудня 2024 17:48
6_4 ВН дог.336.pdf
06 грудня 2024 17:48
6_6 ВН дог.434.pdf
06 грудня 2024 17:48
10_4 Витяг МВС.pdf
06 грудня 2024 17:48
8. Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2024 17:48
10_6 Довідка ДПС.zip
06 грудня 2024 17:48
10_2 Довідка ф.о..zip
06 грудня 2024 17:48
Гарантія 115674-GL-97-107.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Блюс І.Р..zip

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_54.7z

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Key-6.dat

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП БЛЮС ІРИНА РУСЛАНІВНА
#3632304207
Відхилено 105 000 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2024 11:20
ТОВ "ТУСМО"
#13548679
Переможець 107 996 400,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2024 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2024 12:33

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТУСМО": Надані відгуки на аналогічні договори не відповідають вимогам п. 3.3 Додатку № 4 до Оголошення, а саме: у наданих відгуках відсутня інформація щодо підтвердження факту виконання аналогічного договору(ів) не менше 30% від очікуваної вартості. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: 1. Копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини), на надані договори. Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2024 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТУСМО"
#13548679
107 996 400,00
UAH з ПДВ
Документи